eitaa logo
نخل سیاست🌴
149 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
6.1هزار ویدیو
29 فایل
تمدن اسلامی نوین
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 🖤 سبل السلام ❤️
در حق عزیزان در کربلا «عالیة المضامین» که در شب نیمه شعبان خوانده شد: 💐💐ا💐💐 🌸﷽🌸 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْ لِي وَ لِوَالِدَيَّ وَ لِإِخْوَانِي وَ أَخَوَاتِي‌  پروردگارا درود فرست بر محمد و آل محمد و مرا و پدر و مادرم را و برادران و خواهرانم را وَ أَعْمَامِي وَ عَمَّاتِي وَ أَخْوَالِي وَ خَالاَتِي وَ أَجْدَادِي وَ جَدَّاتِي وَ أَوْلاَدِهِمْ وَ ذَرَارِيهِمْ‌  و عمو و عمه‌ هايم را و خالو و خاله‌ هايم را و اجداد و جده‌ هايم را و فرزند ايشان و فرزند زادگانشان را وَ أَزْوَاجِي وَ ذُرِّيَاتِي وَ أَقْرِبَائِي وَ أَصْدِقَائِي وَ جِيرَانِي وَ إِخْوَانِي فِيكَ مِنْ أَهْلِ الشَّرْقِ وَ الْغَرْبِ‌  و زنان و ذريه‌ ام را و خويشان و دوستان و همسايگان و برادران ايمانيم را هر جا در شرق و غرب عالم هستند وَ لِجَمِيعِ أَهْلِ مَوَدَّتِي مِنَ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ الْأَحْيَاءِ مِنْهُمْ وَ الْأَمْوَاتِ‌  و تمام كسانى كه با من محبت خالص دارند از مرد و زن اهل ايمان از زنده و مرده آنها وَ لِجَمِيعِ مَنْ عَلَّمَنِي خَيْراً أَوْ تَعَلَّمَ مِنِّي عِلْماً و تمام كسانى كه به من امر خيرى را آموختند يا از من علمى‌ فرا گرفتند اللَّهُمَّ أَشْرِكْهُمْ فِي صَالِحِ دُعَائِي وَ زِيَارَتِي لِمَشْهَدِ حُجَّتِكَ وَ وَلِيِّكَ‌  اى خدا همه را در دعاى صالح من و ثواب زيارتم از مشهد شريف و حرم مطهر حجت و ولى خود شريك فرما وَ أَشْرِكْنِي فِي صَالِحِ أَدْعِيَتِهِمْ بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ‌  و مرا هم در دعاهاى صالح آنها شريك ساز به حق رحمت واسعت اى مهربانترين مهربانان عالم وَ بَلِّغْ وَلِيَّكَ مِنْهُمُ السَّلاَمَ وَ السَّلاَمُ عَلَيْكَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ يَا سَيِّدِي يَا مَوْلاَيَ يَا الا عبدالله الحسین  و از آنان هم سلام به ولى خود برسان و سلام و رحمت و بركات خدا بر تو اى سيد و مولاى من و ای ابا عبدالله الحسین ─┅═ೋ❅❅ೋ═┅─ https://eitaa.com/erisonteb
افتتاح اولین تنور خانه تمدنی ایرانی به مناسبت نیمه شعبان حرم تا جمکران عمود ۸۲ با پخت ۳۱۳ گونه نان بومی محلی. تنور گلی، خمیر ترش طبیعی و آرد کامل(آرد تمام اجزاء دانه گندم با آسیاب سنگی همان آرد مردمان قدیم) بدون آرد سفیدِ بی جان و فاسد وزارت بهداشت توسط بنیان حیات طیبه جهان اسلام با همکاری شهرداری قم https://eitaa.com/iranvachar
✍چند وقت پیش رفتیم جایی شب‌نشینی؛ یکی از آقایون سن و سال دار اون مهمونی شروع کرد فحش دادن به نظام. و دعا برای روح شاهنشاه...😏 بماند که اون موقع چیزی نگفتم... اما بعد از اینکه شام صرف شد، نشستم کنارش گفتم حاجی شنیدم ماشاءالله همه بچه‌ها و نوه‌ها تحصیلکرده هستن! لبخندی زد و با افتخار گفت بله اون پسرم لیسانس هست اون نوه‌ام دکتری هست اون یکی پزشکی میخونه و... خداروشکر نان حلال و زحمتکشی دادیم بهشون☺️ گفتم: آفرین به شما، خودتون تا کلاس چندم خوندین؟! گفت: من تا کلاس پنجم درس خوندم 😓 گفتم: کدوم مدرسه؟ گفت: تا کلاس سوم مدرسه روستامون، کلاس چهار و پنجم رو هم نهضت سواد آموزی خوندم گفتم: پس هوش بچه‌ها و نوه‌هاتون به شما نرفته احتمالا به حاج خانومتون یا عموهاشون یا کسی رفته درس خون شدن😉 گفت: نه خواهر برادرام هم بیشتر از دبستان سواد ندارن!!! اتفاقا هوشی که من داشتم هیچکس نداشت😏 گفتم: پس چرا درس نخوندین؟ حتما تنبل بودین!😅 گفت: نخیر!!! خیلی هم زرنگ بودم منتها بدشانسی ما اون موقع امکانات نبود، مدرسه تو روستاها اکثرََا نبود یا تا دبستان بود!!! اگه امکاناتی که بچه‌های الان دارن من داشتم الان مدرک پروفسوری داشتم 😌 قدیم اصلا برای سواد ارزش قائل نبودن، از بچگی که دست چپ و راستم شناختم بردنم کشاورزی و کارگری، کلأ تو خونه ارباب بزرگ شدم، صبح تا شب باید برای ارباب کار می‌کردیم.کارهای خونه پدرم هم بود که بریم از سرچشمه آب بیاریم گاو و گوسفند علف بدیم و مثل الان لوله‌کشی و لباسشویی و آب و برق، این حرفا نبود... وقتی برای درس خوندن نداشتیم همون سه کلاس رو هم شبانه خوندم!!! گفتم: خب نمی‌رفتین خونه ارباب، گفت: خب اگه نمی‌رفتیم چیزی نداشتیم بخوریم، کار نبود که آخر برج پدرمون پول ما رو از ارباب می‌گرفت قند و چایی و کبریت و بقیه مایحتاجمون رو می‌خرید. گفتم: شاه میدونست شما اینجور زندگی دارید؟! آخه زندگی سردار سلیمانیرا که خوندم مثل شما بود، پدر خودمم تقریباً مثل شما بوده و تو سختی زندگی میکردن، چرا شاهنشاه براتون کاری نمی‌کرد؟! چرا ۸۰ درصد مردم ایران تو زمان شاه بیسواد بودن؟! تازه انقلاب اومده یک نهضت راه انداخته که بتونه بیسوادی رو ریشه کن کنه؟! پیرمرد یک نگاهی کرد😨 گفتم: چرا دارید حقایق رو وارونه جلوه میدین؟؟ گفت: چی بگم از بس گرونیه گفتم: مدل ماشین بابات زمان شاه چی بود؟! حتما تو اون ارزانی ها بهترین ماشین خریدین؟ گفت: ما اصلا ماشین نداشتیم فقط ارباب داشت!!! گفتم: زمان شاه مستطیع شدین برای سفر حج؟ گفت: نه چند سال پیش رفتم مکه سوریه و کربلا هم رفتم گفتم: چرا تو زمان شاه همه چیز ارزون بود نرفتین گفتم: شاهنشاه استان بحرین رو چند فروخت؟!!! دشت ناامید و هیرمند را چند؟!!! جزایر آریایی و زردکوه را چطور؟!!! و... گفت: مگه شاه فروخت ؟! گفتم: وقتی یه استان را فروخته و شماها نفهمیدین؛ چطوری از بقیه اختلاس هاشون باخبر میشدین؟! خلاصه گفتم تاریخ رو تحریف نکنید لطفاََ از شاه اسطوره تو ذهن بچه‌هایی که حاضر نیستن لحظه‌ای تو شرایط و امکانات زمان شاه زندگی کنند نسازید!!! سرش رو انداخت پایین و چیزی نگفت و اصلاََ پاسخی نداشت😂 بنظر من اینطوری هم میشه جهاد تبیین کرد که کسی ناراحت نشه... "دهه فجر بر همه‌ی دوستداران مبارک .....🍃🌹🇮🇷🌹🍃.....
هدایت شده از خبر فوری سراسری
‌ ♨️ کنایه رسایی به توییت معاون پزشکیان 📌 به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️پشت پرده اطاعت کور سیاستمداران آمریکا از صهیونیستها/ اپستین مامور موساد ✍اسناد و فیلمهای اپستین منتشر شده اند. اما وقاحتی که در آن فیلمهاست باعث شده نشود بازنشرش کرد. اسناد و فیلمهایی از روسای جمهور آمریکا ترامپ و بایدن و کلینتون تا نمایندگان و سناتورهای ضد ایرانی کنگره مثل تد کروز و... که به سمت کودکان ۶ تا ۸ ساله میروند و جیغهای کودکان بی پناهی که مادرانشان را صدا میزنند... اما همین اسناد منتشر شده، بدون نیاز به بازنشر تصاویر، یک حقیقت عریان را فریاد میزنند! اینکه لایه بالای قدرت در آمریکا، سالهاست با یک شبکه سازمان یافته فساد اخلاقی گره خورده. و وقتی کنار این واقعیت، اسناد ارتباط اپستین با موساد قرار میگیرد، پازل کامل میشود. همان مدل کلاسیک باج گیری اطلاعاتی‌. افرادی که قرارست درباره جنگ و تحریم و خون ملت ها تصمیم بگیرند، اول در باتلاقی انداخته میشوند که راه بازگشت ندارند. بعد هم تا آخر عمر سیاسی شان اتوکشیده و مطیع باقی میمانند. حالا چرا اسناد منتشر میشود اما دادگاه علنی نه؟ چرا اسم ها لو میرود اما مجازات نه؟ چون سیستم اگر این نخ را بکشد، کل پارچه از هم میپاشد از رییس جمهور تا قاضی هایشان و دیگر چیزی از غرب وحشی باقی نمیماند. پرونده اپستین فقط درباره فساد جنسی نیست. درباره اینست که چه کسی غرب را میگرداند و با چه ابزارهایی. و شاید مهم ترین افشاگری این پرونده همین باشد که نشان میدهد قدرت واقعی در انجا، جایی بیرون از رای مردم و قانون و رسانه‌ست 📌 به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
هدایت شده از خبر فوری سراسری
‌ ♨️ رسوایی جنسی به خاندان سلطنتی انگلیس رسید. 🔹‌پرنس اندرو، برادر شاه چارلز سوم، به دنبال افشای اسناد جدید درباره ارتباطش با جفری اپستین، متهم پرونده تجاوز به کودکان، از اقامتگاه خود در کاخ رویال لاج وینزر اخراج شد. 📌 به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♨️ جنایات سران غرب در جزیره اپستین 🔹افشای جزئیات جدید باند قاچاق جنسی جفری اپستین علاوه بر نمایان کردن ارتباطات این باند با رژیم صهیونیستی، پرده از جرائم بسیاری از سران سیاسی و فرهنگی غرب، از جمله سه رئیس جمهور آمریکا برداشته است.
استاد علی تقویAudioCutter_jehad tabiin 58 emam zaman.mp3
زمان: حجم: 3.4M
🔺پاسخ به شبهه‌👇🏻 به نظر من فقط باید دعا بکنیم که امام زمانمون ظهور کنن، چون آقا که ظهور کنن همه چی درست میشه❗️ 🆔 @aamerin_ir
هدایت شده از موسسه مصاف
🔻 توییت کاربران توییتر 🔵 ‌ترجمه توییت: طوری رفتار نکنید که انگار همه چی عادیه. افرادی که در کرسی قدرت هستند نوزادان را قطعه‌قطعه می‌کنند و می‌خورند. 🔵 پ‌ن: یاد ۶ جلسه سخنرانی دانشگاه گلستان رائفی‌پور افتادم. 🔴 یه مشت جاهل بی‌سواد مسخره‌اش می‌کردن و بهش برچسب توهم توطئه می‌زدن. 👤 Maryam @Masaf
هدایت شده از موسسه مصاف
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 از پهپاد تا عملیات روانی؛ روایت جکسون هینکل از تقابل روز گذشته ایران و آمریکا 🔹 جکسون هینکل می‌گوید آمریکا با ساقط‌کردن پهپاد شناسایی ایران، عملاً اولین شلیک «جنگ دوم» را انجام داد؛ در حالی که تصور می‌کند با یک قوم بدوی طرف است، اما واقعیت دقیقاً برعکس است و ایران از نظر فناوری حتی از آمریکا پیشرفته‌تر است. 🔹 هینکل می‌گوید ایران بدون درگیری مستقیم و تنها با ارسال فوری پهپادی دیگر پاسخ داد؛ پیامی روشن از توان و اعتمادبه‌نفس. 🔹 او همچنین وعده‌های مذاکره آمریکا را یک عملیات روانی تکراری می‌داند؛ سناریویی آشنا که از دیپلماسی شروع می‌شود و به اقدام نظامی ختم می‌شود. ✅ @Masaf
سلام سکولاریسم در هر دو نوع آن با ظهور منجی عالم بشریت یعنی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف مشکل دارد چه سکولار مسلمان باشد و چه سکولار کافر سکولار کافر که نشسته پاک است او با هر گونه نقش دین در سرنوشت و زندگی انسان مخالف است چه زندگی فردی باشد چه زندگی اجتماعی. و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار است بیایند و دخالت دین را در تمام عرصه‌های زندگی بشر گسترش بدهند چه فردی و چه اجتماعی. و سکولار مسلمان هم با ظهور مشکل دارد چرا که امام زمان قرار است بعد از ظهور، دین را به طور کامل در تمام گستره زندگی بشر چه فردی و چه اجتماعی ساری و جاری کنند و دخالت دین در عرصه اجتماع، دقیقا مشکلی است که سکولار مسلمان با ظهور دارد. همانطور که ظهور پایان قطعی عمر حکومت شیاطین و حکومت یهود بر عالم هست همچنین ظهور پایان حکومت سکولاریسم بر عالم است.