هدایت شده از موسسه مصاف
🔻 توییت کاربران توییتر
🔵 ترجمه توییت:
طوری رفتار نکنید که انگار همه چی عادیه. افرادی که در کرسی قدرت هستند نوزادان را قطعهقطعه میکنند و میخورند.
🔵 پن: یاد ۶ جلسه سخنرانی دانشگاه گلستان رائفیپور افتادم.
🔴 یه مشت جاهل بیسواد مسخرهاش میکردن و بهش برچسب توهم توطئه میزدن.
👤 Maryam
#توییت_گردی
✅ @Masaf
هدایت شده از موسسه مصاف
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 از پهپاد تا عملیات روانی؛ روایت جکسون هینکل از تقابل روز گذشته ایران و آمریکا
🔹 جکسون هینکل میگوید آمریکا با ساقطکردن پهپاد شناسایی ایران، عملاً اولین شلیک «جنگ دوم» را انجام داد؛ در حالی که تصور میکند با یک قوم بدوی طرف است، اما واقعیت دقیقاً برعکس است و ایران از نظر فناوری حتی از آمریکا پیشرفتهتر است.
🔹 هینکل میگوید ایران بدون درگیری مستقیم و تنها با ارسال فوری پهپادی دیگر پاسخ داد؛ پیامی روشن از توان و اعتمادبهنفس.
🔹 او همچنین وعدههای مذاکره آمریکا را یک عملیات روانی تکراری میداند؛ سناریویی آشنا که از دیپلماسی شروع میشود و به اقدام نظامی ختم میشود.
✅ @Masaf
سلام
سکولاریسم در هر دو نوع آن با ظهور منجی عالم بشریت یعنی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف مشکل دارد
چه سکولار مسلمان باشد و چه سکولار کافر
سکولار کافر که نشسته پاک است او با هر گونه نقش دین در سرنوشت و زندگی انسان مخالف است چه زندگی فردی باشد چه زندگی اجتماعی.
و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار است بیایند و دخالت دین را در تمام عرصههای زندگی بشر گسترش بدهند چه فردی و چه اجتماعی.
و سکولار مسلمان هم با ظهور مشکل دارد چرا که امام زمان قرار است بعد از ظهور، دین را به طور کامل در تمام گستره زندگی بشر چه فردی و چه اجتماعی ساری و جاری کنند و دخالت دین در عرصه اجتماع، دقیقا مشکلی است که سکولار مسلمان با ظهور دارد.
همانطور که ظهور پایان قطعی عمر حکومت شیاطین و حکومت یهود بر عالم هست همچنین ظهور پایان حکومت سکولاریسم بر عالم است.
نخل سیاست🌴
سلام سکولاریسم در هر دو نوع آن با ظهور منجی عالم بشریت یعنی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف مشکل
خوشحال میشوم نظر شما را هم بدانم.
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قطع اینترنت در ایران، انتشار تصاویر سرکوب خیابانی، تصاویر دهشتناک اجساد در کهریزک و خلا اطلاعرسانی رسمی جمهوری اسلامی فضایی به وجود اورد که رسانههای غربی و صهیونیستی اعداد کشتهشدگان را (که همین ۳۱۱۷ نفرش یک فاجعه تمام عیار در تاریخ ایران است) به دروغ هر لحظه بالاتر ببرند. از دوازده هزار شروع کردند و تا بیست هزار و سی هزار و در جاهایی حتی تا ۶۰ و ۸۰ هزار هم بالا ببرند. اعدادی که به صورت خیلی واضحی سعی داشتند اولا انجام عملیات نظامی در ایران را در قالب دخالت بشردوستانه توجیه کنند و دوما نسلکشی اسرائیل در فلسطین را عادیسازی و استثنازدایی کنند.
اما پس از انتشار رسمی اسامی توسط دولت ایران این پروپاگاندا که میرفت به زودی به چند صد هزار و چند میلیون نفر برسد تا حد زیادی به پایان رسید و باعث شد جماعت جسدمعاش مثل همین رمضان پور لکنت بگیرند و نتوانند جملههایشان را تمام کنند و شبانه دوربینهایشان را به سمت موضوعات دیگری ببرند. پرسش ساده اما ضروری این است که چرا دولت، شورای عالی امنیت ملی و بقیه ارکان نظام همان هفته اول با شفافیت و اطلاعرسانی چنین نکردند و مانع از هجمه سنگین بینالمللی از یکسو و انباشت نفرت در جامعه ایرانی از سوی دیگر نشدند؟
همه میدانند شبهه وقتی در ذهن بیفتد باید در زمانی اندک رفع شبهه شود وگرنه حتی اگر اطلاعات صحیح جایگزین اطلاعات دروغین شود اما حس حاصل از تجربه اطلاعات دروغین نخست درونی شده و در روح مخاطب حک میشود. ازینرو ما الان با مردمی طرفیم که با قوه اگاهی میدانند تعداد کشتگان سی هزار نفر نبوده ولی در ناخوداگاهشان از جمهوری اسلامی به اندازه...
حکومتی که سی هزار نفر کشته نفرت دارند. نفرتی که به نوبه خود میتواند سوخت نفرت برای انفجار اجتماعی بعدی باشد. پرسش این است که اصلا در نظام جمهوری اسلامی کسی به این پرسشها فکر میکند؟ کسی به اینده و رفع تهدیدها در اینده میاندیشد؟ یا سیستم بینایی نظام فرتوت و ضعیف شده و در بهترین حالت تا چند قدم جلوتر را فقط میبیند؟
هدایت شده از اساتید انقلابی و نخبگان علمی
🚨👌👌پاسخ طبیعی ایران سرنگونی این پهپاد گرانقیمت است. یک پهپاد 500 هزار دلاری ایرانی (که امریکا آن را با قیمت بیش از 17 میلیون دلار میفروشد) سرنگون میشود اما این پهپاد گرانقیمت 220 میلیون دلاری که سابقه شکار شدن در تنگه هرمز را دارد و هر روز هم در این منطقه در حال ول چرخیدن است، طعمه مناسبی برای تلافی است. از آنجایی که پهپاد ایرانی بر فراز آبهای بینالمللی سرنگون شده و دلایل مطرح شده توسط امریکاییها نیز غیرقابل توجیه است، بدون شک ایران نیز این پهپاد را بر فراز آبهای بینالمللی باید به زیر بکشد و هیچ توضیحی هم ندهد....
♦️کاخ سفید باید بداند با چه طرفی، با چه ملتی و با چه قدرتی دارد مچ میاندازد. بازی کردن با دم شیر نتیجهاش کاملا مشخص است. ایران هم باید گلوبال هاوک یا یک فروند MQ-9 را با استفاده از جنگندههای مستقر در منطقه که این روزها پروازهای زیادی هم دارند، سرنگون کند. پیام این اقدام ایران بسیار تاثیرگذار و مهم است.
#فتنه_امریکایی
#مرگ_بر_آمریکا
┅┅┅┅🍃🇵🇸❤🇮🇷🍃┅┅┅┅┄
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
هدایت شده از اندیشکده راهبردی جهاد تبیین شیخ قمی | محسن مجتهدزاده
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچ وقت حق و باطل انقدر روشن از هم متمایز نبودند
فقط انسانی که در گناه غرق است امروز حقانیت جمهوری اسلامی را نمیتواند بفهمد و نمیخواهد بفهمد
هدایت شده از اندیشکده راهبردی جهاد تبیین شیخ قمی | محسن مجتهدزاده
17.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عاقبت خواب دیدن علیه ایران
همینه
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه:
🔹 نهایی شدن گفتگوها با آمریکا اطلاع رسانی میشود، مکان گفتگو نباید مستمسک رسانهها شود!
✍ نخیر جناب بقایی!
آنچه میگویید تمام حقیقت نیست!
مسئله اصلا مکان نیست بلکه نبود آن روایت واحدیست که بتوانید از طریق آن،به رسانه پاسخ بدهید.
اگر اصلِ مذاکره از ابتدا قطعی و دارای چارچوب روشن بود این میزان ابهامسازی و پرهیز از شفافیت ضرورتی نداشت.
میدانید چرا؟!
چون هیچکس نمیداند اصلا برای چه مذاکره میکنید اما خوب میدانید که چرا ترکیه پیشنهاد مذاکره داده!
ترکیه یک سناریوی نیمپز با خود آورد که شماهم زود متوجه شدید از کجا آب میخورد.
هنوزهم که هنوزه باز پاسخی برای این سئوال نیست؛
مگر نگفتند هستهای را از بین بردهاند؟
خب پس مذاکره برای چیست؟
📌 #خبر_فوری_سراسری
به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️ قصههای تکراری برای آنانکه عبرت نمیگیرند:
" از گروسی تا آبراهام "
✍قصهای داریم از شب ۲۳ خرداد. شبی که رسانهها از تجاوز اسرائیل شوکه شدند اما میدان آگاهبود.
قصهای از حواس پرتی ادراکی رسانهها که کارشناسان آنرا غافلگیری نظامی نامیدند اما درواقع آن، غافلگیری رسانهای و تحلیلی بود که بلای جان افکارعمومی شد.
همان چیزی که رهبری پیشتر هشدار داده بود و فرمود:
"مذاکره عاقلانه نیست."
و حالا باز همان قصه در فازی جدید تکرار شده است:
"اعزام ناو، جنگ ادراکی و ترساندن افکار عمومی به موازات برخی مدیران ضعیف"
قصهای که اینبار رهبری صراحتا با واژه کلیدی "جنگ منطقهای" به شما هشدار دادند.
یا قواعد بازی را تغییر میدهید یا بازی را باز با شما تکرار میکنند."
آنانکه از حوادث تاریخ عبرت نمیگیرند،محکوم به تکرار آن خواهند شد.
📌 #خبر_فوری_سراسری
به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️ راه مقابله با مذاکرات بی پایان، جنگست نه ژستهای مدیریتی!
✍ آنکسی که با او مذاکره میکنیم دارای این سوابق در امر مذاکرهست؛
۱_برجام را به عنوان یک قرارداد بین المللی پاره کرد.
۲_وسط مذاکره قبلی دستور حمله نظامی داد.
۳_روی اعتراض عادی در ایران سوارشد و بعد روی آشوب داخلی قمار کرد.
۴_اکنون با ناو و کلی ریسک نظامی قطعی آمده که باز مذاکره کند برسر همان چیزی که مدعی بود خودش آنرا از بین بردهست.
اینجا دیگر طرف ما مذاکرهکنندهنیست بلکهیک متغیر تهدیدست چراکه حتی یک مدیر با بهره هوشی پایین هم میفهمد ترامپ بدنبال حل مسئله نیست.
اما سوال افکارعمومی اینست که با چنین فردی باید چه کرد؟
آیا باید زمان خرید تا ببینیم نیت واقعی او چیست؟
آیا باید دامنه اقدامات او را محدود کرد؟
آیا باید همزمان با این بازی مذاکره،با گرفتن ضمانت از میانجیگرها،هزینه خیانت در مذاکره را برای او علنا بالا برد.
و همه اینها یعنی اینکه ماهم مثل او مذاکره را به ابزار تبدیل کنیم نه هدف!
اما آیا ما هم بلدیم مثل او بازی کنیم درحالیکه طراح این بازی یعنی" مذاکرات بیپایان" اوست، نه ما؟!
ادامه در پست بعد 👇
📌 #خبر_فوری_سراسری
به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca