eitaa logo
نخل سیاست🌴
149 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
6.1هزار ویدیو
29 فایل
تمدن اسلامی نوین
مشاهده در ایتا
دانلود
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قطع اینترنت در ایران، انتشار تصاویر سرکوب خیابانی، تصاویر دهشتناک اجساد در کهریزک و خلا اطلاع‌رسانی رسمی جمهوری اسلامی فضایی به وجود اورد که رسانه‌های غربی و صهیونیستی اعداد کشته‌شدگان را (که همین ۳۱۱۷ نفرش یک فاجعه تمام عیار در تاریخ ایران است) به دروغ هر لحظه بالاتر ببرند. از دوازده هزار شروع کردند و تا بیست هزار و سی هزار و در جاهایی حتی تا ۶۰ و ۸۰ هزار هم بالا ببرند. اعدادی که به صورت خیلی واضحی سعی داشتند اولا انجام عملیات نظامی در ایران را در قالب دخالت بشردوستانه توجیه کنند و دوما نسل‌کشی اسرائیل در فلسطین را عادیسازی و استثنازدایی کنند. اما پس از انتشار رسمی اسامی توسط دولت ایران این پروپاگاندا که میرفت به زودی به چند صد هزار و چند میلیون نفر برسد تا حد زیادی به پایان رسید و باعث شد جماعت جسدمعاش مثل همین رمضان پور لکنت بگیرند و نتوانند جمله‌هایشان را تمام کنند و شبانه دوربین‌هایشان را به سمت موضوعات دیگری ببرند. پرسش ساده اما ضروری این است که چرا دولت، شورای عالی امنیت ملی و بقیه ارکان نظام همان هفته اول با شفافیت و اطلاع‌رسانی چنین نکردند و مانع از هجمه سنگین بین‌المللی از یکسو و انباشت نفرت در جامعه ایرانی از سوی دیگر نشدند؟ همه می‌دانند شبهه وقتی در ذهن بیفتد باید در زمانی اندک رفع شبهه شود وگرنه حتی اگر اطلاعات صحیح جایگزین اطلاعات دروغین شود اما حس حاصل از تجربه اطلاعات دروغین نخست درونی شده و در روح مخاطب حک می‌شود. ازینرو ما الان با مردمی طرفیم که با قوه اگاهی ‌میدانند تعداد کشتگان سی هزار نفر نبوده ولی در ناخوداگاهشان از جمهوری اسلامی به اندازه...
حکومتی که سی هزار نفر کشته نفرت دارند. نفرتی که به نوبه خود می‌تواند سوخت نفرت برای انفجار اجتماعی بعدی باشد. پرسش این است که اصلا در نظام جمهوری اسلامی کسی به این پرسشها فکر می‌کند؟ کسی به اینده و رفع تهدیدها در اینده می‌اندیشد؟ یا سیستم بینایی نظام فرتوت و ضعیف شده و در بهترین حالت تا چند قدم جلوتر را فقط می‌بیند؟
🚨👌👌پاسخ طبیعی ایران سرنگونی این پهپاد گرانقیمت است. یک پهپاد 500 هزار دلاری ایرانی (که امریکا آن را با قیمت بیش از 17 میلیون دلار می‌فروشد) سرنگون می‌شود اما این پهپاد گرانقیمت 220 میلیون دلاری که سابقه شکار شدن در تنگه هرمز را دارد و هر روز هم در این منطقه در حال ول چرخیدن است، طعمه مناسبی برای تلافی است. از آنجایی که پهپاد ایرانی بر فراز آب‌های بین‌المللی سرنگون شده و دلایل مطرح شده توسط امریکایی‌ها نیز غیرقابل توجیه است، بدون شک ایران نیز این پهپاد را بر فراز آب‌های بین‌المللی باید به زیر بکشد و هیچ توضیحی هم ندهد.... ♦️کاخ سفید باید بداند با چه طرفی، با چه ملتی و با چه قدرتی دارد مچ می‌اندازد. بازی کردن با دم شیر نتیجه‌اش کاملا مشخص است. ایران هم باید گلوبال هاوک یا یک فروند MQ-9 را با استفاده از جنگنده‌های مستقر در منطقه که این روزها پروازهای زیادی هم دارند، سرنگون کند. پیام این اقدام ایران بسیار تاثیرگذار و مهم است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌┅┅┅┅🍃🇵🇸❤🇮🇷🍃┅┅┅┅┄ 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچ وقت حق و باطل انقدر روشن از هم متمایز نبودند فقط انسانی که در گناه غرق است امروز حقانیت جمهوری اسلامی را نمی‌تواند بفهمد و نمی‌خواهد بفهمد
هدایت شده از خبر فوری سراسری
‌‌ ♨️بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹 نهایی شدن گفتگوها با آمریکا اطلاع رسانی می‌شود، مکان گفتگو نباید مستمسک رسانه‌ها شود! ‌ ✍ نخیر جناب بقایی! آنچه میگویید تمام حقیقت نیست! مسئله اصلا مکان نیست بلکه نبود آن روایت واحدی‌ست که بتوانید از طریق آن،‌به رسانه پاسخ بدهید. ‌ اگر اصلِ مذاکره از ابتدا قطعی و دارای چارچوب روشن بود این میزان ابهام‌سازی و پرهیز از شفافیت ضرورتی نداشت. میدانید چرا؟! چون هیچکس نمیداند اصلا برای چه مذاکره میکنید اما خوب میدانید که چرا ترکیه پیشنهاد مذاکره داده! ترکیه یک سناریوی نیم‌پز با خود آورد که شماهم زود متوجه شدید از کجا آب میخورد. هنوزهم که هنوزه باز پاسخی برای این سئوال نیست؛ مگر نگفتند هسته‌ای را از بین برده‌اند؟ خب پس مذاکره برای چیست؟ ‌ 📌 به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
هدایت شده از خبر فوری سراسری
‌‌ ♨️ قصه‌های تکراری برای آنانکه عبرت نمیگیرند: " از گروسی تا آبراهام " ‌‌ ✍قصه‌ای داریم از شب ۲۳ خرداد. شبی که رسانه‌ها از تجاوز اسرائیل شوکه شدند اما میدان آگاه‌بود. قصه‌ای از حواس پرتی ادراکی رسانه‌ها که کارشناسان آنرا غافلگیری نظامی نامیدند اما درواقع آن، غافلگیری رسانه‌ای و تحلیلی بود که بلای جان افکارعمومی شد. همان چیزی که رهبری پیش‌تر هشدار داده بود و فرمود: "مذاکره عاقلانه نیست." و حالا باز همان قصه در فازی جدید تکرار شده است: "اعزام ناو، جنگ ادراکی و ترساندن افکار عمومی به موازات برخی مدیران ضعیف" ‌ قصه‌ای که اینبار رهبری صراحتا با واژه کلیدی "جنگ منطقه‌ای" به شما هشدار دادند. یا قواعد بازی را تغییر میدهید یا بازی را باز با شما تکرار میکنند." ‌ آنانکه از حوادث تاریخ عبرت نمیگیرند،‌محکوم به تکرار آن خواهند شد. 📌 به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
هدایت شده از خبر فوری سراسری
‌‌ ♨️ راه مقابله با مذاکرات بی پایان، جنگ‌ست نه ژست‌های مدیریتی! ✍ آنکسی که با او مذاکره میکنیم دارای این سوابق در امر مذاکره‌ست؛ ‌ ۱_برجام را به عنوان یک قرارداد بین المللی پاره کرد. ۲_وسط مذاکره قبلی دستور حمله نظامی داد. ۳_روی اعتراض عادی در ایران سوارشد و بعد روی آشوب داخلی قمار کرد. ۴_اکنون با ناو و کلی ریسک نظامی قطعی آمده که باز مذاکره کند برسر همان چیزی که مدعی بود خودش آنرا از بین برده‌ست. ‌ اینجا دیگر طرف ما مذاکره‌کننده‌نیست بلکه‌یک متغیر تهدیدست چراکه حتی یک مدیر با بهره هوشی پایین هم میفهمد ترامپ بدنبال حل مسئله نیست. ‌ اما سوال افکارعمومی اینست که با چنین فردی باید چه کرد؟ آیا باید زمان خرید تا ببینیم نیت واقعی او چیست؟ آیا باید دامنه اقدامات او را محدود کرد؟ آیا باید هم‌زمان با این بازی مذاکره،‌با گرفتن ضمانت از میانجیگرها،‌هزینه خیانت در مذاکره را برای او علنا بالا برد. و همه اینها یعنی اینکه ماهم مثل او مذاکره را به ابزار تبدیل کنیم نه هدف! اما آیا ما هم بلدیم مثل او بازی کنیم درحالیکه طراح این بازی یعنی" مذاکرات بی‌پایان" اوست، نه ما؟! ‌‌ ‌ادامه در پست بعد 👇 ‌ 📌 به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
هدایت شده از خبر فوری سراسری
‌ ادامه از پست قبل 👇 ‌ ✍ اوست که طراح رسانه‌های ادراکی‌ست. اوست که پیاده نظام رسانه‌ای دارد و براحتی از طریق آنها با نفوذ‌‌در‌ساختارحاکمیتی،‌کمیسیون‌های امنیتی،‌مجلس،‌تیم مذاکره کننده و حتی درسطوح بالای امنیتی،‌برای خودش هم زمان میخرد و هم در میان مدیران ترس و تزلزل ایجاد میکند. اوست که از طریق پیاده نظام رسانه‌ای‌ش،‌تمام الگوهای اقتصادی نئولیبرال را در تک‌تک سلول‌های بازار بازتولید میکند و اوست که اینگونه القا میکند:‌ " امریکا با ناو امده یا امریکا با یک دکمه ونزوئلا را زمین‌گیر کرده یا ..." و درنهایت اینکه اوست که دائما به تو میگوید: "ما باید در مذاکره مثل غرب باشیم یعنی به بُرد فکر کنیم نه باخت" در حالیکه اصلا و ابداً خودش بدنبال چیزی بنام بُرد نیست بلکه او دنبال " بازی بی‌پایان" است. چرا؟ چون آنها از قبل دیده‌اند که تو دارای چندین ویژگی هستی: ۱_عاقلی و هرگز دیوانه نمیشوی. ۲_متعهدی و هرگز به تعهد خیانت نمیکنی. ۳_ روایت امنیتی را مدیریت نمیکنی بلکه بازدارندگی را به روایت سپرده‌ای. خب این دشمن چرا باید با تو بدنبال بُردی باشد که برایش هزینه‌های جانی فراوان دارد؟ من هم اگر دشمن جمهوری اسلامی بودم و میدیدیم تیم مذاکره مقابلم،‌با این همه خیانت و خلف وعده من، باز هم با هر پیشنهاد مذاکره،‌ قند در دلش آب میشود،‌ هیچوقت این بازی را تمام نمیکردم. مخلص کلام اینکه: "دشمن از پیش‌بینی پذیریِ عُقلاییِ تو براحتی استفاده میکند." و اینجاست که رهبرانقلاب بوضوح فرمودند: اینبار اگر جنگی بشود دیگر منطقه‌ای‌ست! و این یعنی: دوران سوء استفاده از اخلاقیات جمهوری اسلامی تمام شد. ‌یعنی راه مقابله با تله مذاکرات بی‌پایان،‌‌یک جنگ بزرگ و فراگیر‌ست که تمام منطقه زیر و رو میشود.‌ ‌ آیا مدیران گرانقدر متوجه هستند یا باز در گرداب ِ‌مذاکرات بی‌پایان گرفتار میشویم؟! ‌‌ 📌 به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
هدایت شده از مقاومت نیوز ✔️
📸 توییت معنادار سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: در شرایطی که دشمن ناوهایش را به سمت ایران گسیل کرده، مواضع ذلیلانه برخی مسئولان دولتی بویژه در سیاست خارجی فقط دشمن را جسورتر می‌کند! ـــــــــــــــــــــــ 🚨اخبار تخصصی جبهه مقاومت @moghavematnews_ir
هدایت شده از خبر فوری سراسری
میپرسن‌چرا پخش رونمایی از شهرک موشکی کنسل شد؟ شاید تصمیم‌گرفتن با صدا و تصویر واقعی‌تر از نمایش در تلویزیون، در وسط تل‌آویو از موشکها رونمایی کنن🙂 یه سورپرایز... 📌 به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca