❌تایمز اسرائیل گفته #مجاهدین_خلق قصد ترور رضا پهلوی را دارند، به شخصه بعید نمیدانم، #سازمان به شدت از بچه شاه عصبانی است، معتقدند نزدیکان پهلوی تحت نفوذ جمهوری اسلامی هستند و او در پلن حکومت ایران بازی میکند.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ جنایات سران غرب در جزیره اپستین
🔹افشای جزئیات جدید باند قاچاق جنسی جفری اپستین علاوه بر نمایان کردن ارتباطات این باند با رژیم صهیونیستی، پرده از جرائم بسیاری از سران سیاسی و فرهنگی غرب، از جمله سه رئیس جمهور آمریکا برداشته است.
28.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌍 صحبتهای آتشین و قدیمی مجری آمریکایی که با جنجالآفرینی پرونده #اپستین این روزها دوباره وایرال شده است
🔹 رهبران ما آشغالهای پست و بیارزشیاند که به دختربچهها تجاوز میکنند تا یهودیان بتوانند آمریکا را به گند بکشند!
🔹 سیاستمداران آمریکایی به دختران خردسال آمریکایی تجاوز میکنند تا این صحنهها توسط موساد اسرائیل ضبط شوند تا اسرائیل بتواند از سیاستمداران آمریکایی باجگیری کند!
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرونده رسوایی جنسی جفری اپستین سالهاست تو آمریکا بازه و هر بار با انتشار اسناد و تصاویر جدید، اسم آدمهای بانفوذ تازهای میاد وسط
🔹اپستین با سیاستمدارها و چهرههای قدرتمند زیادی در ارتباط بود
از جمله ترامپ..
🔸برای همین ارتباط ترامپ و اپستین همیشه یکی از سوالهای جدی خبرنگارها بوده
🔸با اینکه اپستین چند سال قبل دستگیر و به طرز مشکوکی در زندان مُرد
پروندهش هنوز بسته نشده.
هدایت شده از سعداء/حجتالاسلام راجی
43.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی هزینه تجهیز سالن بسکتبال، حقوق ۸٠ هزار کارگر بود...
🔰 برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی
#پهلوی
💠 اندیشکده راهبردی سعداء
🆔 @soada_ir
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️وزیر اسبق مملکت پیشنهاد داده:" اقای پزشکیان،ترامپ را محترمانه دعوت کن و با او دست بده و عکس بگیر و امضا کن."
✍ برجام امضا نداشت؟
عکس نداشت؟
هم عکس داشت و هم قهقهه...
آنچنانکه تا انتهای حلق و آن زبان کوچکشان هم دیده شد.
نتیجه؟
آمریکا بدون پرداخت هیچ هزینهای خارج شد واروپا هم دقیقاً هیچ غلطی نکرد.
شماها مگر مشکل کمبود عکس یادگاری دارید؟!
نکندمیخواهید پشت اتوبوس ِحامل ترامپ،مثل اتوبوس رونالدو بدوید و هورا بکشید؟!
این حرفها دیگر اسمش پیشنهاد نیست.
حتی سادهلوحی کارشناسی هم نیست.
این سادهسازی و عادیسازیِ یک امر خطرناکست.
خطرناکست چون تجربهاش را دادهایم و خطرناکتر چون:
"گویندهاش همان جماعتیهستند که سالها در را س تصمیمگیری دراین مملکت بودهاند.
اصلا میدانید چرا این حرفها با این خونسردی در کانالها و صفحات منتشرمیشود؟
چون همین آقایان با همین یقههای بسته و با همین ژستهای نمادین مذهبی و دقیقا همینقدر توهمفروشیهزاران خسارت به کشور زدهاند اما حتی در یک مورد هم هزینه ندادند.
وقتی انحراف افکار عمومی برای یک مدیر سابق،انقدر بیهزینهست،
چرا نباید دوباره همان مسیر را برود؟
چرا نباید باز هم سیاست را به ژست تقلیل دهد و خطر را با لبخند عادیسازی کند؟
اقایان مَلیحِ همیشه مسئول و همیشه طلبکار از جمهوری اسلامی!
مسئله این نیست که ترامپ بیاید یا نیاید.
مسئله این است که هیچکدام از شما دیگر؛
"حق ندارید یک خطر آزمودهشده را دوباره بزک کنید."
والسلام
📌 #خبر_فوری_سراسری
به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
نخل سیاست🌴
♨️وزیر اسبق مملکت پیشنهاد داده:" اقای پزشکیان،ترامپ را محترمانه دعوت کن و با او دست بده و عکس ب
گدا صفت همیشه گدا صفت است اگر چه میلیونها دلار سرمایه به جیب بزند.
نخل سیاست🌴
گدا صفت همیشه گدا صفت است اگر چه میلیونها دلار سرمایه به جیب بزند.
به آقای وزیر اسبق بفرمایید ،طبق پروند اپستین ، برای امضا واجبی هم نیاز دارند