eitaa logo
نخل سیاست🌴
149 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
6.1هزار ویدیو
30 فایل
تمدن اسلامی نوین
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کیسان ابوعمره
▪️چه اتفاق عجیبیه‼️ ▫️هر موقعه ترامپ میگه جنگ ،جنگ میشه و هر جا رو دلش میخواد میزنه بعدش تا لانچر هاشون خالی میشه ترامپ میگه آتش بس یک دفعه آتش قطع میشه خیلی عجیبه تا میگه مذاکره مسئول های کشور ساکشون دم دستشونه برن مذاکره ▪️به این میگن تکنولوژی تسخیر اراده ▫️چقدر مشاهداتم دقیق بود. ▪️من دیدم آمریکا و اسراییل این مذاکره کننده ها رو شلوار از پاشون در میاره بازم راضی هستن به مذاکره می بندتشون به تانک بازم دفاع میکنن از مذاکره ▫️با همون وضعیت حمله میکنه به کشور از مرز ها رد میشه بازم دفاع میکنن از مذاکره و اتش بس ❌ عجب ریل گذاری کرده ظریف، این ساختار غربزدگان 😞 به نظرم هنوز ظریف معاون راهبردی ریاست جمهور را در دست دارد. ▪️مذاکرات رو سپر کردن هر روز عمق بیشتری از کشور رو مورد هدف قرار میدن امید وارانه صبر کنید و برید مذاکره با قاتل رهبر شهید دشمن همین امروز فرداست بیاد وارد خاک کشور بشه بازم بگید اتش بس و مذاکره خدا فرماندهان و سربازان کشور رو برای مردم حفظ کنه صادق، راوی مستند شنود - 1405/03/21
هدایت شده از 🖤 سبل السلام ❤️
با صلوات فرستادن، اقیانوسی از امداد الهی را به مدد رزمندگان اسلام بفرستیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
هدایت شده از راسخون 8✓
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پزشکیان و نتانیاهو در سازمان ملل ، در حاکمیت استحاله شده جمهوری اسلامی ایران .... مشغول کارند !!! .... 23 ارائه این مواضع ضدانقلابی ، و ضد نظام و سخیف !! ، در همان روزهای آغازین بقدرت رسیدن ، بوضوح اثبات کننده این مطلب است که ، اولا عامل اصلی تهییج آمریکا ، به همراهی با اسرائیل و حمله به ایران ، شخص ، و به رهبری است !؟ .... ثانیا ، اثبات کننده این مطلب که ماموریت برخواسته از موساد و .... 🔥تسلیم بی قید و شرط ملت ایران و نظام اسلامی ، ذیل نظام سلطه جهانی به رهبری آمریکا و اسرائیل است!!!.و نه چیز دیگر متاسفانه امنیتی‌ها ، با ورود ضد راهبردی و غیر کارشناسانه ، به مسئله قتل عالیترین مقام امنیتی ایران ، در شرایط ، و انتقال قدرت از _انقلابی_رئیسی به بعنوان کاتالیزور ، بسیار بد عمل کردند!!؟ و خسارت جبران ناپذیری به نظام اسلامی وارد کردند !!! https://eitaa.com/Rasekh8
بسم الله الرحمن الرحیم مردم عزیز اصلا فریب مذاکرات را نخورید . دشمن در حال کسب آمادگی برای حمله ی گسترده و همه جانبه و انجام ترور و عملیات چریکی در کشور است . طبق شواهد و قرائن متعدد از پرواز شبانه ریزپرنده های متنوع در آسمان کشور، حضور تیم های اطلاعاتی و عملیاتی چیریکی دشمن در سطح شهر ها کاملاَ متصور است . 💯کاملا هشیار باشید و هرگونه مشاهده موارد زیر را به ۱۱۰ و۱۱۳ و۱۱۴ اطلاع رسانی کنید. 💢تردد مشکوک شبانه و حمل بسته های مقوایی توسط آنها 💢ساکنین برج ها و مجتمع های مسکونی که مرد مجرد ( غالبا کرد زبان) با تردد کم . 💢دیدن آنتن های مربع شکل استارلینک پشت شیشه پنجره ها و یا پشتبام ها 💢بلند شدن یا فرود ریز پرنده در اطراف منزل 💢دیدن موتور سواران تریل کراس با کوله پشتی در اطراف نقاط نظامی 💢تردد ماشین های آفرود در ارتفاعات مشرف به مناطق نظامی ▪اگر اطلاعی در مورد همکاری برخی افراد مرتبط با موساد و یا شبکه های ماهواره ای بیگانه دارید برای نجات این افراد از دام دشمن و تخفیف در مجازات، اطلاعات آن را به اولین مقر پلیس فراجا و یا مقر های سپاه و ارتش و یا شماره های ۱۱۰ ۱۱۳ و ۱۱۴ اطلاع رسانی کنید . انتشاردهید @shonoudmedia
تمام رسانه های دنیا دارن از توافق میگن فقط این وسط ملتی که ۴ ماه جنگیده اند ،از همه چیز بی‌خبرند ⁉️⁉️⁉️ هم اکنون شیعیان لبنان زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی ...
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افتتاح ‌رستوران‌آمریکائی‌درتهران🤔 @karkoosh
هدایت شده از بسلام آمنين
خدایا بسسه دیگه 😔 آقای دکتر این حرفها و وعده‌هایی که میدین مثل احترام متقابل آمریکا به ایران، آزادسازی پولهای بلوکه ما و... قرار بود با عملی بشه که همین ترامپ پارش کرد.... @besalamen_amenin
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ 200 میلیاردها دلار خسارت جنگ هیچ... حالا اینا دارن برای ٢۵ میلیارد دلار دارایی های بلوکه شده اونم قسطی تو چند قسط دارن دست و پا میزنن.😐 🔰رسانه مستقل 👇 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
من اگر کاره‌ای بودم میدونید چکار میکردم؟ میگفتم هر چی شما میگی درست برید هر توافقی خواستید امضا کنید اما: اگر همه تحریمها رفع نشد اگر اموال بلوکه شده آزاد نشد اگر حق ایران بر تنگه رسما اعلام نشد اگر سربازان امریکایی از منطقه خارج نشدن اگر غرامت نگرفتید اگر مجدد به ما حمله شد اگر به تعهدات عمل کردید و مجدد آمریکا زیر تعهدات خودش زد اموالتون رو مصادره میکنم و همتون هم میرید حبس ابد🙂 باور کنید همینهایی که مدعی این توافق هستن، خیلی نرم عقب میکشن و میگن نه مطمئن نیستیم. در مورد برجام و FATF هم همینو میگفتن آخرش چی شد؟ وقتی کسی برای تصمیمات غلط خودش هزینه ای پرداخت نمیکنه و از کیسه این ملت خرج میکنه و هیچ وقت پاسخگو نخواهد بود قطعا براش اهمیتی پیدا نمیکنه بشه یا نشه. مگر سکه ها رو برای برجام پس دادن؟ مگر مدال افتخار رو پس دادن؟ چی شد آخرش؟ گفتن فرانچسکو کرد حالا فرانچسکو کیه کسی نمیدونه. آخرش گفتن ببخشید ندیدم و نخونده امضا کردم و الان هم شخص ظریف استاد دانشگاه هست و پشت همه این اتفاقات حضور داره. هر وقت گفتیم‌محاکمه ظریف و روحانی چی شد؟ گفتن هیسسسس وفاق به هم‌میخوره. معاهده پاریس رو اجرا کردن و پدر تولید رو دراوردن چی شد؟ کرسنت و خسارتش به کجا رسید؟ و بسیاری خسارت دیگه... البته مزاح کردم اگر کاره ای بودم با نظام همراهی میکردم با نفوذم مردم رو تشویق میکردم به مقاومت بیشتر و مانع مذاکره با شیطان بزرگ‌میشدم و جا مینداختم که مردم فایده نداره. قبلا کردیم، نشد نکنید نمیشه. فایده نداره 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از 🌹 عابدی
دعوت برای حضور حداکثری در تجمع "لبیک یاخامنه‌‌ای" 🔹در تجمع "لبیک یاخامنه‌ای" که هدفش مطالبه تحقّق شروط رهبری در مذاکرات است، علاوه بر نمایندگان قم، انشاءالله برخی از نمایندگان دیگر شهرها (تهران و اصفهان و کرج و ...) هم حضور خواهند داشت؛ آقای نبویان (نماینده محترم تهران و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس) هم دعوت ما را پذیرفتند و انشاءالله در این تجمع نکات مهمی را تقدیم خواهند کرد. 🔹لطفا این تجمع را به هر نحو ممکن اطلاع رسانی بفرمایید و در آن حضور حداکثری داشته باشید. این تجمع به دلیل جایگاه و اهمیت ویژه‌ای که شهر مقدس قم در کشور دارد انشاءالله می‌تواند در تحقّق شروط رهبری در مذاکرات موثر باشد. 🔹تجمع "لبیک یا خامنه‌ای"، شنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۲۱، قم، میدان توحید بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی https://eitaa.com/baladetayyeb
هدایت شده از اقا
🔷تصویری از دستورالعمل هماهنگی در یک گروه تلگرامی برای زنان ولنگار بمنظور به حاشیه بردن مراسمات مذهبی و عزاداری ها و تجمعات انقلابی این عکس سندی است که به خوبی نشان می‌دهد بخشی از حضور زنان ولنگار با شمایل و تیپ‌های هنجار شکن کاملا سازماندهی شده و با برنامه است و اخبار جنگ در کانال 👇 https://eitaa.com/joinchat/4073259207Ce587f9582c
هدایت شده از راسخون 8✓
سلام علیکم دوستان و برادران خواهران بزرگوار👇🏼👇🏼 به اطلاع می رسانیم که امروز راس ساعت ۱۷:۰۰ حضور انتقادی امت حزب‌الله به توافق ننگین پیش رو با آمریکا ، مقابل ساختمان وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد نشانی : بین میدان امام خمینی و ایستگاه مترو امام خمینی ، خیابان شهید امیر عبداللهیان(خیابان سی تیر) ، مقابل کوچه ی وزارت امور خارجه نزدیکترین ایستگاه مترو : ایستگاه امام خمینی(ره) منتظر حضور با صلابت دوستان هستیم ان شاءالله