5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مظلوم و تنها!
به بهانه ثبت تنها یک رای همسو با نظر رهبری در شعام! (بخش کوتاهی از نطق شش ماه پیش در صحن علنی مجلس)
بلد طیب/کانال رسمی دکتر منان رئیسی
https://eitaa.com/baladetayyeb
هدایت شده از سیدرضا صالحی ابری
اگر بند یک تفاهم #نقض شد
و لبنان سقوط کرد نگران نباشید
فقط مقداری #سوءتفاهم شده
و همه چیز پابرجاست.
@Seyedrezasalehiabari
هدایت شده از گوهر معرفت 🚩یا لِثارات 🚩
راز خطوط قرمز و سفید پرچم آمریکا🇺🇲
(لطفا تا انتها بخوانید، حکمت آمیزه) ❌
دو روزی بود که لامپ اتاقِ شرکت مشکل پیدا کرده بود. یکی از بچه های فنی مهندسی که مسیحی هم هست اومد برای تعمیر.
🔹در حال کار کردن، بمن گفت: از جنگ و توافق چه خبر؟!
🔸گفتم: فعلاً که توی آتش بسیم
🔹لبخندی زد و گفت: پرچم آمریکا رو که دیدی؟! یه سری خط های قرمز و سفید داره. میدونی معنیش چیه؟
🔸گفتم: نه
🔹گفت: سفید یعنی صلح، قرمز یعنی جنگ. آمریکا سیاست اصلیش اینه: با هرکشوری که درگیر میشه هی جنگ میکنه، هی صلح میکنه و اینکار رو از بس ادامه میده که طرف رو از پا بندازه.
🔸گفتم: چه جالب! خب غیر از ما، کجاها اجراش کرده؟
🔹گفت: همه جا. اصلاً تشکیل دولت آمریکا اینجوری بوده. اون زمانی که متجاوزا اومدن توی سرزمین آمریکا، جمعیت سرخ پوستا خیلی بیشتر از اونا بود و میتونستن متجاوزا رو بندازن بیرون. متجاوزا شروع کردن به جنگ، بعدش با یه سری سرخ پوستا صلح کردن. دوباره یه سریشون رو کشتن و تا سرخ پوستا اومدن متحد شن دوباره صلح رو مطرح کردن. همینجوری با دورِ باطلِ جنگ و صلح اکثریت سرخ پوستا رو کشتن.
🔸گفتم: قضیه داره جالبتر میشه! دیگه؟
🔹گفت: این دفعه به پرچم آمریکا دقت کن. بالاش با خط قرمز شروع میشه، پایینش هم با خط قرمز تموم میشه. میدونی یعنی چی؟
🔸گفتم: نه! یعنی چی؟
🔹گفت: یعنی اصل، جنگه. اونا با جنگ، کارشون رو شروع میکنن و با جنگ هم تموم میکنن. این وسط خطوط سفید فقط تله است. جنگ اول یعنی شروع تجاوز به اون کشور و جنگ آخر هم یعنی نابودی اش.
🔸گفتم: دمت گرم. یه سوال، ایران رو تونستن با این سیاست زمین بزنن؟
🔹گفت: خبر خوب و بد. خبر خوب اینه که تنها جایی که موفق نشدن ایرانه، تازه سوخت هم دادن.
خبر بد هم اینه که بیشرفا هنوز ناامید نشدن!
🔸گفتم: راه شکستشون چیه؟
🔹گفت: معلومه! وقتی سفیدند تو قرمز باش
🔸گفتم: یعنی چی؟
🔹گفت: با شروع تجاوز که باید بزنی پدرشو دربیاری. اما اونجایی که رفت روی خط سفید، اتفاقاً اونجا باید بیشتر خون مالیش کنی.
🔸گفتم: چرا؟
🔹گفت: چون حتماً یه مرضی پیدا کرده که داره ازت وقت تنفس میگیره. تازه انتظارش هم اینه که گاردت رو بیاری پایین. اینجاست که باید بزنی بلند نشه
🔸گفتم: تا کِی؟
🔹گفت: تا زمانی که دیگه از خط سفید نتونه بره تو خط قرمز.
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_امریکا
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat
هدایت شده از کیسان ابوعمره
عجیب ولی واقعی!
این تصویر ب سرعت تو شبکه های اجتماعی در حال وایرال شدن است!
هدایت شده از محمد جوانی
♨️بنویسید در تاریخ تا بماند که...
📌رهبری نظر دیگری داشت...
🖋 #محمد_جوانی
🔴 @CWarfare
هدایت شده از پلاکارد پرس
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از آقای نبویان، جناب آقای خانعلیزاده یک ویس بسیار مهم دادند
رهبر بهشون فرمودن این مذاکرات نه به نفع دنیای شماست و نه آخرت شما, اما تیم مذاکره کننده کار خودش رو کرده
امان از کسانی که جلوی امر ولی شاخ و شانه میکشند
@placard_press
هدایت شده از آدم
نه ظریف نه روحانی نه خاتمی نه پزشکیان و نه عراقچی؛
هیچکدوم هرگز نمیتونستن مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکا رو بعد جنگ عادیسازی کنن!
+ اونم فقط یک ماه بعد از ترور رهبرمون
+ اونم در حالی که حرف ولی فقیه جامعه رو برعکس جلوه دادن
+ اونم در حالی که خطوط قرمز رهبری رو رد کردن
+ اونم در حالی که دست انتقام نیروهای مسلح رو بخاطر وعده ترامپ بستن
+ اونم در حالی که با قراردادی بدتر از برجام امتیاز نقد دادن و وعده نسیه گرفتن!
+ اونم در حالی که حضرت آقا گفتن نظر من این نیست و خیر دنیوی و اخروی برای شما نداره
اگه ظریف و روحانی و پزشکیان حتی قصد این کارها رو میکردن، مداحها و منبریها بلایی سرشون میآوردن که عبرت تاریخ بشن!
پس کسی رو انتخاب کردن که ۲۰ساله به اسم انقلابیگری و ولایتمداری، در خدمت جریان لیبراله و خواص و تریبوندارها ازش قهرمان میسازن!
@Ebnehava
هدایت شده از تدریس کتب الگوی پیشرفت
تو مپندار که مجنون سر خود مجنون شد!!!!!
قطعه صوتی جدید در کانال تدریسهای الگوی پیشرفت: بازخوانی کتاب «ایران و دولت توسعهگرا» نوشته #دکتر_قالیباف/درک ضعیف از تفکر جامع و تمدنی انقلاب اسلامی در میان چهرههای اصلی آن از جمله دکتر قالیباف عزیز و دکتر جلیلی بزرگوار!/ #توسعه همانطور که سریعالقلم میگوید یعنی: سامان دنیایی ما با غرب گره خورده و تنها راه آن #مذاکره است/ امام شهید: من متعمدا لفظ توسعه را استفاده نکردم!!
👌پیشنهاد جدی استماع: دریافت صوت
@tadris_olgou110