هدایت شده از پلاکارد پرس
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از آقای نبویان، جناب آقای خانعلیزاده یک ویس بسیار مهم دادند
رهبر بهشون فرمودن این مذاکرات نه به نفع دنیای شماست و نه آخرت شما, اما تیم مذاکره کننده کار خودش رو کرده
امان از کسانی که جلوی امر ولی شاخ و شانه میکشند
@placard_press
هدایت شده از آدم
نه ظریف نه روحانی نه خاتمی نه پزشکیان و نه عراقچی؛
هیچکدوم هرگز نمیتونستن مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکا رو بعد جنگ عادیسازی کنن!
+ اونم فقط یک ماه بعد از ترور رهبرمون
+ اونم در حالی که حرف ولی فقیه جامعه رو برعکس جلوه دادن
+ اونم در حالی که خطوط قرمز رهبری رو رد کردن
+ اونم در حالی که دست انتقام نیروهای مسلح رو بخاطر وعده ترامپ بستن
+ اونم در حالی که با قراردادی بدتر از برجام امتیاز نقد دادن و وعده نسیه گرفتن!
+ اونم در حالی که حضرت آقا گفتن نظر من این نیست و خیر دنیوی و اخروی برای شما نداره
اگه ظریف و روحانی و پزشکیان حتی قصد این کارها رو میکردن، مداحها و منبریها بلایی سرشون میآوردن که عبرت تاریخ بشن!
پس کسی رو انتخاب کردن که ۲۰ساله به اسم انقلابیگری و ولایتمداری، در خدمت جریان لیبراله و خواص و تریبوندارها ازش قهرمان میسازن!
@Ebnehava
هدایت شده از تدریس کتب الگوی پیشرفت
تو مپندار که مجنون سر خود مجنون شد!!!!!
قطعه صوتی جدید در کانال تدریسهای الگوی پیشرفت: بازخوانی کتاب «ایران و دولت توسعهگرا» نوشته #دکتر_قالیباف/درک ضعیف از تفکر جامع و تمدنی انقلاب اسلامی در میان چهرههای اصلی آن از جمله دکتر قالیباف عزیز و دکتر جلیلی بزرگوار!/ #توسعه همانطور که سریعالقلم میگوید یعنی: سامان دنیایی ما با غرب گره خورده و تنها راه آن #مذاکره است/ امام شهید: من متعمدا لفظ توسعه را استفاده نکردم!!
👌پیشنهاد جدی استماع: دریافت صوت
@tadris_olgou110
هدایت شده از گوهر معرفت 🚩یا لِثارات 🚩
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با این صحبتها یقینا دشمن مجدد حمله خواهد کرد ...
ببینید چگونه به اصول حمله میکند ...
روی خطابش مشخص است
همان که فرمود : علی الاصول نظر دیگری داشتم
@gowharemarefat
هدایت شده از سعداء/حجتالاسلام راجی
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس انتقام خون #رهبر_شهید چی شد؟
━━➖⊰❀🇮🇷❀⊱➖━━
⁉️ آیا #انتقام خونِ مردم بیگناه ۸سال دفاع مقدس رو گرفتیم؟
⁉️ آیا انتقام خون شهید حاج قاسم رو گرفتیم؟
⁉️ آیا انتقام خون شهید فخریزاده رو گرفتیم؟
🔰 برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی
#انتقام_از_ترامپ
📥 دریافت نسخه با کیفیت
━━➖⊰❀🇮🇷❀⊱➖━━
💠 اندیشکده راهبردی سعداء
🆔 @soada_ir
هدایت شده از راسخون 8✓
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کارگزاران_اسرائیل ...
مشغول کارند !!! .... 26
قسمت 1
غرب پرستان به رهبری
#جریان_شیطانی_اصلاحات
#جریان_انقلابینمای_قالیباف
و #باند_ماسونی_نیویورکیها ...
کلان پروژهای را در حال اجرا هستند بنام
#جهانی_سازی ... یا برگردان آن
#عادی_سازی_ایران ...
بعبارتی دیگر ، در شرایط موجود که ایران دست برتر در منطقه را با بستن تنگه هرمز بدست آورده ،
این جریان ماموریت دارد به هر شکل ممکن آنرا از دست ایران خارج کنند !!؟
💥 چون در دست داشتن تنگه هرمز ، ایران را از کشوری عادی خارج ،
و به کشوری قدرتمند تبدیل میکند !!!
تاکتیک میدانی که #عراقچی در طول سه ماه گذشته ، انتخاب کرد تماس با کشورهای روسیه !!! و چین !!!، ترغیب آنها به اینکه ، ایران در صدد ,تقویت نظم جهانی است ، به عبارتی
ایران نمیخواهد با کنترل تنگه هرمز ، نظم و ثبات جهانی را بهم بزند !!!
با این اتهام ناگفته عراقچی ،
🔥 دستاورد نیروهای مسلح ایران زیر ضرب #دولت_ضدانقلابی_پزشکیان
قرار گرفت !!؟
✓با این دیپلماسی ، کیک پیروزی ایران ، مجاناً ، در اختیار این دو قدرت و شریک راهبردی !! ایران قرار گرفت !!؟
چرا که ، درست است ایران در این جنگ توانست بزرگترین رقیب آنها را شکست دهد !؟
🔥ولی حالا که دولت ایران نمیخواهد !!! از این ابزار ، برای تثبیت قدرت خود استفاده کند !!؟ ما چرا بخواهیم ، ایران در جایگاه ، یک قدرت جدید ، قد علم کند!!؟
💥متوجه شدید چرا ترامپ از پوتین و شئ ، تشکر کرد!!؟
💥متوجه دیپلماسی اقتدار آقای عراقچی در سفرهای متعدد ، فقط با هدف
😡 جلب مشارکت این دو کشور در جهت کلان پروژه
#عادی_سازی_ایران !!! بود!
ادامه دارد
https://eitaa.com/Rasekh8
هدایت شده از راسخون 8✓
صدا و سیما از نظر ....
#دولت_ضدانقلابی_پزشکیان
فقط باید در خدمت اهداف ( امیال ، دروغ ، فریب ، تحریف )
دولت حرکت کند و لا غیر !!؟
اصلا این دیکتاتوری نیست ؟
و البته , بسیاری هم توسط مزدورهای دولت ، بهائیان نفوذی صورت میگیرد!!؟
و در مواقع حساس ، این دستگاه در خدمت
#جنگ_شناختی ، علیه قشر خاکستری #جنگ_روانی ، علیه جامعه ایرانی ، خصوصا انقلابیون
#جنگ_ترکیبی علیه نظام ، مردم ، اسلام
#جنگ_هیبریدی ....
#تحریف !؟ مثال تعریف مذاکره و میدان ، دو بال مبارزه است !!!؟
در حالیکه ، در روابط بینالملل ، میدان اصالت ذاتی دارد ، ولی مذاکره فقط یک بازی برای تغییر محاسبات ذهنی طرف مقابل و گرفتن امتیاز !!؟
که البته برای تیم های مذاکره کننده ایرانی این تعریف مصداق ندارد!!؟
مذاکره کننده ایرانی ، مذاکره را ، میدانی برای نابودی آنچه در میدان بدست آمده میداند !!؟
چرا ؟ چون مذاکره کننده ایرانی نماینده یک تفکر ضدملی ، تفکر ضداسلامی تفکر ضد حاکمیتی!! ، تفکر تعظیم و تکریم کدخدای جهان است!؟
جریانی که نوکری غرب را بر همه چیز (حتی شرف) ، ارجح میداند!؟
بنابراین « مذاکره » راهبرد
#نابودی_اقتدارمنطقهای_ایران
#نابودی_اقتدار_ایران
و نابودی هر آنچه که میتواند بعنوان مؤلفه قدرت ایران تلقی شود!؟
از داشتههای اجتمائی ایران ، داشتههای اعتقادی ایرانیان ، داشتههای فرهنگی ایران و .... گرفته ، تا داشتههای علمی ، و فنی ایران و ....
راهبرد #جریان_تحریف ....
راهبرد #جریان_شیطانی_اصلاحات و
#باند_ماسونی_نیویورکیها
پیادهسازی سیاستهای
#جهانی_سازی ایران ، و به عبارتی
#عادی_سازی_ایران است!!؟
مهمترین هدف این راهبرد
تعریف ایران مقتدر ، تمدن ساز نیست ؟
تعریف ایران ذیل هژمون غرب است!!!؟
(نظام سلطه جهانی به رهبری یهود !!)
کشورکی مانند کویت ،
#تزویر_قالیباف
https://eitaa.com/Rasekh8