5.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک روز تا پایان آتش بس در یمن
🔸در حالی متجاوزان سعودی بارها آتش بس در یمن را نقض کردند فردا زمان این آتش بس به پایان میرسد.
@sarbazane_g
آیا تو یهودی هستی؟
بله = زندگی
خیر = مرگ
این دقیقاً ایدئولوژی صهیونیسم است.
@sarbazane_g
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گرانی بیسروصدای لوازم خانگی
@sarbazane_g
🔰 زنان پناهنده اوکراینی برای جلوگیری از تحریک مردان، باید لباسهای پوشیده به تن کنند‼️
#زنازادگی_سوئد_۵۵درصد
🔹بریت بارت: به زنان پناهنده اوکراینی که در اقامتگاههای پناهندگی در سوئد زندگی میکنند، گفته شده است که لباسهای پوشیدهتری بپوشند تا باعث تحریک مردان فرهنگهای دیگر نشوند.
🔸به گفته گیتانا بنگتسون، که زنان پناهنده را به یک پناهگاه محلی معرفی میکند، به زنان اوکراینی ساکن در پناهگاه گالاکسن در شهرداری اولوفستروم، یک دستورالعمل برای پوشش داده شده و به آنها گفته شده که لباس پوشیدن به روشهای خاصی ممکن است باعث تحریک مردان از فرهنگهای دیگر شود.
🔹به گفته بنگتسون، مدیران این پناهگاه به زنان گفتهاند لباسهایی که پوست آنها را نمایان میکند مانند شلوار کوتاه یا دامن نپوشند.
🔸این تصمیم پس از حادثهای در ماه مارس گرفته شد که زنان اوکراینی ساکن یک پناهگاه سوئدی توسط مردانی که سعی داشتند به زور وارد محل اقامت آنها شوند، مورد آزار و اذیت قرار گرفتند، از جمله یک زن که در اتاق خود با فرزندانش خوابیده بود.
🔹در کشورهای دیگر نیز گزارشهایی مبنی بر #آزار_جنسی زنان و دختران اوکراینی در پناهگاهها گزارش شده است.
منبع :👇
https://www.breitbart.com/europe/2022/05/27/sweden-asylum-home-tells-ukrainian-women-dress-modestly-to-not-provoke-migrant-men
#چشم_و_دل_سیرهای_هرزه
#تمدن_نکبت
✌جنبش مردمی حلالزادهها
📡 @HalalZadeha
🔸 سال گذشته ۱۷۷۰۴ کودکِ زیر ۱۴ سال در آلمان، قربانی خشونت جنسی شدند. ۲۲۸۱ نفر از آنها کمتر از ۶ سال داشتند.
🔹یعنی بهطور متوسط روزانه ۴۹ کودک، قربانی #خشونت_جنسی شدهاند. علاوه بر این، پلیس تصاویر بسیار بیشتری از کودکآزاری را ثبت کرده است.
منبع: 🔻
https://www.tagesschau.de/inland/sexualisierte-gewalt-103.html
#حق_کودکان
#نتیجه_فروپاشی_خانواده
#زنازادگی_آلمان_۳۵درصد
#تمدن_نکبت
✌جنبش مردمی حلالزادهها
📡 @HalalZadeha
🔰 الان که bts رفته کاخ سفید و از صدر تا ذیل کابینه بایدن با اینا عکس گرفته کسی نمیاد بشون بگه شما هنرمندان حکومتی دستتون رو به خون مردم ایران و عراق و یمن و سوریه و افغانستان آلوده کردید یا این حرفا مخصوص علیرام نورایی و الهام چرخنده و حامد زمانی و سهراب امجی و امیرمحمد زند و امثالهم هست که فقط تصمیم گرفتن در برابر آمریکا از کشور خودشون دفاع کنن؟
حاجی دموکرات
#دیاثت_فرهنگی
✌جنبش مردمی حلالزادهها
📡 @HalalZadeha
وزارت ارشاد بجای این همه اطلاعیه علیه جشنواره کن، پیگیری کنه یک فیلم سینمایی خوب درباره ماجرای قتل میترا استاد توسط نجفی شهردار اصلاح طلب ساخته بشه، سال بعد هم بفرسته اسکار.
ببینم به اون فیلم هم جایزه میدن و سلبریتیها و ابطحی و تاجزاده کف و سوت میزنن یا کف و خون بالا میارن؟!
🔴به پویش #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
📌 مسعود فراستی: به جایزه بیارزش منتقدان «فیبرشی» که در ید قدرت راستهای نئولیبرال است، نبالید
🔹دوستان کن رفته کن زده، نه فقط در کن، که در ونیز و برلین و اسکار و... دهه هاست که دیگر خبری و اثری از هنر نیست. هر چه هست مفهوم زدگی است و سیاست زدگی بورژوایی. در مورد فیلمهای غیر اروپایی و امریکایی، پرچم اگزوتیسم همچنان در اهتزاز است و فیلمهای مضمحل غیر انسانی بی هنر با ظاهر عوامفریب، به دفاع جدی از سرمایه داری مشغولند ( «پارازیت» را بیاد بیاورید) و طبعا جایزه میگیرند.
🔹دوستان از خود بیخود نشوید و مرعوب زرق و برق و فرش قرمز. آنها هرگز فیلم ایرانی را بهتر از مردمتان نمیفهمند.و شما نیز یک شبه، «جهانی» نمیشوید. پس ملی شوید و همیشه ملی بمانید تا بعد احیانا جهانی.
🔹به جایزه بیارزش منتقدان «فیبرشی» که در ید قدرت راستهای نئولیبرال است، نبالید. این جایزه چند دهه قبل به فیلم اگزوتیک بهمن قبادی(زمانی برای مستی اسبها)، « به خاطر تصویر رقت آمیز اما دقیق از مشکلاتی که بین انسانها و اسبها مشترکند» داده شده بود. و جایزه امروز به برادران لیلا ، بخاطر «تصویر دقیق از جامعه پدر سالار» نیز در امتداد همان نگرش پاترنالیستی است. به آن افتخار نکنید و جاهلانه به مردم داغدار همیشه سربلند آبادان تقدیمش نکنید. تحمل حقارت بار گدایی جایزه فرنگی را نپذیرید. فیلمتان را برای مخاطب اینجا، نه آنجا با همه جوایزش، بسازید. هیچ فیلمساز جدی برای جایزه فیلم نمیسازد.
📡 اخبار جهان هنر👇👇
https://eitaa.com/joinchat/4051828916Cabecc297b8
🔴این طعنه و آن تملّق
🔹رنگ عوض کردن، جزو فیزیک و طبیعت برخی موجودات مثل مارمولک است. اما بوقلمون صفتی، زیبنده شخصیت انسانی نیست. پی در پی رنگ عوض کردن، تا جایی کاربرد دارد که دست فرد رو نشده باشد.
♦️با نشریات اصولگرا همکاری می کرد، اما بی سر و صدا و تدریجا از محافل مدعیان اعتدال و اصلاحات سر درآورد. او را پذیرفتند، چون پالس می داد که در پوشش "ما اصولگرا ها"، می تواند تخریب کند.
🔹سالها از طریق همین عنوان دزدی، نان خورد. جزو تیم مشاوران رسانه ای دفتر روحانی شد و در نشریات زنجیره ای مقاله نوشت. خبرگزاری خبرآنلاین را که با همراهی دو مدیر دیگر دولت روحانی اداره می کرد، در خدمت دولت قرار دادند.
♦️او و رفقایش، در خسارت های بی سابقه دولت روحانی شریک هستند:
🔹کسری بودجه 450 هزار میلیارد تومانی، بدهی 1500 هزار میلیارد تومانی، 60 میلیارد دلار ارز حراج شده به نرخ 4200 تومان و خزانه منفی شده، نقدینگی 9 برابر شده و از 430 هزار میلیارد به 4000 هزار میلیارد تومان رسانده شده، تورم 60 درصد، اختلاس 14 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه، واگذاری آمیخته با فساد ده ها کارخانه و شرکت دولتی مثل نیشکر هفت تپه، خسارت حداقل 12 میلیارد دلاری قرارداد کرسنت، حقوق های نجومی، تحقیر مردم در صف سبد کالا برای جشنواره های خارجی، بی کفایتی در مدیریت بحران کرونا و بر جا گذاشتن رکود مرگ و میر 709 نفر در یک روز، و...
♦️با همه اینها، خیلی رو می خواهد که کارچاق کن رسانه ای مدیریت اشرافی، بنویسد "اگر دیگران بعد از 8 سال به بانیان وضع موجود تبدیل شدند، دولت رئیسی در طول 9 ماه دارد به همان رکود می رسد".
🔹خوش غیرت! دولت رئیسی، در حال مهار و جمع کردن انبوه خسارت هایی است که مدیران مورد حمایت شما، بانی آن بوده اند و حتی همین اواخر در خانه خود، برای برخی از همان مدیران مهمانی ترتیب دادید.
♦️شاید خیلی از مخاطبان یادشان نیاید، اما "خبر آنلاین"، ۱۹ بهمن۱۳۹۲، در تمجید و تملق روحانی، یادداشت موهنی را با عنوان «جایزه بهترین کارگردانی برای روحانی؛ در حاشیه چگونگی توزیع کالاهای اساسی» منتشر کرد:
🔹«توزیع سبد کالا باشیوهای که انجام شد،نه یک اتفاق بود ونه عملی که تبعات آن برای روحانی ومردانش غیرقابل پیشبینی باشد. او دقیقا همین-ازدحام، دعوا و مرافعه و احیانا له شدن زیر دست وپا- را پیشبینی میکرد و اصلا آن را برای پیشبرد استراتژی خارجی خود لازم داشت... روحانی به یک نمایش برای ارائه در جشنوارههای خارجی نیازمند بود؛ اینکه مردم حاضرند برای چند کیلو مرغ و برنج باهم درگیر شوند. درست است که روش توزیع چندان مناسب نبود، اما اگر بتوان جایزه فستیوال جهانی را به خود گرفت، به تحقیر چند روزهای که بازیگران آن شدند، میارزید".
♦️ناراحتی حامیان مدیریت اشرافی از تعبیر "بایان وضع موجود"، نشان می دهد که این عنوان، تعبیر درستی است و نباید در بیان و تبیین آن کم گذاشت.
👤محمد ایمانی
🔴به پویش #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
🔴 پروژه عنکبوت
🔺 بهار سال ۹۸ بود که دو پیج معروف و مطرح درباره پرونده سعید حنایی و ارتباط بعضی عناصر خاص با وی، مطالبی بیان کردند و به جان هم افتادند (که در اصل، دعوای زرگری بود) که حکایت از پاس کاری پرونده آن معدوم به این نهاد و آن نهاد داشت. اگر یادتان باشد همان موقع به شما عرض کردم که بی دلیل، کسی را نبش قبر نمیکنند و لابد برای آن برنامه دارند.
🔺 بهار ۹۹ محسن تنابنده از به تولید رسیدن یک فیلم با موضوع سعید حنایی در پیجش خبر داد.
🔺 بهار ۱۴۰۰ ابر سایت های فیلم و سریال هالیوود خبر از آغاز تولید یک فیلم با همان موضوع اما در خارج از کشور خبر دادند اما عوامل آن را معرفی نکردند ولی قول دادند که کلیه عوامل اصلی ایرانی الاصل هستند.
✔️ جمعا سه سال گذشت و الان که در حل تایپ این سطور هستم دو فیلم اکران شده که عبارت است از:
⛔️۱.عنکبوت: به نویسندگی اکتای براهنی و کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و با بازی محسن تنابنده (در داخل کشور)
⛔️ ۲.عنکبوت مقدس: به نویسندگی علی عباسی و افشین کامران بهرامی و کارگردانی علی عباسی و با بازی زهرا امیر ابراهیمی (در خارج از کشور)
اینقدر فکت داریم که نه متهم به توهم بشویم و نه جای فراری برای گردانندگان و پشت صحنه های فضای موجود داخلی و خارجی باشد. لطفا به این موارد دقت کنید:
۱.دو فیلم با یک نام مشترک
۲. موضوع اصلی و حتی ریز موضوعات مشترک
۳. تمرکز روی یک شهرِ مشخصِ مقدس
۴. زمان پیش تولید و تولید در دو سال به صورت تقریبا مشترک(یکی در داخل و دیگری در خارج از کشور)
۵. حتی زمان اکران آن دو فیلم تقریبا مشترک(تقریبا دو هفته)
۶. با حضور عوامل سفارتی(نزدیک و پر رفت و آمد به سفارت انگلستان) و کاملا همسو با عوامل پناهنده
۷. حتی برخی دیالوگ ها و لوکیشن ها خیلی شبیه به هم !!
و ده ها مورد دیگر. کمترین نتیجه ای که میتوان گرفت این است که فیلم عنکبوت مقدس، نسخه خارجی فیلم عنکبوت است. یعنی هر دو یک فیلم هستند اما با دو نسخه داخلی و خارجی. یا به عبارت بهتر؛ هر چه نتوانستند در نسخه داخلی بگویند، واضح تر و با صدای بلندتر در نسخه خارجی آن گفتند.
✅ پس لطفا این دو فیلم را دو روی یک سکه یک جریان حساب کنید. با این تفسیر که نسخه داخلی عنکبوت، مرحله شلیک را به عهده داشت و نسخه خارجی عنکبوت، تیر خلاص را زد. تنها با یک تفاوت: نسخه ایرانی، به روایت قاتل بود اما نسخه خارجی به روایت مقتولین و خبرنگارها به این مسئله پرداخته بود.
این تا اینجا.
لذا اصلا این عنکبوت ها را دوفیلم نبینید. بلکه آن را یک پروژه و به نام پروژه عنکبوت بدانید و تفسیر کنید.
اما ...
در طول هفت سال اخیر، در دو فاز، حدود ۲۰۰ نفر از مدل ها و بانوانی که به بهانه مدلینگ به بی حیایی و ترویج اباحه گری مشغول بودند دستگیر و مجازات شدند. افرادی که بخاطر آنها سر و صدای زیادی در فضای رسانه های معاند به پا شد. به گونه ای که ده ها مستند از زندگی و شرایط کاری آنها توسط رسانه های بیگانه تولید و منتشر گردید که دل هر بی خبری را به درد می آورد. گفتند نگویید اما ظاهرا در سالهای ابتدایی شناسایی و دستگیری آنان، این پروژه به عنکبوت موسوم شد و در طی آن، تعداد قابل توجهی از زنان عنکبوتی فعال در حوزه مدلینگ که عموما بهایی بودند و یا گرایش قوی به بهاییت داشتند دستگیر و محاکمه شدند.
بررسی این کلید واژه در ادبیات نمایشی علی الخصوص در فیلم های اصغر فرهادی و نشان دادن عنکبوت و تارهای او در گوشه خانه نقش های منفی فیلم هایش و حتی تتوی عنکبوت روی بدن دو تن از بازیگران درجه دو و سه آن فیلم ها در مسیر نمادسازی و آشنا کردن ذهن و نگاه مخاطب به این کلیدواژه و به نوعی تسویه حساب با پروژه دستگیری و محاکمه زنان دستگیر شده در فاز اول و دوم پروژه عنکبوت تفسیر میشود.
بعدها همان کارگردان، داور جشنواره کن شد و شاگرانش در داخل کشور اقدام به تصویر کشیدن عنکبوت و در خارج از کشور، به نمایش آن (موسوم به عنکبوت مقدس) نمودند.
✔️ لذا این پروژه شوم حداقل دو نتیجه را دنبال میکند:
👈 ۱.تسویه حساب با برخورد کنندگان با آن ۲۰۰ نفر. و اینکه جمهوری اسلامی با همان تفکر تکفیری و خشن امثال سعید حنایی، با آن ۲۰۰ نفر برخورد کرده.
👈 ۲. کشاندن دعوا به عزیزترین مقولات دینی و مذهبی (ایجاد نماد منفی از حرم امام مهربانی ها) و القای این که ریشه خشونت در مذهب است. علی الخصوص خشونت علیه زنان. با یک تمهید دراماتیک ناشیانه که یک خبرنگار زن جوان (زهرا امیرابراهیمی) به مشهد اعزام شود تا از طریق او شاهد پیگیری پرونده باشیم در حالی که این شخص و این مسئله در تمام طول فیلم از نظر منطقی و دراماتیک کارایی ندارد اما کارگردان نسخه خارجی عنکبوت سعی دارد از طریق حضور او در تمام طول فیلم به وجود زنستیزی در ایران علی الخصوص در جامعه مذهبی و انقلابی اشاره کند.
👤 محمد رضا حدادپور جهرمی
✍️بیداری ملت
@bidariymelat
27.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 با مدیر اینترنت جهان (NSA) آشنا شوید
🔻یک نهاد صددرصد نظامی اینترنت جهان را مدیریت میکند.
🔺زیرساختهای سایبری کشور هر چه سریعتر باید بومی شده و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح قرار گیرد.
⏪ مدیریت فضای سایبر توسط وزارت ارتباطات، اشتباه راهبردی است..
🔴به پویش #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13