اگه همش ازت معذرت خواهی میکنم لزوما به این دلیل نیست که متاسفم ، دلم نمیخواد با آدمی مثل تو بحث کنم
و من چقدر وقتی با نانا حرف میزنم انرژیم صد برابر میشه و از این بابت خوشحالم😫
تو حتی لیاقت اینو نداری که بهت بفهمونم چقدر سرت اذیت شدم ، شکسته شدم و زار زدم ، آدم ِبیلیاقت همه جوره بیلیاقته
من خواستم ببخشمت ، اما مدام بدیات یادم میومد ، یادم میومد چه حرفایی بهم زدی ، یادم میومد چطور قلبمو شکوندی ، و در آخر یادم میومد چطور منو تنها گذاشتی .