eitaa logo
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
32.8هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
735 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین :🦥👇 @admin_sammi لینک برای پیام ناشناس : 👇 https://punz.ir/message/0448naz کانال دوم خاطرات متاهل ها 👇 https://eitaa.com/rohesabegh کانال تبلیغات : 👇 https://eitaa.com/joinchat/3521840594C18eef67e0e
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6619 ادمین فک کنم شما چشم بصیرت داری🤣🤣🤣
من یکی از فانتزیام این بود که همسرم دست چپ باشن تو جلسه دوم خاستگاری سیب برداشته بودن با دست چپ پوست کندن یعنی ذوق کردماااااا +😶😐😶😐
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6610 تو اون شرایط حتی احتمالش هست خودتون و خاندانتون توهین بشنوی
یسریم الکی فانتزیای بقیه رو پودر میکنن من همسرم تمام پروسه زایمان و لحظه به لحظه کنارم بودن و شد یکی از قشنگترین خاطرات زندگی مشترکمون و من تو اوج درد هم کوچکترین توهین و بی ادبی به ایشون نکردم
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6610 کادر اتاق عمل بخش زنان بیمارستان هستم و خدمت برادرمون باید بگم که تو اون زمان ها خانوما حواسشون به کسی نیست و اگه حوصله و نفس داشته باشن نهایتاً به اقایون فحش می‌دن 🙂🙏🏻 ببخشید ولی فقط برای واقع بینی دخترا و پسرا گفتم... لطفاً یواش اطلاع بدید که فانتزیشون خراش برداره حالا پودر نشد هم اشکالی نداره آمار تولد بالا می‌ره...
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
من عاشق ی آقای پاسدار بودم و همش دعا میکردم که بیان خواستگاری و من بدون چون و چرا قبول کنم هیچ کی هم
خواهر گلم زیاد غصه نخور،منم کلی از آقایون مذهبی دور و اطرافم بودن ولی میگفتم چرا پیش قدم نمیشن ولسه خواستگاری؟نگو خیلی ها خواستگاری کردن و خانواده رد کرده.بعداز بدنیا اومدن دخترم فهمیدم.ولی الان خوشحالم خدا بهترین رو قسمتم کرد. کار خوبه خدا درست کنه برات.
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6610 کادر اتاق عمل بخش زنان بیمارستان هستم و خدمت برادرمون باید
ببخشید ولی من تو یه گروه بارداری ۲۰۰ نفره بودم غالبا تو خاطرات زایمان شون برای ظهور و عاقبت بخیری بقیه دعا میکردن. خودمم موقع درد تا زایمان۷ تا توسل خوندم. میشه چهره ما خانوما رو الکی مشکل دار جلوه ندید؟ ما عامیم، نه اون خاص هایی که فحش میدن:)
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6610 کادر اتاق عمل بخش زنان بیمارستان هستم و خدمت برادرمون باید
منم کادر درمانم، و خودمم دو تا زایمان داشتم هیچ وقت به همسرم فحش ندادم!!!! کسی هم تو زمان زایمان خودم یادم نمیاد فحش داده باشه. به اخلاق کادر درمانی که باهات ارتباط دارن هم بستگی داره!
منم همیشه دوست داشتم اسم همسرم مهدی باشه سال پیش که اومدت خاستگاریم چون هنوز ۱۸ سالم بود گفتم نه کوچیکم ولی وقتی فهمیدم اسمش مهدی هست راضی شدم بیان 🙈😂 که الانم همسرمن🤭
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6610 کادر اتاق عمل بخش زنان بیمارستان هستم و خدمت برادرمون باید
ما که فحش ندادیم.اتفاقا بعد از زایمان خانم به توجهات آقاشون زیاد نیاز دارند وگرنه خانم افسردگی میگیرن😬تازه یک دونه نه باید ۱۴ تا خرما بخورند😁
مادر من حتی سرخ کردن هم بلد نبوده و از دور مواد رو مینداخته توی ماهیتابه😅 بعد پدربزرگم(پدرشوهرش) میبینه و بهش یاد میده😍 فانتزی من پدرشوهر مهربونه و حتی سالهای اول که هردو دانشجو بودن بابام غذای دانشگاهشو میاورده باهم میخوردن که تو دوران تحصیل زحمت پخت غذا نداشته باشن و کنارهمم باشن
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6626 اتفاقا شما خاص هستید نه عام ، اگر هر روز تو زایشگاه ها نیستید و خبر ندارید .. کاش همه مثل شما بودن بعضیا حتی به ماها هم فحش میدن و بعد زایمانم معذرت خواهی میکنن 🥲😂