https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781
من خودم معلمم به اون خانوم بگین معلم ها اینقدر وقتشون آزاده که معمولا یه کار آزاد هم انجام میدن
سه چهار روز در هفته سرکارن
بعد از ظهرا بیکار
آخر هفته ها کلا تعطیل
سه ماه تابستون و تعطیلات تعطیل
حداقلش اینه که به قدر کافی میرسن برای خونواده وقت بذارن
#مخاطب
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781
خواهر همسر بنده دو سال پیش خواستگاری داشت که اول عکس رو بهش نشون دادن و نظرش منفی بود، اما زن داداش ایشون اصرار بر دیدار و ملاقات حضوری کردن و نتیجه این که تا یک ماه دیگه انشالله دخترشون به دنیا میاد شاید اگر زن داداش خانم اصرار نکرده بود ازدواج سر نمیگرفت
#مخاطب
ادمین جان من یه بار کارمندبورس،و یه بارم کارمندبانک رو ازرو عکس رد کردم😬
به نظرت خاک تو سرم...😅
+حتماً که خودت بهتر میدونی😂
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781
من با افتخار یک معلمم و میدونم عوض کردن مسیر زندگی یک انسان چه تاثیری در دنیا و آخرت یک شخص داره .
جایی برای خواستگاری رفتیم ابتدا که فهمیدن معلمم قبول نکردند بعد اینکه متوجه شدند دارم پزشکی هم میخونم گفتند تشریف بیارید.
با شغل آدما ازدواج میکنید بعد میگید چرا از هر پنج تا ازدواج سه تاش طلاقه؟
#مخاطب
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781
علاوه بر آزاد بودن وقت حقوق کمش رو هم در نظر بگیر چون باید برن سر کار دوم تا زندگی بچرخه . #دختر یک معلم
+خب برن اشکالش چیه؟
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781 علاوه بر آزاد بودن وقت حقوق کمش رو هم در نظر بگیر چون باید
ادمین جان مهم اخلاقه اخلاق! حقوق آدم کم باشه ولی اخلاقش کم نباشه وآدم محترمی باشه اینارو در نظر بگیرید شاید واقعا از هر نظر عالی باشه ولی فقط حقوقش کم باشه به نظرم می ارزه
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781 علاوه بر آزاد بودن وقت حقوق کمش رو هم در نظر بگیر چون باید
سلام
همسر من معلم هستن و واقعا برای کارشون وقت میذارن و با روش های جدید آموزشی با بچه ها کار میکنن علاوه بر اون خیلی رو اعتقاد بچه ها هم کار میکنن که تو نامه هایی که براش می نویسن تاثیرش مشخصه وقتی به خواستگاریم اومدن فوق دیپلم بودن و بجز حقوق کم چیز دیگه ایی نداشتن ولی من با اینکه ازدواجی نبودم عاشق پاکی شون شدم و به برکت پول حلالشون الان الحمدالله فوق لیسانس مهندسی عمران هستن و خونه ماشین و چندتا بچه ناز داریم اونم تو بازه زمانی کمی .
با اینکه همسرم شغل دوم ندارن اما تو موسسه های خیریه کار میکنن. به نظر من ایمان و اراده مهم ترین سرمایه است .
#مخاطب
همین الان برا مامانم خواستگار اومد مامانمم حامله اس
بعد من هنووزززز اندر خم یک کوچمممم
بهم امید بدید لطفاااا😭😂
#پیام_مخاطب
به اون دوستی که میخوان از روی عکس کنسل کنن بگید دوماد ما خیلی خوشگل و خوشتیپه و ابجیم قبل اینکه بیان خواستگاریش بیرون دیده بودش. بعد ازدواج مادرشوهرش یه عکس از پسرش نشون داد و گفت میخواستم اینو موقع خواستگاری بیارم ببینی که دیگه خودت دیده بودی پسرم رو. ابجیم میگه شانس اوردم چون اون عکس اونقدر داغون بود که درجا بادیدنش احتمالا پسره رو رد میکردم. بااینکه خودش زمین تا اسمون با اون عکس فرق داشت. و واقعا خوشگل هست
#مخاطب
به اون خانم بگین معلمی خیلی شغل شریفی هست اگه نمیخاد بفرسته برای من😍😂
#پیام_مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
فردا یا پسفردا خواستگار میخواد بیاد برام ولی شغل این بنده خدا رو دوست ندارم ( معلم هستن) و عکس شون
من که خواستگارم رو دیده بودم و پسندیده بودم و رفته بودیم آزمایش
وقتی عکسش رو روی برگه آزمایش دیدم حقیقتا میخواستم جواب رد بدم . خیلی عکس بدی بود و اصلا شبیه خودش نیس.😄😄😄
#مخاطب