خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781 علاوه بر آزاد بودن وقت حقوق کمش رو هم در نظر بگیر چون باید
سلام
همسر من معلم هستن و واقعا برای کارشون وقت میذارن و با روش های جدید آموزشی با بچه ها کار میکنن علاوه بر اون خیلی رو اعتقاد بچه ها هم کار میکنن که تو نامه هایی که براش می نویسن تاثیرش مشخصه وقتی به خواستگاریم اومدن فوق دیپلم بودن و بجز حقوق کم چیز دیگه ایی نداشتن ولی من با اینکه ازدواجی نبودم عاشق پاکی شون شدم و به برکت پول حلالشون الان الحمدالله فوق لیسانس مهندسی عمران هستن و خونه ماشین و چندتا بچه ناز داریم اونم تو بازه زمانی کمی .
با اینکه همسرم شغل دوم ندارن اما تو موسسه های خیریه کار میکنن. به نظر من ایمان و اراده مهم ترین سرمایه است .
#مخاطب
همین الان برا مامانم خواستگار اومد مامانمم حامله اس
بعد من هنووزززز اندر خم یک کوچمممم
بهم امید بدید لطفاااا😭😂
#پیام_مخاطب
به اون دوستی که میخوان از روی عکس کنسل کنن بگید دوماد ما خیلی خوشگل و خوشتیپه و ابجیم قبل اینکه بیان خواستگاریش بیرون دیده بودش. بعد ازدواج مادرشوهرش یه عکس از پسرش نشون داد و گفت میخواستم اینو موقع خواستگاری بیارم ببینی که دیگه خودت دیده بودی پسرم رو. ابجیم میگه شانس اوردم چون اون عکس اونقدر داغون بود که درجا بادیدنش احتمالا پسره رو رد میکردم. بااینکه خودش زمین تا اسمون با اون عکس فرق داشت. و واقعا خوشگل هست
#مخاطب
به اون خانم بگین معلمی خیلی شغل شریفی هست اگه نمیخاد بفرسته برای من😍😂
#پیام_مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
فردا یا پسفردا خواستگار میخواد بیاد برام ولی شغل این بنده خدا رو دوست ندارم ( معلم هستن) و عکس شون
من که خواستگارم رو دیده بودم و پسندیده بودم و رفته بودیم آزمایش
وقتی عکسش رو روی برگه آزمایش دیدم حقیقتا میخواستم جواب رد بدم . خیلی عکس بدی بود و اصلا شبیه خودش نیس.😄😄😄
#مخاطب
از بس کانال هنری گذاشتید بعد چند وقت امروز میخوام خیاطی کنم 😊🥺
#مخاطب
مکالمه یه روح بشدت ازدواجی با خانوم خیالیش :)🚶🏻♂
اونم به خط نسخ😅
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
ادمین جان من یه بار کارمندبورس،و یه بارم کارمندبانک رو ازرو عکس رد کردم😬 به نظرت خاک تو سرم...😅 +حت
خطاب به اون خواهرمون ک فرمودن از روی عکس یه کارمند بورس و یه کارمند بانک رو رد کردن !
فکر کنم من همون کارمند بانکی هستم که شما ردش کردین !
خیالتون راحت خیلیم چیز زیادی از دست ندادین پولایی که دستمونه مال خودمون نیست !!!🤣
#مخاطب
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6800
عههه منم دارم میام حرم
کجای حرم میرید قایمکی نگاتون کنم به بچه های کانال گزارش لحظه ای بدم😁😂😂
#مخاطب
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781
یه بار عکس یه بنده خدایی رو دیدم اصلا ازش خوشم نیومد تو عکس قیافه خوبی نداشت و سن بالا میزد ولی امسال تو هیئت دیدمش ۱۸۰ درجه با عکسش فرق داشتتت و دیگه فقط گفتم خوش به حال خانوم آیندش👩🏻🦯
#مخاطب