یه همکلاسی تو راهنمایی داشتم خیلی روحش ازدواجی بود بنده خدا.
همه ی پسرای فامیلشونو شمرده بود به عنوان خواستگار حساب کرده بود😁
یه بارم باباش الکی بهش گفته بود خواستگار داری اینم ذوق مرگ😂😂
وقتی فهمیده بود سرکاریه خیلی تو ذوقش خورده بود
اومده بود مدرسه با یه حالت با مزه ای به ما تعریف میکرد😂🥲
+ماهرچی میخوریم از خودیاست ،وقتی بابات هم دستت بندازه دیگه این دنیا جای موندن نیست😁😂
ادمین انقدر تو گذاشتن پیام ها آن تایمی که آدم فکر میکنه 24 ساعته گوشی دستته به محض اینکه داخل ناشناس پیام جدید اومد بزاری کانال. یکم به خودت استراحت بده به چشمات رحم کن🤩من به خاطر خودت میگم
+من این مخاطبا رو خیلی دوست دارم😍😁
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگه قبلا میرفتی خواستگاری ازت سوال میکردن نماز میخونی یا نه؟!
از شخصیتت میپرسیدن
بعد از شغلت میپرسیدن
کارگرم بودی مشکلی نبود
الان میری خواستگاری
نگاه میکنن گونه سرخ و سفید داری
دندونات سفید و ابروهات بالا هست
چشمات سبز و آبی هست یانه
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
فردا یا پسفردا خواستگار میخواد بیاد برام ولی شغل این بنده خدا رو دوست ندارم ( معلم هستن) و عکس شون
من یک هفتس خواب و خوراک ندارم چون با آقای خواستگار یک جلسه صحبت کردم نمیدونم نظرم چیه
۲کیلو لاغر شدم از فکر و خیال بعد شما از روی عکس گفتی نپسندیدی؟
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781 خواهر همسر بنده دو سال پیش خواستگاری داشت که اول عکس رو به
من الانم با شوهرم ک عکس میگیرم،خیلی زشت میوفته تو عکسا😐🙄
ولی در واقعیت به شدت جذابه
#مخاطب
من واقعا نمی فهمم همه دخترا تو ایتا از 15، 16 سالگی ازدواج کردند پس این همه مجرد کی ان نکنه همشون منم😕
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
من واقعا نمی فهمم همه دخترا تو ایتا از 15، 16 سالگی ازدواج کردند پس این همه مجرد کی ان نکنه همشون من
291.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دخترای ایتا از این سن تمرین عروس شدن میکنن دیگه تا ۱۵ سالگی مزدوج میشن😂
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781 خواهر همسر بنده دو سال پیش خواستگاری داشت که اول عکس رو به
خوشبحالتون خواستگاراتون از عکسشون بهترن، برای من هربار برعکس بود ،هی توی دلم میگفتم نه اونی که من دیدم تو نبودی برو بگو خودش بیاد😅😂😂
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
398.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درک کنید یه نفر دو نفر نیستین من فقط پیامها رو که میخونم روزانه ده ساعت پای گوشی ام 😐😶
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781 من با افتخار یک معلمم و میدونم عوض کردن مسیر زندگی یک انسا
به عنوان یک پسر میگم، حتی اگر واقعا شغل خواستگارتون خیلی تو چشمتون بود و براتون مهم بود، به هیییییچ عنوان نذارید بفهمه و الا واقعا حس میکنه شخصیتش رو نادیده گرفتید و باعث میشه خیلی دلسرد بشه.
#مخاطب