قرارگاه «خاتمالانبیا»:
«در پی نقض آشکار تعهد از سوی آمریکا در خصوص عدم اجرای بند نخست توافق، و در واکنش به نقضهای مداوم آتشبس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و همچنین تجاوزات کنونی اسقاطیل در جنوب لبنان، اعلام میشود که تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.
اقدامات بیشتری نیز برای وادار کردن دشمن به اجرای تعهدات خود اتخاذ خواهد شد.»
🚨ادعای الجزیره در مورد امضای تفاهم جدیدی بین ایران و آمریکا صحت ندارد/فارس
یعنی صحت دارد !
زمان:
حجم:
895.7K
پاسخ به شبهه پزشیکیان بابت
ناتوانی در فروش نفت ایران در
زمان آتش بس!
@f_azima12
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما داریم خواب میبینیم؟
یعنی چی؟
فواد ایزدی :
طبق توافق، ایران باید به آمریکا
عوارض ها را پرداخت کند!؟
@f_azima12
نان در تهران گران شد
طبق اعلام کارگروه آردونان اتاق اصناف ایران، قیمت جدید انواع نان در استان تهران به شرح زیر است .
ظاهرا دولت پزشکیان در حال صاف کردن جاده برای توجیه ورود گندم (احتمالا آلوده) آمریکایی است !
@f_azima12
خنده دار اینجاست که علیرغم توافق بر سر یونجه و معامله اورانیوم، رژیم صهیونیستی مجدا امروز به لبنان حمله کرد و ما در حالیکه خبر مذاکراتِ خلع سلاح موشکی ایران را از پاکستان میشنویم و وقتی خود سپاه نیز به توافق با آمریکا رای داده در این شرايط از نیروهای مسلح می خواهیم که با موشک به رژیم صهیونیستی حمله کنند و انتقام بگیرند !
@f_azima12
🔻ادعای شبکه ۱۴ اسرائیل: رژیم برای حمله به یمن آماده میشود
مگه در توافق نگفته بودید که به هیچ کدام از متحدین نباید حمله شود ؟
در توافق قرار بود در ازای دریافت یونجه و گندم، آمریکا از محیط پیرامونی ایران بیرون برود و محاصره را رفع نماید و دیگر به تجهیزات و نیروهای خود در منطقه چیزی را افزایش ندهد ...
همه اینها نقض شد!