اِهتِمامErfan Tahmasbi - Aghaz Kon Bi Man (Demo).mp3
زمان:
حجم:
1.4M
_ دیوانهیماندهمنم:)
... تو منو داری! چرا غصه میخوری؟؟ ! من خواهرتم(البته اگر اینجوری منو ببینی) من جونمو هم برات میدم این حرف نیست! میتونی عملی ببینی... ک من برات از کوه بالا میرم! وسط خیابون میپرم! بخوای میکنمممم چرا کسی ک رفته رو هنوز میخوای؟ میدونم ابن حرفام خیلی مرهم نیست ولی.. تهش بدون هستم💞
_من بگرررردمت دختر :))))
میدونی تا همیشه دارمت و خیلییی از این بابت خوشحاالم
ولی بعضی اوقات دل آدما بهونه قدیم رو میگیره..
434.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من خطاب به معلم دینی :
ما نمره پایین تر از ۱۵ باید تعهد بدیم به من ۱۴/۷۵ داد😊