فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺امروز به نیت سلامتی همه
🕯پدران و مادران در قید حیات
🌺و آمرزش روح پدران و مادران آسمانی
🕯صلواتی ختم کنیم
🌺اَللّٰهُــمَّ صَلِّ عَلی ٰمُحَمَّدٍ
وَّ آلِ محمد
🌺وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
🍁🍂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نیایش صبحگاهی 🌺🍃
🌺خـــدایا🙏
💫 عاقبت دوستانم را
🌺به خوشبختی ختم کن
💫و زندگیشان را قرین سلامت بدار
🌺ای صاحب فضل و
💫کمال و عزّت و عظمت
🌺امـروز را روز خوب و شادی
💫 برای خودم، عزیزانم و
🌺دوستان همیشه همراهم قرار بده
💫آمیـــن
🍁🍂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍁عارفی را گفتند:
🍁کتابی در
🍁زمینه اخلاق معرفی کنید
🍁فرمود:لازم نیست
🍁یک کتاب باشد
🍁یک کلمه کافیست
🍁که بدانی " خدا " می بیند ...
🍁🍂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مثل ساحل آرام باش
تا مثل تلاطم بیقرارت باشند، مثل ساحل باش وقتی کسی روی دلتان خط خطی میکند و یا چیزی حک میکند که ناراحت میشوید موجی از خوبی بفرستید و همه چیز را پاک کنید شما ساحل آرامش شوید
🌸🍃
🔅#پندانه
✍️ ایمان، اعتماد، امید
1️⃣ روستاييان تصميم گرفتند براى بارش باران دعا كنند. در روزی كه براى دعا جمع شدند تنها یک پسربچه با خود چتر داشت.
🔰این یعنی ایمان...
2️⃣ كودک یکسالهاى را تصور كنيد، زمانی كه شما او را به هوا پرت میكنيد او میخندد زيرا میداند او را خواهيد گرفت.
🔰اين يعنى اعتماد...
3️⃣ هر شب ما به رختخواب میرويم، هيچ اطمينانى نداريم كه فردا صبح زنده برمیخيزيم، با اين حال هر شب ساعت را براى فردا كوک میكنيم.
🔰 اين يعنى اميد...
🍁🌿🍁🍂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ وقتی قتلعام بیش از یازده هزار نفر از مردم بیگناه #غزه از جمله کودکان در بیبیسی جنایت جنگی به حساب نمیآید!
🔹«اسرائیل دولت حاکم و مقید به قوانین بینالمللی است!»
🔹کارشناس بیبیسی در این شبکه درصدد القاء این موضوع است که به دلیل دوری از ماجرا اثبات جنایت جنگی رژیم صهیونیستی مشکل است و نمیتوان قتلعام هزاران کودک به دست اسرائیلیها را #جنایت_جنگی نامید. #مرگ_بر_اسرائیل
🔅#امام_زمان علیه السلام:
أما تعْلَمُونَ أنَّ الاَْرْضَ لا تَخْلُو مِنْ حُجَّةٍ إمـّا ظاهِراً وَ إمـّا مَغْمُوراً؛
مـگر نمىدانيـد كـه زمـين، هرگز از #حجّت خالى نخواهد بود، آشكار يا غايب و پنهان.
📚#بحارالانوار: ج ۵۳، ص ۱۹۱