eitaa logo
اسماعیل فخریان
12.6هزار دنبال‌کننده
948 عکس
539 ویدیو
52 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
جلسه هفتگی هیئت زینبیون به‌مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران 💢سخنران: حجة‌الاسلام والمسلمین فخریان 💢مداحان: کربلایی محمد آبادی کربلایی امیرحسین شفیعی کربلایی مهدی روز افزون کربلایی عباس صفری کربلایی جعفر اسکندری 🔰شعرخوانی حاج سید مجتبی حسینی 🔅جمعه ۱۰ بهمن، ساعت ۱۹:۳۰ 🔅قم، خیابان بسیج(هنرستان)، کوچه ۲۸، فرعی۴، حسینیه صاحب‌الامر علیه‌السلام |خواهران▪︎برادران|
حجة‌الاسلام والمسلمین فخریانمأموریت امام زمان عجل الله‌‌‌ تعالی‌ فرجه‌ الشریف.mp3
زمان: حجم: 16.3M
➕مأموریت امام زمان علیه‌السلام؟ ➕مشکلات جامعه چگونه حل می‌شود؟ ➕دولت‌ها می‌توانند جامعه را اداره کنند یا مردم؟ 📅 جمعه ۱۰ بهمن ۱۴۰۴، قم @fakhrian_media @fakhrian_ir
با آمریکا چه کنیم؟ ➕اول ببینیم آمریکا از ما چه می‌خواهد؟ یک کلام، تسلیم. همین را انجام دهیم کار تمام است. دیگر نه چالشی خواهد بود و نه دشمنی. آمریکا می‌گوید هم ایران در اختیار من باشد هم جمهوری اسلامی نباشد. ایران در اختیار من باشد تا نفتش را، گازش را، معدن‌هایش را ببرم، تا به اسم دموکراسی و آزادی تحقیرشان کنم، جمهوری اسلامی نباشد تا دیگران یاد نگیرند که برای من شاخ شوند. آخر قبل از انقلاب همینطور بود، هم ایران مالِ آنها بود هم جمهوری اسلامی در کار نبود. ➕انقلاب که شد، هم ایران از چنگال آنها در آمد هم جمهوری اسلامی بوجود آمد. از آن روز تا امروز، آمریکا به این فکر است که دوباره ایران را مال خود کند، به فکر این است که جمهوری اسلامی را از بین ببرد، چگونه؟ یا با جنگ سخت، یا با تحریم یا انزوا یا با جنگ نرم یا با مذاکره، یا با همهٔ این‌ها. اوایل انقلاب، بعد از کشتارهای وحشانهٔ منافقین و تسلیم نشدن مردم، رفتند سراغ صدام، تجهیزش کردند، تشویقش کردند که به ایران حمله کند و کرد. در آن جنگ، آنها همه‌ نوع سلاح و تجهیزاتی داشتند، اما ما نه. ما ایمان داشتیم و وحدت و غیرت که از دل اینها مقاومت درآمد. بعدها فهمیدیم این‌ سه‌تا قوی‌تر از سلاح‌های آنهاست، به پشتوانهٔ همین سه، ما در آن جنگ هشت ساله پیروز شدیم. جالب است بدانید ما در آن ۸ سال از همه جهت تحریم هم بودیم. کسی حق نداشت به ما تجهیزاتی بدهد. ➕بعد از شکست در آن ۸ سال، رفتند سراغ فرهنگ، گفتند این دفعه با یک جنگ فرهنگی، کار ایران را یکسره می‌کنیم! هر کار توانستند کردند، میلیاردها دلار خرج شبیخون فرهنگی کردند، که اگر یک صدم آن را برای هر کشور دیگری خرج می‌کردند، آن کشور ساقط شده بود، اما ایران ایستاد. دیدند نشد! رفتند سراغ کودتای سیاسی. با شعار تقلب، فتنه درست کردند، ایران را به لبهٔ پرتگاه بردند، مشغول کف زدن و پایکوبی در خوشحالی سقوط ایران بودند که ملت ورق را برگرداند، بازهم نشد! رفتند سراغ محاصره و جنگ تمام‌عیار اقتصادی، هر کار که می‌توانستند، کردند، با خودشان گفتند این‌بار دیگر کارشان تمام است، دیدند نه باز هم نشد. همهٔ راه‌ها را رفتند، نشد، راه دیگری مانده بود و آن حملهٔ مستقیم نظامی بود، آن را هم امتحان کردند، دیدند باز هم نشد. ایران ماند، ساقط نشد، نتوانستند بیایند در ایران، نتوانستند ایران را مصادره کنند. ➕در تمام این جنگ‌ها ملت ایستاد، مقاومت کرد، تیر خورد، ترکش خورد، نیزه خورد، اما ایستاد، مقاومت کرد، ملت دید مقاومت جواب می‌دهد. البته دست از سر ما بر نداشتند و برنمی‌دارند، دوباره آمدند سراغ فتنه. اینجا هم شکست خوردند. بعد از شکست اخیر رفتند سراغ تهدید نظامی و سایهٔ جنگ و حربهٔ مذاکره. اما باز هم شکست خواهند خورد، اگر مقاومت کنیم. اگر بدانیم آمریکا شیطان بزرگ است، اگر باور کنیم او شرّ است و شرّ. اگر باور کنیم مذاکره ادامه جنگ است. اگر باور کنیم او نمی‌خوابد، اگر در میدان باشیم، اگر مقاومت کنیم، اگر خسته نشویم، اگر نترسیم، اگر بمانیم... @fakhrian_ir
حجة‌‌الاسلام والمسلمین فخریان-4598497479581294846_35094904150782.mp3
زمان: حجم: 5.3M
🎙هزینهٔ جنگیدن بیشتر است یا نجنگیدن؟ ➕تیغ امیرالمؤمنین علیه‌السلام چطور کُند شد؟ @fakhrian_ir
نکند اینبار هم فرق می‌کند؟! 🔻آوردهٔ چند سال مذاکره‌ای که در دورهٔ ریاست آقای روحانی انجام شد و آن دولت از صدر تا ذیل وابستهٔ به مذاکره بود، چیست؟ آن مذاکرات پوچ و بیخود به کشور آسیب نزد؟ به‌خدا که زد. خسارت محض بود. چی دادند، چی گرفتند؟ 🔻مذاکرات غیرمستقیم اخیر چه؟ آورده‌اش را بگویید. یکی از مهم‌ترین دلایل آن مذاکرات، جلوگیری از جنگ بود. نگو که طرف در حین مذاکره دارد برای حمله آماده می‌شود و اتفاقا حمله هم کرد. جالب است بعضی همان موقع می‌گفتند اینبار ترامپ عوض شده، او با قبلی‌ها فرق دارد، چون او عوض شده نظر رهبری هم در مورد مذاکره با آمریکا عوض شده، به همین جهت اذن مذاکرهٔ غیرمستقیم داده. به هر طریق ممکن مذاکرات را تزئین کردند و خط را تحریف، ولو ناخواسته. 🔻هرچه رهبری می‌گفت بابا آمریکا همان آمریکای سابق است، همان شیطان بزرگ است، به دنبال سلطه است، باز قبول نمی‌کردند. می‌گفتند با مذاکره مشکلات حل می‌شود، نشد که! بعضی هم خوشبینانه می‌گفتند بگذارید دولت فعلی هم مذاکره را تجربه کند، بگذارید او هم بفهمد از مذاکره چیزی درنمی‌آید. خب دولت دید که از مذاکره چیزی جز دروغ و نیرنگ حمله و جنگ در نیامد یا ندید؟ 🔻اگر دید پس چرا دوباره حرف از مذاکره است؟ آن هم مستقیم؟ نکند این دفعه دیگر واقعا آمریکا عوض شده؟ نکند ترامپ خجل از کرده‌های خود، تائب من الذنوب گشته؟ شما با مذاکره کردن در وسط انواع تهدیدهای آن مردک احمق، دارید چه پیامی را از طرف ملت ایران به جهان می‌دهید؟ پیام ایستادن و قدرت و عزت را، یا پیام ترس از تهدید را؟ مقاومت مردم را متحدتر می‌‌کند نه مذاکره. 🔻امیدوارم باز یک عده فاز روشنفکری برندارند و جملات تکراریِ بیخود به خورد مردم ندهند که: دیپلماسی ادامه میدان است و میدان ادامه دیپلماسی. این حرف‌ها برای همان یک دقیقه اضافهٔ شب یلدا خوب است و نه بیشتر. @fakhrian_ir
14.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 امام زمان: مردم بیایید... ➕شما میای؟ @fakhrian_ir
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بدتر از جنگ، بدتر از مذاکره "بردن یک نظامی به مذاکرات از سوی آمریکایی‌ها اشتباه بسیار بزرگی است چون اگر این مذاکرات شکست بخورد که به احتمال بسیار زیاد شکست خواهد خورد، آنوقت نمی‌توانند بگویند مقصر ایران است. بلکه مقصر کسی است که در میدان دیپلماسی یک نظامی را برده!" 🔻این‌ها بخشی از جملاتِ دوستی است که مسائل سیاسی را تحلیل می‌کند، همین‌قدر ساده! همین‌قدر راحت! در سیاست، خصوصا سیاست خارجی، ساده‌انگاری، سطحی‌نگری، خوش‌خیالی و اعتماد به دیپلماسی رایج، سمّ است. طرف در وسط مذاکره به شما حمله کرده، چندماه بعدش به دنبال ایجاد کودتا بوده، با تمام وقاحت اقرار می‌کند که ایجاد آشوب‌های خیابانی کار او بوده، تو می‌خواهی او را از چه بترسانی؟ می‌خواهی بلندگو برداری و آبرویش را ببری؟ کجا؟ کدام آبرو را؟ 🔻در روز اول مذاکره، نه، قبل از اتمام مذاکرهٔ روز اول، کشور تو را برای هزارمین‌بار تحریم می‌کند! در حالی که موضوع مذاکره، رفع تحریم بوده! حالا می‌خواهی آبروی او را ببری؟ کجا؟ کدام آبرو را؟ 🔻میلیون‌ها سند از ارتباط رئیس‌جمهور آمریکا با پولدار کثیف و حضورش در کثافت‌خانه‌ها، در رسانه‌های جهان منتشر شده، انگار نه انگار، مردک اصلا به روی خودش نمی‌آورد، آن‌وقت تو می‌خواهی آبرویش را ببری؟ کجا؟ کدام آبرو را؟ 🔻رئیس‌جمهور یک کشور نفت‌خیز را جلوی چشم همه می‌دزدد و بعد می‌گوید ما به نفت آن کشور نیاز داشتیم و راهی جز ربودن رئیس آن کشور نبود! آب هم از آب تکان نمی‌خورد. تو می‌خواهی آبروی او را ببری؟ کجا؟ کدام آبرو را؟ 🔻این ساده‌انگاری‌ها از مذاکره و جنگ، خطرناک‌تر است. مراقب اینها باشید. نفهمیدن صحنه، نفهمیدن واقعیت‌ها، خسارت‌های سنگینی را بر کشور تحمیل می‌کند. رهبری فرمود: "مذاکره برای رئیس‌جمهور آمریکا مفید است. او سرش را بالا می‌گیرد و می‌گوید: ایران را تهدید کردم و آوردم پای میز مذاکره نشاندم، او در دنیا به اینها افتخار می‌کند، اما مذاکره برای ما ضرر محض است و هیچ فایده‌ای ندارد." اول مهر ۱۴۰۴ @fakhrian_ir
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم الحمدلله مدتی است که بستهٔ آموزشیِ «الگوریتم اقناع» آماده و در قالب کارگاه قابل ارائه است. در این بستهٔ آموزشی به این مسائل پرداخته می‌شود: ۱. موضوع اقناع ۲. هدف اقناع ۳. مخاطب اقناع ۴. محتوای اقناع ۵. محیط اقناع ۶. شیوه‌های اقناع ۷. ابزارهای اقناع البته مسائلی که در این کارگاه‌ها بررسی می‌شود، بیش از این ۷ مورد است. ما در این بستهٔ آموزشی به مرحلهٔ بعد از اقناع، یعنی «همراه‌سازی» نیز پرداخته‌ایم. این بستهٔ آموزشی برای همه خصوصا معلمین، اساتید دانشگاه، مربیان و مبلغین می‌تواند مفید باشد. @fakhrian_ir
حجة‌الاسلام والمسلمین فخریانسرگذشت استعمار(۱).mp3
زمان: حجم: 21.9M
🎙سخنران: حجة‌الاسلام و المسلمین فخریان ✍موضوع: سرگذشت استعمار 📆 یک‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ 📌 قم، در جمع دانش‌آموزان پایهٔ هشتم و نهم(پسران) @fakhrian_media @fakhrian_ir
اسماعیل فخریان
#صوت_کامل 🎙سخنران: حجة‌الاسلام و المسلمین فخریان ✍موضوع: سرگذشت استعمار 📆 یک‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ 📌
بزرگوارانی که با نوجوانان‌ها سروکار دارید، این صوت می‌تواند برایتان مفید باشد. ✍ ادمین