eitaa logo
اسماعیل فخریان
12.6هزار دنبال‌کننده
954 عکس
539 ویدیو
52 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌﷽ 🌙✨ عرض سلام و تبریک به‌مناسبت حلول ماه مبارک رمضان ان‌شاءالله امسال هم طبق سال‌های گذشته با کمک شما همراهان عزیز (شامل گوشت قربانی، برنج، روغن، حبوبات و...) را به خانواده‌های کم‌برخوردار اهدا می‌کنیم تا در ثواب افطار این مومنین نیز شریک باشیم. 💳 شماره کارت: بانک ملی:
6037997950492075
به‌نام "گروه‌جهادی‌شهیدحاج‌قاسم‌سلیمانی" ✓ (جهت کپی شماره کارت روی شماره کارت بزنید) 🔻لطفاً پس از واریز وجه، حتماً فیش را به همراه نیت به شناسۀ زیر ارسال فرمایید: @mostafavi_h قرارگاه‌جهادی‌شهیدحاج‌قاسم‌سلیمانی (وابسته‌به‌مجموعه‌تبیین‌منظومه‌فکری‌رهبری) https://eitaa.com/sh_qasemsoleimani
سید رضا نریمانی Reza Narimani - Boland Shod Alamdar (128).mp3
زمان: حجم: 7.3M
بلندشو علمدار، علم رو بلند کن ▫️به یاد حاج‌قاسم عزیز @fakhrian_ir
18.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا داریم در مورد اینکه مردم کیا رو از کشور کردند، صحبت می‌کنیم. @fakhrian_ir
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بالاترین عمل یک انسان مؤمن چیست؟ @fakhrian_ir
حجة‌الاسلام والمسلمین‌ فخریانسرگذشت استعمار۲.mp3
زمان: حجم: 29.3M
🎙سخنران: حجة‌الاسلام و المسلمین فخریان ✍موضوع: سرگذشت استعمار(۲) 📆 سه‌شنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۴ 📌 قم، در جمع دانش‌آموزان پایهٔ هشتم و نهم(پسران) @fakhrian_media @fakhrian_ir
اسماعیل فخریان
#صوت_کامل 🎙سخنران: حجة‌الاسلام و المسلمین فخریان ✍موضوع: سرگذشت استعمار(۲) 📆 سه‌شنبه ۶ اسفندماه ۱
سلام علیکم سرگذشت استعمار ۲ بسیار عالی بود ای کاش معلمامون اینقدر توانمند بشن که این‌طور با صبوری دانش‌آموزان رو روشن کنه احسنت به سعه صدر استاد خداااااقوت👏👏👏👏👏👏👏
➕دوباره حمله کردند. اسرائیل خبیث پیشقدم شد. کار ما هم شروع شد. آنچه را که در جنگ دوازده‌ روزه آموختیم نباید از یاد ببریم: ۱. به شایعات و گمانه‌ها دامن نزنیم. ۲. با کسانی که به اطلاعات دسترسی دارند، در فضای مجازی ارتباط نگیریم. ۳. دشمن را بزرگ و خودمان را کوچک نکنیم. ۴. برچسب‌زنی نکنیم. ۵. با عکس و فیلم گرفتن‌هایمان به دشمن کمک نکنیم. ۶. دعا، تضرع و صدقه برای پیروزی، یادمان نرود. @fakhrian_ir
➕ترامپ اعلام کرد عملیات گسترده‌ای را علیه ایران شروع کرد. در جنگ ۱۲ روزه، ترامپ بصورت مستقیم از اواسط جنگ وارد شد، اما اینبار از ابتدا. فراموش نکنیم دشمنی آمریکا با ملت ایران، ذاتی و همیشگی است و تحت هیچ‌شرایطی دست از این دشمنی برنمی‌دارند، چرا؟ چون ایران برای آمریکا خطر موجودیتی دارد. مذاکره و صلح و توافق و قرارداد، همه پوشش است برای اینکه جلوی قدرتمندتر شدن ایران را بگیرند‌. جنگیدن با ایران برای آمریکا خیلی هزینه دارد، اما او چرا تن می‌دهد؟ چون موجودیتش در نابودی ایران است. زهی خیال باطل. یادتان هست آقا در مورد اسرائیل فرمود جنگ اسرائیل، جنگ موجودیت است؟ یعنی اسرائیل برای ماندن می‌جنگد. حالا آمریکا هم به همین نقطه رسیده. اگر ایران ضعیف می‌بود، اینها برای ماندنشان با ما نمی‌جنگیدند. به تعبیر خودشان ایران به نقطهٔ غیرقابل بازگشتی از پیشرفت رسیده که دیگر قابل مهار شدن نیست، پس باید به آن حملهٔ نظامی کرد. @fakhrian_ir
➕نتانیاهو: از مردم ایران می‌خواهیم حکومت را سرنگون کنند. به مردم ایران امکان تعیین سرنوشت خود را می‌دهیم؛ این فرصت فقط یک‌بار فراهم می‌شود. پ.ن: علاوه بر موشک و پهپاد و عملیات سایبری، همچنان روی اغتشاش هم حساب باز کردند. @fakhrian_ir
➕دیگر باید چه اتفاقی بیفتد که باورمان شود ایران ابرقدرت است؟ آمریکا و اسرائیل با تمام تجهیرات‌شان به ایران حمله کرد‌ه‌اند و اما ایران بلافاصله و یکسره هم اسرائيل را می‌زند و هم پایگاه‌ها و منافع آمریکا در کشورهای مختلف را! @fakhrian_ir
➕در احد با شایعهٔ کشته شدن پیامبر، در کوفه با شایعهٔ نزدیک شدن سپاه شامیان، و امروز با ده‌ها شایعهٔ دیگر... اما هدف یک‌چیز است، ترساندن! ترس، آدم را بی‌اراده و سست می‌کند. در جنگ اراده‌ها هستیم، ترسوها بازنده‌اند. @fakhrian_ir
آقا آقاجان عزیزم الآن نمی‌توانم از تو بنویسم. نمی‌توانم در مورد تو حرف بزنم. نمی‌شود، نمی‌توانم. اما یادم نمی‌رود، هیچ‌کدام از حرفهایت را. بر قلبم، بر ذهنم، بر وجودم حک شده هر آنچه را که گفتی، هر آنچه را خواستی. فراموش نمی‌کنم عهدی را که با تو بستم. تو نرفتی، تو هستی. تو برای من همیشه هستی، تو در قلب من نیستی، تو قلب من هستی. رسالتی که بر دوش ما گذاشتی را از یاد نمی‌بریم. اما، اما بگذار تا بگریم. مرا ملامت نکن. فدای لبخندهایت شوم، مرا ملامت نکن. هیچ‌وقت نشد آن‌جوری که دلم می‌خواهد بستایمت، از ترس شماتت‌ها، از ترس تلخندها. عقده شد برایم، از خودم دلخورم، کاش بیشتر فریاد می‌زدم. کاش بیشتر... نگران نباش. این اشکها و هق‌هق‌ها، اشک سستی نیست، اشک دلتنگی‌ست. اشک عشق. @fakhrian_ir