17.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #ببینید| ظرفیتهای سینمای انقلاب
◽️اگر کسی میتواند از مرزهای اعتقادی خویش محافظت کند، هیچ ایرادی ندارد که به حوزه سینما ورود پیدا کند
👤دکتر مهدیان
🖇دوره زن و رسانه
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
7.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اگر این نظام از دست بره!
👤 استاد فرج نژاد
#دهه_فجر
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
مهمترین مولفههای فرهنگ و تمدن مدرن غرب - قسمت نهم.mp3
924.6K
#بشنوید| مهمترین مولفههای فرهنگ و تمدن مدرن غرب - قسمت نهم
◾️دنیاطلبی
◾️یونانگرایی
◾️مصرزدگی
◾️مسیحاگرایی
◾️منجیگرایی یهودی
◾️تأثیر عرفان یهود در مدرنیته
📅 26 مهر 1397
#استاد_فرج_نژاد
#تمدن_غرب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡تحلیل پویانمایی شاهزادهمصر (بخش سوم: نوزادان بیگناه در دریا)
🔦 آواز این بخش در تکمیل مفاهیم قبل است؛ نماهای متوالی جمعآوری و کشتن نوزادان به وسیله فرعونیان همراه با موسیقی ترسناک، فضای رعب و وحشت مادران و کودکان را نمایش میدهد.
🔦 این قسمت، گرچه دوباره سختی، بی رحمی، ترس و اسارت را نشان می دهد، اما از آن شدیدتر است؛ چون در اینجا ظلم برضد زنان و کودکان است. برانگیختن ترحم مخاطب در این بخش، با آواز مادر موسی با واژههای «delieverus» و «promisedland» تکمیل میشود.
🔦 این بیان کننده ظلم از حد گذشته و نسل کشی است. البته آغاز آواز مادر، با دو جمله عبری است که یادآور سرزمین مادری است و مفهوم نژاد، هویت و اصالت یهودی را برجسته میکند.
📓دین، انیمیشن و سبکزندگی، صفحه ۱۹۶
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
18.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #ببینید| دلیل اهمیت بحث فیمینیسم
◽️پیشبینی آینده با مطالعه تاریخ غرب
👤دکتر محمد رضا کدخدایی
🖇دوره #زن_و_رسانه
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
انواع نقد اخبار.mp3
2.45M
🔎انواع نقد اخبار
👤 دکتر احمد باصری
🖇 دوره جنگ شناختی
#سواد_رسانه
#دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
✨ #نشست| هوای سینمای ایران/ نگاهی به جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱
👤استاد محمدتقی فهیم (داور جشنواره)
👤دکتر حفیظه مهدیان (مجری کارشناس)
📆سه شنبه، ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱
⏰ساعت ۱۵
🏢قم، هنرستان، مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد فرج نژاد، پلاک ۲۴۵
📝جهت حضور در نشست، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را به آیدی @Media_institute ارسال کنید.
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 محمدعلی باشهآهنگر: اگر قرار است به حاج قاسم اقتدا کنیم باید به صحبتهای او گوش کنیم
🔹با یک عذرخواهی و دلجویی میشد نگذاریم اتفاقات اخیر به جاهای باریک بکشد. اگر دیر بشود معلوم است سرویسهای جاسوسی استفاده میکنند.
🔹ما خیلی جاها قصور کردیم و باید کسی عذرخواهی کند. من اولینش هستم و از نیروهای امنیتی و خانوادههایی که داغدار شدند عذرخواهی میکنم. این کشور مال همه ماست.
#فجر۴۱
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📍 برای اطلاع دقیق از روند برگزاری نشستها، دورههای آموزشی و دورههای مهارتی کانال برگزاری دورهها ایجاد شد.
📍 همچنین برای دعوت به مدارس، دانشگاهها، مساجد و مجموعههای فرهنگی به ادمین کانال پیام بدهید.
https://eitaa.com/joinchat/1058537519Cae330e670a
استاد محمدحسین فرجنژاد
✨ #نشست| هوای سینمای ایران/ نگاهی به جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ 👤استاد محمدتقی فهیم (داور جشنواره) 👤دکتر
⭕️ آیا فجر چهلویکم آغازی بر یک پایان خواهد بود؟
🔘 جشنواره فجر امسال هم تمام شد و ما ماندیم و سینمای ایران. سینمایی که هنوز تا سینمای انقلاب اسلامی شدن راه دور و درازی در پیش دارد. راهی که بدونشک با مماشات و اغماض و سادهانگاری برخی مسولین فرهنگی پیش نخواهد رفت. این سینما بیش از هر چیز نیازمند تئوری است. تئوریای که بتواند ربط و نسبت سینما و انقلاب را بهطور شفاف ترسیم و مرزبندی کند.
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡ویژگیهای مشترک سینمای کلاسیک
1️⃣ داستان فیلم معمولاً در جهان معاصر و بیرونی میگذرد و از بیرون به ماجرای فیلم نگاه میشود؛ هرچند گاهی نمای نظرگاه، خاطره، رؤیا، یادآوری یا دیگر حالت های روحی نیز به آن افزوده میشود.
2️⃣ فیلم معمولاً بر یک یا چند شخصیت تأکید میکند.
3️⃣ شخصیتهای اصلی یک یا چند هدف خاص دارند.
4️⃣ شخصیتهای اصلی برای دستیابی به هدف یا اهداف مدنظر، باید بر دشمن یا دشمنان چیره شوند یا از موانعی بگذرند.
5️⃣ فیلمها، نقطه پایانی دارند و حس خاتمه یا پایان داستان بر آنها حاکم است و در اغلب موارد، شخصیتهای اصلی موفق میشوند به اهداف خود دست یابند.
6️⃣ فیلم بر علت و معلولهای صریح تأکید دارد: کاملاً معلوم است که چه اتفاقی، چرا و به چه دلیل رخ داده و چه پیامدی دارد.
7️⃣ فيلمها از تکنیک فیلم سازی نامزاحم و سادهای سود میبرند که توجه را به خود جلب نمیکند.
📓دین، انیمیشن و سبک زندگی، صفحه ۲۲۳
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔘 ایدئولوژی، هدف تشکیل رسانه
◼️ ما رسانهها را ایجاد میکنیم که فکر، ایدئولوژی و ذهنیات خودمان را بیان کنیم. این همه هزینه خرج رسانه میکنیم که افکار عمومی را آن طور که خودمان میخواهیم هدایت کنیم.
◻️ قصدمان این است که تفکر ما در مخاطبین و جامعه غالب بشود. هدف اصلی ما این است. پس ماهیت رسانه ایدئولوژیک است و ایدئولوژیها بر آن حاکم است.
◼️ تمام رسانهها دارای ایدئولوژیک هستند، حتی رسانههای مستقل هم درون خودشان ایدئولوژیک حاکم دارند و با آن چهارچوب محتوا تولید میکنند.
👤 دکتر احمد باصری
🖇 دوره جنگ شناختی
#سواد_رسانه
#نشست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🆔 rubika.ir/faraj_nejad