📌رهبر معظم انقلاب: اهمّیّت اربعین، اوّل این بود که #رسانهی_پُرقدرت_عاشورا است.
#اربعین۱۴۴۵
#اربعین
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🎙#گفتگو| پرورش نیرو در کار علمی
🔹 هرجا که میرفت پروژه را تعریف میکرد، همیشه کیفش همراهش بود و در کیفش پروژه مهمش بود که داشت با چند تا از شاگردان انجام میداد و آن را دائم این طرف و آن طرف میبرد، نشان اساتید میداد و خودش مقالات را مداوم میخواند، چک میکرد و به خود شاگرد یا همکار بازخورد میداد و نتیجه میگرفت و نهایتا کار را به سرانجام میرساند.
🔹 شکل کار جمعی استاد اینطور بود و در این کار نیرو واقعا پرورش پیدا میکرد؛ اگر نیرو کمی از خودش قابلیت نشان میداد برای خودش حتما کسی میشد، کسانی که با استاد یک مقاله نوشتند هم در نویسندگی و ویراستاری و هم در محتوا چنان دقیق میشدند که کار بعدی را میتوانستند به خوبی و به تنهایی انجام بدهند.
📻گفتگو با دکتر محمدحسن فرجنژاد
🕰مدت مطالعه: ۷ دقیقه
🔗ادامه مطلب
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
اقناع سازي و ارتباطات اجتماعي.pdf
573.4K
📙خلاصه کتاب اقناعسازی و ارتباطات اجتماعی
✍️نويسنده کتاب: دکتر حجتالله مرادی
🔸اقناع سازی را میتوان یک فرآیند ارتباطی دانست که تماس گیرنده از تاکتیکهایش برای تاثیر بر گروهی از نگرشهای #مخاطب هدف و رفتارشان استفاده میکند.
🔸در کتاب حاضر نخست، نحوه توسعه نظریه ارتباطات تبیین میشود، سپس انواع #ارتباطات و ویژگیهای اساس هر یک بیان میگردد. در ادامه، الگوی ارتباطی #اقناع شرح داده شده و در پایان، مهارتهای انتقال توضیح داده میشود.
#معرفی_کتاب
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
📰سلطه یهود بر صنعت نشر آمریکا
🖇گریس هالسل، روزنامهنگار آمریکایی، مینویسد: «بر من کاملا محرز شده که یهودیها به طور کامل بر صنعت نشر، به ویژه در نیویورک تسلط دارند. حتی مراکز انتشاراتی که در اختیار غیر یهودیان است، مانند دایل دای و مکفروهیل و مکمیلان، همگی یهودیانی را که در رأس پستهای حساس و تصمیمگیرنده قرار دارند، به استخدام خود درآوردهاند.»
🖇به همین لحاظ «تقریبا غیر ممکن است که یک نویسنده بتواند ناشر مهمی را پیدا کند که یک کتاب ضد صهیونیستی را چاپ و منتشر کند.»
✍️ استاد محمدحسین فرجنژاد
🖇نشریه فرهنگ پویا، شماره 9
#دشمن_شناسی
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
26.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 #ببینید| مستند «برنامه شیطان»
🎯 قسمت سیودوم: تسلّط بر رسانه - کُمیک
💥 تحریف شخصیتهای حقّ و باطل!
#برنامه_شیطان
#دشمن_شناسی
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
📌 چطور «روایت» دنیای ما را به تسخیر خود درآورد؟
🔻«روایت» به غولِ همهفنحریف دنیای ما تبدیل شده است. طوری که امروز دیگر ممکن نیست یک بسته بیسکویت را ببیند یا یک اسپری بدن را در اینترنت پیدا کنید، بدون اینکه با داستانهای جورواجورِ کارآفرینان جوانِ بلندپرواز و قهرمانان آرمانگرایی روبهرو شوید که از کودکی رؤیای تولید بیسکوئیت یا اسپری بدن را داشتهاند و حالا هم قرار است با محصولات ارگانیک یا بدون مواد نگهدارندۀ خود بیماریها را ریشهکن کنند و خنده به لب همگان بیاورند و دنیا را نجات دهند.
🔻 ما چنان از «داستان» اشباع و به آن معتادیم که به مصرفکنندگانی بیتمیز تبدیل شدهایم و، حتی آنجا که لازم است دربارۀ منشاء اطلاعات و اشخاصی که آن را بیان میکنند تردید کنیم، مشتاقانه با داستانهایشان همراه میشویم.
🔻 پیتر بروکس، نظریهپرداز ادبیِ مشهوری که چهل سال پیش در کتاب دورانساز خود به دفاع از «روایت» برخاست و اعلام کرد درک ما از خودمان بهواسطۀ داستانها شکل میگیرد، امروز نگران استیلای روایت بر زندگی ماست.
🔻بروکس در کتاب جدیدش فریب داستان: استفاده و سوءاستفاده از روایت، دربارۀ «تورم افسارگسیختۀ داستان» سخن میگوید و میپرسد: چرا «اَشکال دیگرِ ارائه و فهم عمدتاً بهنفع داستانسرایی کنار گذاشته شدهاند؟». او هشدار میدهد که «داستانیشدن واقعیت» میتواند پیامدهای خطرناکی برای ما داشته باشد.
🔻از نظر بروکس، مواجهۀ دائمی با روایت حتی ممکن است ما را در برابر تئوریهای توطئه نیز آسیبپذیر کند، زیرا مواجهۀ نقادانۀ ما با واقعیت را کمرنگ میکند.
🔻در قرن هجدهم، نویسندگان رمانها رنج بسیاری میکشیدند تا شرح دهند ماجرای داستانی که نقل میکنند از کجا آمده و غالباً پیشگفتارهای مفصلی مینوشتند و مدعی میشدند نسخهای خطی یا چند نامه را در چمدانی رهاشده پیدا کردهاند یا آنکه میخواهند بهطور ناشناخته اعترافی خطرناک را منتشر کنند. این نوع قاببندیها خوانندگان را مجبور میکردند به رابطۀ نویسنده و داستان نگاهی نقادانه داشته باشند و این مسئله را فراموش نکنند که «داستان واقعیت نیست».
🔻تدریجاً که ژانر رمان مشروعیت یافت، نویسندگان راحتتر توانستند خوانندگانشان را مستقیماً به درون جهان داستانی و، درنهایت، خودآگاهیِ داستانی پرتاب کنند. این مسئله باعثِ غرقشدنِ ما در داستانها بدون هشدارهای لازم میشود.
🔻بروکس میگوید امروزه ما چنان در محاصرۀ داستانها گیر افتادهایم که ناگزیریم عدسیِ روایت را بهسوی خودمان نیز بچرخانیم و رخدادهای زندگیمان را حوادثی داستانی و بخشهایی از سفر یک قهرمان خیالی بپنداریم. چیزی که نمونۀ آن را حتی در رزومۀ کاری افراد میبینیم.
🔻اما زندگی ما، تفاوتهای بنیادینی با داستان دارد و شاید از همه مهمتر، اینکه ما «پایان داستان» خودمان را نمیدانیم. بنابراین اگرچه میتوانیم معناهایی «جزئی و موقت» برای زندگیمان بتراشیم، اما معنای کامل عمر ما، تا لحظۀ مرگ روشن نمیشود.
✍️نویسنده: الیس راب
📑مترجم: عرفان قادری
📰مجلۀ ترجمان، شمارۀ ۲۷
#پارامقاله
#جنگ_روایت_ها
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🎙#گفتگو| نگاه راهبردی استاد فرجنژاد نیاز امروز ما
🔰 چند سالی که با استاد بودم. وقتی مقالهای مینوشتم، پیش خودم میگفتم که رفتهام از ده نفر مشاوره گرفتهام، بیست تا کتاب خواندهام، دیگر مو لای درز این کارم نمیرود. استاد نگاه میکرد و با شوخی دو سه تا ایراد از طرح میگرفت، یک لحظه آچمز میشدم.
↙️ ولی بعد میگفتم راست میگوید چرا فلان مسأله را ندیدم و متوجه نمیشدم.ما به افرادی نیاز داریم تا بتوانند نگاه راهبردی استاد را در تمام جنبهها و در حوزه رسانه پیش ببرند.
📻گفتگو با دکتر محمدینیا
🕰مدت مطالعه: ۷ دقیقه
🔗ادامه مطلب
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #ببینید| سبک هنری رمانتیسم چیست؟
👤خانم دکتر مهدیان
🖇دوره مبانی و روشهای نقد فیلم
#سینمای_غرب
#نقد_سینما
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
💬 تیتر به سبک رسانههای فارسیزبان معاند: حمله مسلحانه نیروهای حشدالشعبی به زائرین ایرانی.
#جنگ_رسانه_ای
#روایت_اربعین
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
31.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 #ببینید| مستند «برنامه شیطان»
🎯 قسمت سیوسوم: تسلّط بر رسانه - سینما
💥 یهودیان هالیوود بهدنبال تحقق تمدن شیطانی!
#برنامه_شیطان
#دشمن_شناسی
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🖇وقتی آمران نظم نوین جهانی شما را به خوردن حشرات و گوشت انسان وادار میکنند!
📍بخش اول
📌همزمان با اینکه سیر آتشسوزیهای وسیع، پرحجم و وحشتناک در مزارع و جنگلها و تلف شدن دامها و ماکیان در اقصی نقاط جهان به طرز معناداری رو به صعود است، «مبارزه با تغییرات اقلیمی» و دعاوی و مدعیات مربوط به «تغییرات اقلیمی» نیز ظاهراً به دستور کار اصلی نظام حاکم بر دنیا تبدیل شده است.
📌همزمان با از بین رفتن میراث طبیعی بشر در جای جای دنیا، که دیگر به هیچ عنوان نمیتوان آن را طبیعی و غیرسازمانیافته دانست، و انتشار ویدئوهایی از بالگردها و هواگردهایی که عمداً در حال آتشزدن جنگلها هستند، فشار گلوبالیستها برای کاهش شدید زراعت و دامداری توسط بشر اوج گرفته است.
📌اما آنچه که به شدت بر ابعاد مشکوک این ماجرا میافزاید، نقشی است که رسانههای جریان اصلی و سلبریتیهای اجیر شده برای #تبلیغ و ترویج ذائقههای غذایی جدید و عمیقاً غیرانسانی بر عهده گرفتهاند.
📌سال قبل، ویدئویی از «نیکول کیدمن»، بازیگر استرالیاییتبار #هالیوود منتشر شد که برای تبلیغ اقلام غذایی جدید، دو عدد کرم زنده را به دهان میگذارد و میخورد.
📌کمی بعدتر، اینبار کیم کارداشیان، ستاره معروف آمریکایی، در ویدیویی ظاهر شد که در آن خوردن گوشت مصنوعی (گوشت حاصل از تکثیر سلول در آزمایشگاه) محصول شرکت «بیاند میت» (Beyond Meat) لس آنجلس را تبلیغ میکند، مسألهای که «بیل گیتس»، از مدتی قبل بهشدت بهدنبال جاانداختن آن در بین مردم است.
📌البته، نخستینبار در سطح #سلبریتی های مشهور، این «آنجلینا جولی» (سفیر تبلیغاتی شبکه زرسالاران جهانی) بود که در سال ۲۰۱۷ در کامبوج به تبلیغ آشپزی با حشرات از قبیل عقرب، عنکبوت، جیرجیرک و ملخ پرداخت.
📌کمی بعدتر از انتشار این ویدئو، مجمع جهانی اقتصاد (که عناصر بدنامی چون کلاوس شواب و یووال نوح هراری بر آن سلطه دارند)، رسماً و عملاً به میدان آمد و در ویدیویی مدعی مزایای مختلف خوردن حشرات برای انسان و زمین شد! در این ویدیو، بهاصطلاح «کارشناسان» از مردم، بهویژه در اروپا و آمریکا میخواهد بهدلیل کمبود مواد غذایی و احتمال قحطی در آینده نزدیک به خوردن غذاهای غیرمعمول از جمله حشرات روی بیاورند!
🔗منبع: اندیشکده مطالعات یهود
🎥جهت مشاهده جلسات جنگ ترکیبی با تدریس استاد فرج نژاد، اینجا کلیک کنید.
#جنگ_ترکیبی
#جنگ_غذایی
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
💬 #توییت| توییتر، جایی که انواع فیلمهای خشونتآمیز و خون و خونریزی و پورنوگرافی در آن آزاد است، اما صحبت کردن علیه یهودیان محکوم است.
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
📺مستند معضل اجتماعی
🎞مستند «معضل اجتماعی»، بر مسئله تأثیر مخرب بهکارگیری بیرویه اینترنت و شبکههای اجتماعی بر روی افراد جامعه تمرکز دارد. این مستند میکوشد تا از طریق مصاحبه و گفتوگو با کارمندان، کارشناسان و مدیران شرکتهای بزرگ فناوری اطلاعات به ویژه در حوزهی شبکه جهانی اینترنت و شبکههای اجتماعی، از زاویهی دیگری و با نگاهی انتقادی این رسانههای ارتباط جمعی را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.
👈جهت مشاهده، اینجا کلیک کنید.
#معرفی_مستند
#سواد_رسانه
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
💬 #توییت| کاهنان و عالمان دنیاپرست یهود، برای توجیه شهوترانیهای خویش و قالب کردن قرائتهای اومانیستی خود از دین، به پیامبران بزرگی چون نوح، لوط، سلیمان، داوود موسی(علیهم السلام) اعمال شنیعی نسبت میدهند و این قرائت در فیلمهایی مثل #ده_فرمان، #نوح و #شاهزاده_مصر تأثیر گذاشته است.
#سینمای_غرب
#نقد_فیلم
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
📸 #ارسالی_مخاطبین| به نیت طلبه مجاهد محمدحسین فرجنژاد، خیلی مدیونش هستیم. شادی روح استاد و خانوادهشون الفاتحه معالصلوات
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🖇آغاز فروش پیششماره اول نشریه تیه
📰نشریه تخصصی دشمنشناسی تیه
📙دین، انیمیشن و سبک زندگی
📘اسطورههای صهیونیستی سینما
📗دین در سینمای شرق و غرب
📕تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی در سینما
📒اقتصاد صهیونیسم
👈جهت خرید کتابهای مرحوم استاد محمدحسین فرجنژاد و «پیششماره اول نشریه تیه» به آیدی @tabib_14 مراجعه بفرمایید.
📮در صورت خرید کتابها همراه نشریه تیه، هزینه ارسال رایگان خواهد شد.
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
💬غولهای اینترنتی موسوم به گافام
🖇#گافام (GAFAM) یک اختصار است برای اشاره به پنج غول اینترنتی آمریکایی است که بر بازار دیجیتال جهان سلطه دارند: #گوگل، #اپل، #فیسبوک، #آمازون و #مایکروسافت. کوتهنوشت گافام را میتوان محصول نگاههای انتقادی به فضای وب دانست.
GAFAM: Google, Apple, Facebook, Amazon and Microsoft.
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #ببینید| تفاوت تلخنمایی و سیاهنمایی
👤 دکتر رفیعالدین اسماعیلی
🖇دوره مبانی و روشهای نقد فیلم
#نقد_فیلم
#نقد_سینما
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🔘 شام اربعین در حرم اباعبدالله الحسین دعاگوی مخاطبین کانال استاد هستیم و هیچ وقت این مجاهد نستوه را از یاد نمیبریم. برای شادی روح استاد محمدحسین فرج نژاد فاتحهای بخوانیم.
#ارسالی_مخاطبین
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🚫دیکتاتوری رسانه ای یعنی سکوت رسانههای غربی در قبال یکی از پرجمعیتترین اجتماع های دنیا با حضور ۳۰ میلیون نفر، که در دنیا بینظیر است.
✍سجاد کمالی
#اربعین
#امام_حسین
#کربلا
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
استاد محمدحسین فرجنژاد
🚫دیکتاتوری رسانه ای یعنی سکوت رسانههای غربی در قبال یکی از پرجمعیتترین اجتماع های دنیا با حضور ۳۰
💬 رسانهای کردن #اربعین در اقصی نقاط جهان به وسیله #شبکه_های_اجتماعی بینالمللی میتواند یکی از مهمترین راهبردهای رسانهای برای حرکت در مسیر تمدن اسلامی باشد.
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🔺یک تابلو معنادار در مسیر راهپیمائی اربعین
🔹قطعاً راهپیمایی سالانه به مناسبت اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا، مقدمه آزادی قدس است
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #ببینید| اگر حجابت رو برداشتی، مستکبر میشی!
👤استاد حمیدرضا شببویی
🖇سلسله درسگفتارهای «قیام حسین؛ برای پیشرفت»
#امام_حسین
#آزادی
#حجاب
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🎙#گفتگو| هر کجا بود آنجا برایش مرکز دنیا میشد
💠 دقیقا مصداق همان جمله آقا بود که شما هر جا کار میکنید طوری کار کنید که انگار مرکز دنیا هستید، واقعا این شکلی بود. جدای از روحیۀ انگیزهبخشیاش واقعا استاد بود. کاری که انجام میداد کاملا بهش معتقد بود، میگفت این کار اگر انجام نشود، جهان اسلام اینطوری زمین خواهد خورد.
📻گفتگو با دکتر محمدحسن فرجنژاد
🕰مدت مطالعه: ۷ دقیقه
🔗ادامه مطلب
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🎞#توییت| فیلم ارمیا (1998)
🖇ارمیای نبی در فیلم به صورت فردی سادهلوح و ترسو به تصویر کشیده میشود. او با سحر و جادو در بیابان زندگی میکند و هنگام صدور وحی فرار میکند! این فیلم پیامبر را در حد یک #پیشگو تقلیل داده، از حجیت وحی پیامبرانه میکاهد و زندگی بشر را بیش از پیش #سکولار میکند.
#نقد_فیلم
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110