13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قصر مورد علاقه ام 🥲
یادش بخیر آناستازیا چقدر قشنگ بود
#کجا_بریم؟
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر انیمیشن «ملاقات با خانواده رابینسون» مفهومی و زیبا بود 🥲
#انیمیشنیا
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- شاهزاده و قورباغه؛ واقعا دیگه چرا همچین چیزایی ساخته نمیشه؟ شما وایب رو ببین… میبره با خودش تورو…
#انیمیشنیا
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این سهقلوهای توی انیمیشن شجاع عالی بودن 😂
#انیمیشنیا
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از لحاظ روحی نیاز دارم برگردم به دورانی که بدون دغدغه باب اسفنجی میدیدم 🤩
#انیمیشنیا