تبادلاتون چه جوری هست؟
سماء وآساره عزیز ادمین نمیخواهید؟...
ــــــــــــــــــــ
بفرمایید پیوی @S_Askari_0
✍•°
قسم میخورم موقع چت با بچه ها صداشونو میشنیدم ماما میکردن😐💔
اصندصداشون اکو میشه توذهنم لنتیا🤭❌
فࢪآسو ...