13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کجا شکایت کنم؟!
حق بده شبا با گریه با تو صحبت کنم..❤️🩹
#ابوالاحرار
@farhangi02
آن شب که دفن کرد علی بی صدا تو را
خون گریه کرد چشم خدا در عزا تو را
در گوش چاه، گوهر نجوا نمی شکست
ای آشنای درد، علی داشت تا تو را
ای مادر پدر، غمش از دست برده بود
همراه خود نداشت اگر مصطفی تو را
ناموس دردهای علی بوده ای چو اشک
پیدا نخواست غیرت شیرخدا تو را
یک عمر در گلوی تو بغض استخوان شکست
در سایه داشت گر چه علی چون هما تو را
خم کرد ای یگانه سپیدار باغ وحی
این هیجده بهار پر از ماجرا تو را
دفن شبانه تو که با خواهش تو بود
فریاد روشنی است ز چندین جفا تو را
تحریف دین، فراق پدر، غربت علی
افکند این سه درد به بستر ز پا تو را
نامت نهاد فاطمه کان فاطر غیور
می خواست از تمامی عالم جدا تو را
گلخانه مزار تو را عاشقی نیافت
ای جان عاشقان حسینی فدا تو را
پهلو شکسته ای و علی با فرشتگان
با گریه می برند به دار الشفاء تو را
دارالشفای درد جهان خانه علی است
با گریه می برند ندانم کجا تو را
غافل مشو ازین مژدۀ زلال
کاین حال هدیه ای است ز خیر النساء تو را
@farhangi02
بگردید دنبال یکی که اینجوری نگاهتون کنه
و چایی بخوره و شما قند توو دلتون آب شه تباها
@farhangi02