مدیر هلال احمر خراسان جنوبی: امیدواریم تا بعدظهر امروز عملیات امداد در معدنجوی طبس به پایان رسد
محمدعلی کاوسی مدیر هلال احمر خراسان جنوبی:
🔹با اصل علمی تریاژ در سوانح ۱۷ نفر در معدن طبس نجات یافتند.
🔹این کار با کمک نیروهای تخصصی معدن و اورژانس و سایر نیروهای امدادی انجام شد.
🔹اکنون با توجه به کاهش تساعد گاز از دو جبهه نیروها در حال انجام کار هستند.
🔹تقریبا میتوان گفت که تا بعدظهر امروز کار امدادرسانی به پایان خواهد رسید.
*FT*
@farsitweets
صبح به صبح با بوق بوق ممتد ماشینها بیدار میشم و میفهمم، دوباره چراغ قرمز سر چهارراه خراب شده!
عوارض اینکه خونه آدم سرچهارراه باشه همینه.
*سلطان بانو*
@farsitweets
یه ویدیو دیدم از کیارستمی که داشت فرق گله و خشم رو به بازیگرش توضیح میداد که متوجه منظورش نمیشد و خیلی ساده گفت، گله توش میل به آشتی و عشق هست و خشم توش میل به متارکه.
*Khazar 🌊🌊*
@farsitweets
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آتشسوزی در گرمسار هنوز مهار نشده است/افزایش مصدومان به ۲۵ نفر
فرماندار گرمسار :
🔹آتشسوزی در این واحد صنعتی هنوز مهار نشده است.
🔹 تیم های امدادی حاضر در صحنه بتوانند تا چند ساعت آینده این آتش سوزی را مهار کنند.
سمنان مدیرعامل هلال احمر استان:
🔹مصدومان انفجار یک واحد تولیدی در گرمسار به ۲۵ نفر افزایش پیدا کرده است.
*FT*
@farsitweets
این صحنه مربوط به دیشب و متروی تهران است: حرکت قطار با دری که باز است و دارای نقص فنی!
اگر خداینکرده سانحهای رخ داد، کسی نگوید هیچ مشکل ایمنی وجود نداشت و صرفا یک حادثه بود.
*علی پیرحسینلو*
@farsitweets
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رشد عجیب ایمنی در خودرو
واکنش خودرو فولکس واگن به خواب رفتن راننده
👤 Akbar Nemati
@farsitweets
هدایت شده از ضمـــــــیر
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بهتر بود در کل کشور عزای عمومی اعلام می شد نه فقط در خراسان جنوبی!
ناسلامتی ۵۱ شهید دادیم ها...
#معدن
#کارگر
#بچه_کارگرم
@zamiirr
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدئویی از لحظه رسیدن موشک اسرائیل به محل اقامت «فادی بودیة» فعال رسانهای حزبالله منتشر شده در حالی که او برای یک مصاحبه زنده جلوی دوربین نشسته بود.
*FT*
@farsitweets
امروز مریضامم بامزهن
آقاهه میگه: من حموم بودم موهام خیسه، این وسیله ها میره تو دهنم برق منو نگیره
سطح جدیدی از نگرانی ها آنلاک شد
👤 دکتر فالانجی
@farsitweets
نوشهر؛ ششمین شهر آلوده مازندران به پشه آئدس
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:
🔹پشه آئدس در نوشهر دیده شد، این شهر ششمین شهر آلوده به پشه آئدس است.
🔹تاکنون پشه آئدس در شهرستانهای رامسر، عباسآباد، تنکابن نور و محمودآباد مشاهده شده است.
🔹هیچ پشه آلوده به ویروس گزارش نشد و دراستان مازندران نیز هیچ موردی از ابتلا به تب دنگی نداشتیم.
*FT*
@farsitweets