2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رشد عجیب ایمنی در خودرو
واکنش خودرو فولکس واگن به خواب رفتن راننده
👤 Akbar Nemati
@farsitweets
هدایت شده از ضمـــــــیر
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بهتر بود در کل کشور عزای عمومی اعلام می شد نه فقط در خراسان جنوبی!
ناسلامتی ۵۱ شهید دادیم ها...
#معدن
#کارگر
#بچه_کارگرم
@zamiirr
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدئویی از لحظه رسیدن موشک اسرائیل به محل اقامت «فادی بودیة» فعال رسانهای حزبالله منتشر شده در حالی که او برای یک مصاحبه زنده جلوی دوربین نشسته بود.
*FT*
@farsitweets
امروز مریضامم بامزهن
آقاهه میگه: من حموم بودم موهام خیسه، این وسیله ها میره تو دهنم برق منو نگیره
سطح جدیدی از نگرانی ها آنلاک شد
👤 دکتر فالانجی
@farsitweets
نوشهر؛ ششمین شهر آلوده مازندران به پشه آئدس
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:
🔹پشه آئدس در نوشهر دیده شد، این شهر ششمین شهر آلوده به پشه آئدس است.
🔹تاکنون پشه آئدس در شهرستانهای رامسر، عباسآباد، تنکابن نور و محمودآباد مشاهده شده است.
🔹هیچ پشه آلوده به ویروس گزارش نشد و دراستان مازندران نیز هیچ موردی از ابتلا به تب دنگی نداشتیم.
*FT*
@farsitweets
- خانم عدد نُه سرش کدوم طرف بود؟
+ سمت چپ!
رو به بغلدستیش یواش پرسید: چپ کدومه؟!
*سوفسطایی*
@farsitweets
🔹چهره الکساندر استانوویچ سرمربی پارتیزان پس از اینکه این تیم در دربی بلگراد با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد.
🔹هواداران خودی پس از مسابقه وارد رختکن تیم شدند و پس از تخریب و شکستن شیشهها، این بلا را سر سرمربی تیم آوردند. سرمربی تیم هم با جراحت به کنفرانس خبر رفت.
*FT*
@farsitweets
دیشب داشتیم غذامونو میخوردیم یهو دیدیم میزای کناری دارن به میز ما اشاره میکنن و میخندن:))
یه پیرمرده با خنده گفت: کاش ازش عکس بگیرین :))))
*فادر آو دراگونز*
@farsitweets
بهترین دوربین برای شروع؟ همون گوشیه که دستته! اگه بتونی با گوشی عکسای خفن بگیری، دیگه با هر دوربینی میتونی عکاسی کنی. اصل قضیه اینه که چطور لحظهها رو ببینی و ثبت کنی، نه اینکه چه دوربینی دستت باشه. اول مهارتتو توی ثبت تصویر با چیزای ساده مثل موبایل قوی کن، بعد سراغ دوربین برو.
*Babak Fatholahi*
@farsitweets
نامی: هم اکنون غلظت گاز در محل امدادرسانی زیر دو درصد است
رییس سازمان مدیریت بحران کشور در معدن طبس:
🔹اکنون امدادگران از کانال افق ۷ و ۸ در بلوک سی زغال برداری را از روی کارگاه محل انفجار انجام میدهند.
🔹ما دیشب اعلام کردیم تا ساعت ۹ صبح کار به اتمام میرسد.
🔹اما نمیخواهیم دقت را فدای سرعت کنیم.
*FT*
@farsitweets