3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ قالیباف: در مذاکرات سازوکاری درست کردیم که ایران و آمریکا هردو باید تمامیت ارضی و حاکمیت ملی لبنان را ضمانت کنند
▪️توافق کردیم مرکزی باشد در حد هماهنگیها که [از درگیری] پیشگیری شود.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌قالیباف: ما اگر به سوئیس نمیرفتیم هر لحظه خون بیشتری از شیعیان ریخته میشد.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌ قالیباف:
ما اگر به سوئیس نمیرفتیم هر لحظه خون بیشتری از شیعیان ریخته میشد!
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ قالیباف: با سفر به عمان مدیریت ایرانی تنگهٔ هرمز را مستحکم میکنیم.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌قالیباف: ما هرگز نمیخواهیم با آمریکاییها در یک قاب باشیم
▪️میانجیها خیلی اصرار داشتند و ماهم گفتیم در آن قاب حاضر نمیشویم و ما فقط برای مذاکره میآییم.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ قالیباف: انتهای دور اول مذاکرات وقتی متوجه شدم ترامپ هیئت مذاکرهکننده و رئیسجمهور ما را تهدید کرده و از حمله به ایران گفته، به ونس گفتم بند اول مذاکرات این است که تهدید و زور نباشد و همان لحظه مذاکره را تمام کردیم و از جلسه بیرون آمدیم و دیگر برنگشتیم
▪️آمریکاییها پیگیر ملاقات با حضور میانجیها بودند ولی قبول نکردیم. میانجیها درنهایت آمدند و گفتند ۸۰ دقیقهٔ اول را جمعبندی کنیم و ما گفتیم با آمریکاییها صحبتی نداریم و بیانیه جمعبندی را میانجیها دادند.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ قالیباف: باید حول محور ولایت وحدت داشته باشیم
▪️باید بدانیم فصلالخطاب، کلام و دستور رهبری است.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌بذارید آخرش رو همین اول بهتون بگم
▪️این مذاکرات نه به خیر دنیای شما خواهد بود و نه به خیر آخرت شما!
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
فـاروق
❌ قالیباف: باید حول محور ولایت وحدت داشته باشیم ▪️باید بدانیم فصلالخطاب، کلام و دستور رهبری است.
حول محور ولایت،رای شما بود دکتر که دیدیم..
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در انتظارِ شبِ نهمِ محرماند، ملتی که علمدارشان را صبحِ روزِ دهمِ رمضان از آنها گرفتهاند...
🏴 #شهید_سید_علی_خامنهای💔
#رهبرشهیدم
❌اسکات بسنت، وزیر خزانهداری آمریکا:
در ازای ورود بازرسان آژانس، تحریم نفتی ایران موقتا لغو شد.
✍ سوالهای مهمی ایجاد شده که نباید زیر هیاهوی رسانهای گم شوند.
اول اینکه مگر شرط صریح رهبری این نبود که موضوع هستهای از دستور کار خارج و مذاکرات بر محور مسائل دیگر دنبال شود؟
پس چرا مقام آمریکایی امروز از ورود بازرسان آژانس به مراکز هستهای ایران در ازای رفع موقت تحریمها به عنوان بخشی از توافق حرف میزند؟
دوم اینکه با چه منطقی آژانسی که میدانیم ابزار اطلاعاتی رژیم صهیونیستیست، باید دوباره به مراکز حساس کشور بازگردد؟
اساسا تا زمانی که نقش آژانس در اتفاقات گذشته روشن نشده، ورود مجدد بازرسان چه معنایی دارد؟
سوم اینکه کدام طرف قرارست اول اقدام کند؟
ایران یا آمریکا؟
اگر ایران تعهداتش را انجام داد و آمریکاییها در روز سیام یا پنجاهم به بهانهای جدید مجوز را لغو کردند چکار میکنید؟
مگر میشود تجربه برجام را فراموش کرد؟
آقایان!
رفع موقت تحریم در برابر امتیاز دائمی به دشمن، توافق نیست یک معاملهی زیانبارست.
فوری سراسری
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهمنامه اسلامآباد
🖼 در انتظار تحقق شروط
🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
1️⃣ خاتمه عملیات نظامی
2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران
3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز
4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی
5️⃣ لغو جامع تمامی تحریمها
6️⃣ خاتمه موضوعات هستهای
7️⃣ در دسترس قرار گرفتن داراییهای مسدود
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir