eitaa logo
فـاروق‌
13.3هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
9.8هزار ویدیو
5 فایل
بسمـ‌اللّھ‌اݪرّحمانـ‌الرّحیمـ.🌿. [قُلِ‌اَلْحَقَّ‌وَلَوْ‌عَلَى‌نَفْسِكَ]: 🌹حقّ‌را‌بگوهرچندعليه‌خودت!🌱 راه‍ِ‌ ارتباطے: @eeealiee
مشاهده در ایتا
دانلود
پس از وصل شدن اینترنت در ایران ۲۰۰ هزار نفر رضا پهلوی را انفالو کردند البته پیشتر تایمز اسرائیل نیز ادعا کرده بود که 70 درصد فالوور های وی فیک و ربات می باشند فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه اصابت یک بمب اسرائیلی از نمای نزدیک در جنگ رمضان ترکش های این بمب بعد ترکیدن به صورت واضح معلوم است فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
❌نورالدین الدغیر خبرنگار الجزیره در تهران: به نظر می‌رسد که اسرائیل بخش بزرگی از موانع رسیدن به امضای توافق بین تهران و واشنگتن را تشکیل می‌دهد. اطلاعات حاکی از آن است که نقش اسرائیل [در عدم امضای توافق] پیچیده و چندوجهی است و فقط به بحث لبنان ختم نمی‌شود فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
فـاروق‌
پس از وصل شدن اینترنت در ایران ۲۰۰ هزار نفر رضا پهلوی را انفالو کردند البته پیشتر تایمز اسرائیل نیز
هرچی تو کشور اتفاق میوفته این بدبخت ی جاش میسوزه🤣 فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
آتش بس داداش نقض شو دیگه😏🙃 فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دریاچه ارومیه و پرندگان مهاجرش برگشتند ولی پهلوی برنگشت💔😂 فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
❌ قالیباف در پیامی ۳ بندی موضع ایران در خصوص مذاکره با آمریکا را اعلام کرد فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
❌نیویورک‌تایمز: جنگ به آن اندازه که به ما گفته می‌شد یکطرفه نبود ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌سخنان رهبر شهیدمون درمورد مذاکره با امریکا قابل توجه بعضیا... فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
( ۳ تغییر استراتژی مهم ) با این شرایط، انگار باید مثل روز ۹م ماه مبارک رمضان ؛ چند خطی در مورد تغییر استراتژی حرف بزنیم. وگرنه با این شرایطی که داره پیش میره، آسیب ش رو زودتر خواهیم خورد. اسراییل داره برای جنگ بعدی با ما ؛ به سرعت عملیاتی رو در لبنان انجام میده که حزب الله رو ضعیف کنه تا در جنگ بعدی ؛ با خیال راحت به سراغ ما بیاد و انگار جبهه مقاومت گرفتار سیاست عدم نقض آتش بسی شده که دشمن فقط ازش سود میبره. برگشتیم به همان جمله که " نباید حزب الله رو تنها بذاریم، حزب اللهی که بخاطر ما وارد این جنگ شده است". در جبهه لبنان اگر تهاجمی عمل نکنیم؛ زودتر به جنگ بعدی ورود خواهیم کرد. نباید ترسید ؛ نباید لرزید ؛ نباید سست شد ؛ در نگاهی کلان تر، ما تازه داریم وارد یک برهه بلند مدت از اتفاقات میشیم. مگر به این آسانی هست که مدعی قوم خواهان ظهور باشیم و این چنین با اتفاقات ساده امتحان بشیم؟ نه عزیز من ؛ ما فقط خون پُرنور اول مسیر ظهور رو دیدیم، ما به اون خون نزدیک شدیم، زنان میدان اون خون رو دارند پرورش میدن و .... ما دقیقا در این مرحله ایم. نباید سست شد ؛ قبلا هم گفتم، این خون پاک باید شعله ور بشه و شعله های آن زبانه بکشه و یهود رو با خودش بسوزونه ؛ این سوزاندن، اولین و واضح ترین علامت ظهور هست. نباید اینجا متوقف بشیم ... این توقف شدن ما، هنر شیطان هست. تجمعات خیابانی باید برای خونخواهی رهبر شهیدمون دوباره گُر بگیره ... من خطری بالاتر از این نمیبینم که داریم تو این مرحله از پله دوم فتنه اکبر؛ متوقف میشیم. عزیزان ؛ ۳ گام و تغییر استراتژی باید اجرا کنیم. تغییر استراتژی اول ؛ برگشت همه محور مقاومت به حمایت از حزب الله ( شیطان داره هر دقیقه برای یهود سلاح ارسال میکنه)، نترسین چون دیگه قبح ابهت آمریکا در جهان و قبح عدم حمله به آمریکا توسط ما شکسته شده است ؛ وقتی شیطان داره از یهود حمایت میکنه، ما چرا از حزب الله حمایت نکنیم؟ تغییر استراتژی دوم ؛ برخورد سخت و خشن با اتفاقات آب های جنوب تغییر استراتژی سوم ؛ شعله ور شدن خیابان ها و افزایش جمعیت مردم در میدان با کارهای مردم نهاد و بسیجی وار. برای کمک به تغییر استراتژی سوم ؛ باید سریعا بعد از غدیر، وارد زدن موکب ها و هیئت های عزاداری برای محرم بشیم. این دعا رو از من چندین بار شنیدین ؛ خدایا اگر قرار هست جنگی بر ما تحمیل بشه، ما رو با این جنگ به ماه محرم و صفر برسان. "این محرم و صفر هست که اسلام رو زنده نگه داشته است" عزیزان اگر این تغییر استراتژی رو ندیم ؛ ضربه های بعدی به ما، محکم تر خواهد بود. امیدوارم به الطاف خداوند و نوری که خداوند از دل تاریکی بیرون میاره ؛ تاریکی که هر ذره از اون ، حس ترس رو منتقل میکنه. باید خودمون رو به دل این تاریکی بزنیم ؛ تا وارد تاریکی نشی، نور رو نمیتونی ببینی و دستی که به سمتت دراز میشه. دعا کنیم ..‌‌. اسماعیل احمدی آماج مقاومت نیوز ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
❌ورود وزیر خارجه پاکستان به واشنگتن ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh