eitaa logo
فـاروق‌
13.3هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
9.8هزار ویدیو
5 فایل
بسمـ‌اللّھ‌اݪرّحمانـ‌الرّحیمـ.🌿. [قُلِ‌اَلْحَقَّ‌وَلَوْ‌عَلَى‌نَفْسِكَ]: 🌹حقّ‌را‌بگوهرچندعليه‌خودت!🌱 راه‍ِ‌ ارتباطے: @eeealiee
مشاهده در ایتا
دانلود
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌سخنان رهبر شهیدمون درمورد مذاکره با امریکا قابل توجه بعضیا... فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
( ۳ تغییر استراتژی مهم ) با این شرایط، انگار باید مثل روز ۹م ماه مبارک رمضان ؛ چند خطی در مورد تغییر استراتژی حرف بزنیم. وگرنه با این شرایطی که داره پیش میره، آسیب ش رو زودتر خواهیم خورد. اسراییل داره برای جنگ بعدی با ما ؛ به سرعت عملیاتی رو در لبنان انجام میده که حزب الله رو ضعیف کنه تا در جنگ بعدی ؛ با خیال راحت به سراغ ما بیاد و انگار جبهه مقاومت گرفتار سیاست عدم نقض آتش بسی شده که دشمن فقط ازش سود میبره. برگشتیم به همان جمله که " نباید حزب الله رو تنها بذاریم، حزب اللهی که بخاطر ما وارد این جنگ شده است". در جبهه لبنان اگر تهاجمی عمل نکنیم؛ زودتر به جنگ بعدی ورود خواهیم کرد. نباید ترسید ؛ نباید لرزید ؛ نباید سست شد ؛ در نگاهی کلان تر، ما تازه داریم وارد یک برهه بلند مدت از اتفاقات میشیم. مگر به این آسانی هست که مدعی قوم خواهان ظهور باشیم و این چنین با اتفاقات ساده امتحان بشیم؟ نه عزیز من ؛ ما فقط خون پُرنور اول مسیر ظهور رو دیدیم، ما به اون خون نزدیک شدیم، زنان میدان اون خون رو دارند پرورش میدن و .... ما دقیقا در این مرحله ایم. نباید سست شد ؛ قبلا هم گفتم، این خون پاک باید شعله ور بشه و شعله های آن زبانه بکشه و یهود رو با خودش بسوزونه ؛ این سوزاندن، اولین و واضح ترین علامت ظهور هست. نباید اینجا متوقف بشیم ... این توقف شدن ما، هنر شیطان هست. تجمعات خیابانی باید برای خونخواهی رهبر شهیدمون دوباره گُر بگیره ... من خطری بالاتر از این نمیبینم که داریم تو این مرحله از پله دوم فتنه اکبر؛ متوقف میشیم. عزیزان ؛ ۳ گام و تغییر استراتژی باید اجرا کنیم. تغییر استراتژی اول ؛ برگشت همه محور مقاومت به حمایت از حزب الله ( شیطان داره هر دقیقه برای یهود سلاح ارسال میکنه)، نترسین چون دیگه قبح ابهت آمریکا در جهان و قبح عدم حمله به آمریکا توسط ما شکسته شده است ؛ وقتی شیطان داره از یهود حمایت میکنه، ما چرا از حزب الله حمایت نکنیم؟ تغییر استراتژی دوم ؛ برخورد سخت و خشن با اتفاقات آب های جنوب تغییر استراتژی سوم ؛ شعله ور شدن خیابان ها و افزایش جمعیت مردم در میدان با کارهای مردم نهاد و بسیجی وار. برای کمک به تغییر استراتژی سوم ؛ باید سریعا بعد از غدیر، وارد زدن موکب ها و هیئت های عزاداری برای محرم بشیم. این دعا رو از من چندین بار شنیدین ؛ خدایا اگر قرار هست جنگی بر ما تحمیل بشه، ما رو با این جنگ به ماه محرم و صفر برسان. "این محرم و صفر هست که اسلام رو زنده نگه داشته است" عزیزان اگر این تغییر استراتژی رو ندیم ؛ ضربه های بعدی به ما، محکم تر خواهد بود. امیدوارم به الطاف خداوند و نوری که خداوند از دل تاریکی بیرون میاره ؛ تاریکی که هر ذره از اون ، حس ترس رو منتقل میکنه. باید خودمون رو به دل این تاریکی بزنیم ؛ تا وارد تاریکی نشی، نور رو نمیتونی ببینی و دستی که به سمتت دراز میشه. دعا کنیم ..‌‌. اسماعیل احمدی آماج مقاومت نیوز ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
❌ورود وزیر خارجه پاکستان به واشنگتن ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
❌ محسن رضایی: محاصره دریایی را یا با مذاکره یا با اقدام مستقیم، می‌شکنیم سرلشکر محسن رضایی: دوستان ما در چین و بسیاری از کشورهای دیگر اصلاً نباید نگران تنگه هرمز باشند. آمریکا را وادار خواهیم کرد محاصره دریایی را یا از طریق مذاکره پایان دهد یا در صورت مقاومت، از طریق اقدام مستقیم به آن پایان می‌دهیم. در طول جنگ ۱۲ روزه، یک وجه از قدرت خود را به نمایش گذاشتیم؛ در جنگ رمضان، وجه دیگری را نشان دادیم ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
❌فاکس نیوز به نقل از وزیر جنگ آمریکا: ایران دو گزینه دارد: یا از طریق مذاکره برنامه هسته ای خود را کنار بگذارد یا از طریق نیروهای ما. فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
شرکت شورون آمریکایی: ما ۶ کشتی در تنگه هرمز داریم و هزینه عبور پرداخت نخواهیم کرد. پ.ن: پس اونقدر همونجا بمون تا کشتی‌هات جلبک ببنده فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
❌ترامپ: محاصره دریایی ایران از همین حالا برداشته خواهد شد فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
فـاروق‌
❌ترامپ: محاصره دریایی ایران از همین حالا برداشته خواهد شد فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔ht
❌سگ زرد: در حال اتخاذ تصمیم نهایی درباره ایران هستم فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
توییت جدید ترامپ: ایران باید موافقت کند که هرگز سلاح هسته‌ای یا بمب نخواهد داشت. تنگه هرمز باید فوراً و بدون عوارض برای تردد نامحدود کشتی‌ها، در هر دو جهت، باز شود. تمام مین‌های آبی (بمب‌ها)، در صورت وجود، از بین خواهند رفت (ما با مین‌روب‌های زیرآبی بزرگ خود، تعداد زیادی از این مین‌ها را از طریق انفجار خنثی کرده‌ایم. ایران بلافاصله عملیات پاکسازی و/یا انفجار هر مین باقی‌مانده را که تعدادشان زیاد نخواهد بود، تکمیل خواهد کرد!). کشتی‌هایی که به دلیل محاصره دریایی شگفت‌انگیز و بی‌سابقه ما که اکنون برداشته خواهد شد، در تنگه گرفتار شده‌اند، ممکن است روند «بازگشت به خانه» را آغاز کنند! از طرف من، رئیس جمهور محبوبتان، به همسران، شوهران، والدین و خانواده‌هایتان سلام برسانید! مواد غنی‌شده، که گاهی اوقات به عنوان «گرد و غبار هسته‌ای» شناخته می‌شوند، که در اعماق زمین با کوه‌های تقریباً فروریخته دفن شده‌اند، ناشی از حمله قدرتمند بمب‌افکن B2 ما در 11 ماه پیش، که روی آن قرار گرفته است، توسط ایالات متحده (که توافق شده است، تنها کشوری است که در کنار چین، توانایی مکانیکی انجام این کار را دارد!) با هماهنگی و همکاری نزدیک با جمهوری اسلامی ایران، به علاوه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از زیر خاک بیرون کشیده شده و نابود خواهند شد. تا اطلاع ثانوی هیچ پولی رد و بدل نخواهد شد. در مورد سایر اقلام، با اهمیت بسیار کمتر، توافق شده است. من اکنون در اتاق وضعیت جلسه خواهم داشت تا تصمیم نهایی را بگیرم. فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
ادعای سگ زرد: محاصره دریایی ما از این لحظه به اتمام می رسد؛ مین های دریایی ایران برداشته می شود و ما به همراه ایران با نظارت آژانس بین المللی، اورانیوم غنی شده ایران را نابود خواهیم کرد فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
❌صداوسیما: هنوز تصمیم نهایی برای باز کردن تنگه هرمز گرفته نشده است، اما ایران آن را بررسی خواهد کرد.‌‌ فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh