1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آنچه در مدت هجرِ تو کشیدم، هیهات
در یکی نامه محال است که تحریر کنم...
#یالثارات_الخامنهای
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
همین ساعتها بود که پیام آقای شهیدمون در اغاز جنگ ۱۲ روزه منتشر شد و دلهامون رو محکم و آروم کرد 💔
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
این ساعتها بود که موشکها شلیک شد به سمت فلسطین اشغالی..
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
پیام تصویری آقای شهیدمون این موقعا بود که منتشر شد💔
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌ پست جدید قاتل رهبر شهید..
فقط ترامپ..
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌به مناسبت بازگشت شکوهمندانه مختار به تلویزیون یادی کنیم از سکانس ماندگار قسمت آخر مختار .
▪️پ.ن: من در مورد مختار حرف نمی زنم.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
همین ساعتها بود که تصاویر اصابت موشک به کریا مقر وزارت جنگ و ستاد کل ارتش اسرائیل منتشر شد..
این یکی زباله وفاقی هم داره به «انقلابیها»ی کف خیابون میگه «منافقین» و مردمی که بیش از ۱۰۰ شب کف خیابون بودن رو به اراذل و اوباش ۱۸ دی تشبیه کرده و تهدید کرده که باید مردمی که مخالفتی با مذاکرات و مذاکرهکنندگان دارن برخورد بشه!!
هار شدن رسماً!
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌میجنگیم میمیریم ، سازش نمیپذیریم
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ شما صدای #رهبر_شهید، سید علی خامنهای رو میشنوید:
▪️اگر مقاومت کردید آنوقت قله رو فتح خواهید کرد..
#یالثارات_الخامنهای
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
جناب قالیباف! مخاطب این نوشته شخص شما هستید
✍ امیرحسین ثابتی؛ نماینده تهران
صحبتهای عراقچی وزیر خارجه در برنامه شب گذشته گفتگوی ویژه خبری را با دقت دیدم. حجم اطلاعات نادرست، غلط و گمراه کننده وی درباره توافق احتمالی یادآور توجیهاتش درباره برجام بود. برجامی که میگفتند برای ایران یک پیروزی است و چیزی به اسم مکانیسم ماشه در آن وجود ندارد اما بعد از ۱۰ سال مشخص شد هرچه منتقدان گفتند درست بود و نهایتا یکی از علتهای اصلی تضعیف کشور و شروع جنگ علیه ایران همان برجام بود.
اما خطابم به جناب قالیباف رئیس مجلس است!
جناب قالیباف! وزیر خارجه در همین گفتگوی دیشب از پذیرش مسئولیت این توافق شانه خالی کرد و آن را گردن شما انداخت. لذا بهتر است بدانید تبعات این توافق، بر گردن جنابعالی خواهد بود و البته که ما از مفاد آن هیچ بوی خوبی استشمام نمیکنیم. کاش سابقه سالها جبهه و جهادتان را اینطور پای گفتگو با قاتلان حاج قاسم و رهبر شهید انقلاب بر باد ندهید. توافقی که علیرغم رضایت رهبر انقلاب و مملو از نقض خطوط قرمز ایشان، باقی ماندن تحریمها، از دست رفتن تنگه هرمز و تثبیت سایه جنگ بر سر کشور باشد نه خیر دنیا را برای شما خواهد داشت و نه خیر آخرت را.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌ادعای شبکه CNN: ایران ورودیهای محل نگهداری از ذخایر اورانیوم خود را مینگذاری کرده است
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh