eitaa logo
فـاروق‌
13.2هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
9.9هزار ویدیو
5 فایل
بسمـ‌اللّھ‌اݪرّحمانـ‌الرّحیمـ.🌿. [قُلِ‌اَلْحَقَّ‌وَلَوْ‌عَلَى‌نَفْسِكَ]: 🌹حقّ‌را‌بگوهرچندعليه‌خودت!🌱 راه‍ِ‌ ارتباطے: @eeealiee
مشاهده در ایتا
دانلود
| جی‌دی ونس درباره ایران: ما دیروز به صورت دیجیتالی قرارداد را امضا کردیم و هیچ پولی آزاد نشده است. این موضوع تغییر نخواهد کرد، این یک مسئله مبتنی بر عملکرد است. ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش تند رشیدپور به اظهارات امیرحسین ثابتی ما نمیخوایم مثل تو زندگی کنیم از کسی که عکسای مستهجن دخترش رو با ابی و.... پخش میکنه آخه چه توقعی دارید از این دلقک؟ ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌خبرنگار: ایرانی‌ها می‌گویند که به یک صندوق بازسازی ۳۰۰ میلیارد دلاری دسترسی خواهند داشت. درست است یا غلط؟ جی‌دی ونس: این نوع چیزها ممکن است در دسترسشان باشد، به شرطی که به تعهدات خود عمل کنند. ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌خبرنگار: قبلاً ترامپ گفته بود «هیچ توافقی با ایران جز تسلیم بی‌قید و شرط وجود نخواهد داشت.» چرا مسیر خود را تغییر داد و اکنون با این توافق موافقت کرد؟ جی‌دی ونس: فکر نمی‌کنم مسیرش را تغییر داده باشد. اساساً استدلال ترامپ این بود که ما از نیروی نظامی برای فشار آوردن به ایران استفاده خواهیم کرد و چیزی خوب برای مردم آمریکا به دست خواهیم آورد. و اکنون ما آن را داریم. ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
17.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌جِی‌دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا درباره ایران: ما شاهد هستیم که هم تندروهای ایرانی و هم رهبران سیاسی می‌گویند، «رابطه ما با آمریکا در ۴۷ سال گذشته اشتباه بوده است. بیایید صفحه‌ای نو باز کنیم.» ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌جی‌دی ونس درباره ایران: ما دست دوستی به سوی ایران دراز کرده‌ایم. اگر آن‌ها بخواهند رابطه‌شان با ما را تغییر دهند، ما نیز رابطه‌مان با ایران را تغییر خواهیم داد. این پیشنهاد است. ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
18.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌جی‌دی ونس درباره ایران: ما اکنون مستقیماً با نظام ایران صحبت می‌کنیم. روابط خوبی در آنجا داریم. دیگر پیام‌ها را از طریق کانال‌های پشتی منتقل نمی‌کنیم؛ در واقع با آن‌ها صحبت می‌کنیم. وقتی با آن‌ها صحبت می‌کنید، متوجه می‌شوید چه چیزی واقعی است، چه چیزی جعلی است، درباره چه چیزی جدی هستند و درباره چه چیزی جدی نیستند. ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ به اجلاس G7 وارد ژنو شد ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
❌ ارتش آمریکا: محاصره بنادر ایران تا روز جمعه همچنان ادامه دارد ارتش آمریکا اعلام کرد که محاصره بنارد ایران همچنان ادامه داشته و در انتظار تکمیل تفاهم‌نامه‌ای که قرار است روز جمعه با ایران حاصل شود. ◉فـاروق‌ : «رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
جزئیات تثبیت حق ایران بر تنگهٔ هرمز در تفاهم نهایی ▪️یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس: در لحظات آخر مذاکرات، متن تفاهم‌نامه تغییراتی داشت که مسئلهٔ اعمال حاکمیت ایران-عمان بر تنگهٔ هرمز را به‌صورت قطعی و مصرح تاکید کرده است. ▪️در نسخهٔ قبلی، اصطلاحاتی قرار داده شده بود که این اعمال حاکمیت و ترتیبات ایرانی را تضمین کند؛ اما حالا نوشته شده که "آیندهٔ ادارهٔ خدمات دریانوردی در تنگهٔ هرمز" توسط ایران و عمان تعیین می‌شود. تصریح استفاده از اصطلاح "خدمات دریایی" یعنی تثبیت دریافت هزینه برای ایران توسط آمریکا خواهد بود. ▪️این اصل در جای دیگری از متن هم تکرار شده؛ به این شکل که ایران فقط برای ۶۰ روز عبور بدون هزینه کشتی‌ها را خواهد پذیرفت. یعنی آمریکا اصل دریافت هزینه را پذیرفته و صرفا ۶۰ روز تخفیف را از ایران گرفته است. ▪️اما پس از این ۶۰ روز، جمهوری اسلامی ایران بنا دارد با ارائهٔ خدمات ایمنی، دریانوردی، محیط‌زیست و بیمه از عواید مالی حاصل از تردد کشتی‌های تجاری در این تنگه برای توسعهٔ اقتصادی کشور، بهره‌مند شود. ▪️در این زمینه یک اصل اساسی همراهی طرف دیگر تنگهٔ هرمز یعنی کشور عمان بود که مذاکرات لازم به‌منظور همراه‌کردن طرف عمانی انجام شده است. ✍ یعنی آمریکا فقط با هزینه دادن کشتی تو این ۶۰ روز مشکل داشته؟ بعدش مشکلی نداره سال‌های سال کشتی‌ها هزینه (عوارض) بدن به ایران؟ عجیبه یکم. ان‌شاءالله که اینطور باشه، این آمریکایی که ما دیدیم احتمالا روز شصتم میگه باید این رایگان بودن عبور و مرور در تنگه باید تمدید بشه و گرنه بمبارونتون میکنم، و کاری کنه دیگه هیچوقت نتونیم مدیریت‌مون رو تثبیت کنیم. وگرنه اهمیتی نداره ۶۰ روز فقط رایگان باشه. البته احتمال هم داره مذاکرات هی تمدید بشه، این رایگان بودن هم طبیعتا تمدید میشه. نکته‌ی بعدی اینکه تثبیت حاکمیت و مدیریت ما بر تنگه مگه تو متن قبلی نبوده که لحظات آخر اضافه شده؟ پس آقای نبویان درست میگفت باز خداروشکر که اضافه شد. واقعا مهمترین موضوع الان مدیریت و حاکمیت ما بر تنگه هرمزه فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
فـاروق‌
❌جزئیات تثبیت حق ایران بر تنگهٔ هرمز در تفاهم نهایی ▪️یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس: در لحظات آخر
دوتا امتیاز هم لحظه آخری گرفتیم تا به رژیم حمله نکنیم در جواب حمله به ضاحیه ▪️یکی خروج رژیم از جنوب لبنان ▪️و رفع یکباره محاصره دریایی ▪️یعنی طبق توافق قرار بوده ما تنگه رو باز کنیم بصورت رایگان و آمریکا مرحله به مرحله محاصره رو برداره. آخرین لحظه بصورت امتیاز بهمون دادن که به اسرائیل حمله نکنیم. خروج اسرائیل هم تو توافق نبوده و اضافه شده ▪️حق بدن به ماها که تا آخرین لحظات جلز و ولز بکنیم برای بند بند توافق و اثرش هم مشخصه. حالا متن فارسی و انگلیسی توافق میاد بیرون بیشتر ثابت میشه این نگرانی ماها فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
استوری بازیکن امارات (سردار آزمون) و آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران.. فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh