تو این شرایطی که دم به دیقه برقا میره نه بغل داریم نه بوs داریم نه کسی که دوسمون داشته باشه
فریادِ بی صِدا؛
کاش عجیمجی بلد بودم میوردمت تو اتاق خودم.
کلک تو اتاق چیکار کنی؟😒😂