بعضيا تو وقت خالی شون باهات حرف ميزنن بعضيا هم وقتشون رو خالى ميكنن تا باهات حرف بزنن.
همیشه یادت باشه ،
درد یا لذت کاری که انجام میدی نمیمونه ،
ولی افتخار و شرمندگیش چرا...
و #قولایی که سر انجام به #متاسفم تبدیل شد!💔
- اگه توام برات فرقی نمیکنه زمستون باشه یا تابستون ، در هر صورت همیشه با پتو میخوابی ؛
تو دوست خوبِ منی :>