همیشه یادت باشه ،
درد یا لذت کاری که انجام میدی نمیمونه ،
ولی افتخار و شرمندگیش چرا...
و #قولایی که سر انجام به #متاسفم تبدیل شد!💔
- اگه توام برات فرقی نمیکنه زمستون باشه یا تابستون ، در هر صورت همیشه با پتو میخوابی ؛
تو دوست خوبِ منی :>
- ببین اینم درست میشه و به هر حال یه گوهی میخوری ، مثه تمومِ وقتایِ دیگهای که به هر حال یه گوهی خوردی پس آروم باش و شل کن بره .
یه جا خوندم نوشته بود :
پشت هر دختری که شیک و پیک میره
بیرون یه اتاقه که به چوخ رفته :>
همیشه یادت باشه ،
درد یا لذت کاری که انجام میدی نمیمونه ،
ولی افتخار و شرمندگیش چرا...
فریادِ بی صِدا؛
برایِ من اون پسری جذابه که :
- آویزون جیب باباش نیست ، زحمت میکشه و مستقله ، برای هر مزخرفی تایم نداره ، با خواهرش درست برخورد میکنه ، برایِ همجنس های خودش با معرفته و برای جنسِ مخالفش امن و ایمنه ، شوخی رو با بیحیایی اشتباه نمیگیره و وقتی بچه کوچولو میبینه مثه چی ذوق میکنه ؛ نه اون پسرِ خوشگلِ مامانیِ بچه پولداری که عرضه هیچی رو نداره .