همیشه یادت باشه ،
درد یا لذت کاری که انجام میدی نمیمونه ،
ولی افتخار و شرمندگیش چرا...
و #قولایی که سر انجام به #متاسفم تبدیل شد!💔
- اگه توام برات فرقی نمیکنه زمستون باشه یا تابستون ، در هر صورت همیشه با پتو میخوابی ؛
تو دوست خوبِ منی :>
- ببین اینم درست میشه و به هر حال یه گوهی میخوری ، مثه تمومِ وقتایِ دیگهای که به هر حال یه گوهی خوردی پس آروم باش و شل کن بره .
یه جا خوندم نوشته بود :
پشت هر دختری که شیک و پیک میره
بیرون یه اتاقه که به چوخ رفته :>