- ببین اینم درست میشه و به هر حال یه گوهی میخوری ، مثه تمومِ وقتایِ دیگهای که به هر حال یه گوهی خوردی پس آروم باش و شل کن بره .
یه جا خوندم نوشته بود :
پشت هر دختری که شیک و پیک میره
بیرون یه اتاقه که به چوخ رفته :>
همیشه یادت باشه ،
درد یا لذت کاری که انجام میدی نمیمونه ،
ولی افتخار و شرمندگیش چرا...
فریادِ بی صِدا؛
برایِ من اون پسری جذابه که :
- آویزون جیب باباش نیست ، زحمت میکشه و مستقله ، برای هر مزخرفی تایم نداره ، با خواهرش درست برخورد میکنه ، برایِ همجنس های خودش با معرفته و برای جنسِ مخالفش امن و ایمنه ، شوخی رو با بیحیایی اشتباه نمیگیره و وقتی بچه کوچولو میبینه مثه چی ذوق میکنه ؛ نه اون پسرِ خوشگلِ مامانیِ بچه پولداری که عرضه هیچی رو نداره .
نیاز دارم همهی اکانتامو پاک کنم، سیم کارتمو
در بیارم بشکونم، برم توی جنگل تو یه کلبه
چوبی ادامه زندگیمو از همهی انسان ها دور
باشم، دغدغم مطالعه کتابام و جمع کردن
هیزم برای شام شب باشه، دیگه نباشم. برم
و محو و فراموش شم.
ببخشیدا اگر زحمت نمیشه لطفاً وقتی منظوری از رفتارتون دارین مستقیم و چکشی بگین ، خدایی کم دغدغه داریم همینمون هم مونده بشینیم رفتاراتونم کد گشایی کنیم . .
هيچ متن مناسبی برای بیان این حجم غمی که دارم، ندارم؛ احساسات از یه عمقی به بعد به کلمه در نمیان.