ادما وقتی قهر میکنن انتظار شنیدن این حرفارو دارن
کاری کردم ناراحت شدی؟
دلیل ناراحتیت چیه؟
میتونم کاری کنم ناراحت نباشی؟
با حرف نزدن متقابل و قهر کردن نشون میدید که هیچ اهمیتی نداریم براتون.
فریادِ بی صِدا؛
- دوستان اینو میگم ك بدونید :
آدمی ك زیاد کنار میاد ، آخرش از همون کنار میره : )!
- میدونی من از عمیقترین نقطهی قلبم دوستت دارم . .
عمیقترین نقطهی قلب میدونی کجاست ؟!
اونجایی ك هیچکسی برام شبیه تو نیست !
اونجایی ك خاطرههایی با تو ساختم و جاهایی ك با تو رفتم رو با
هیچکس دیگهای نمیتونم تکرار کنم ، اونجایی ك راجبت با هیچکسی
جز خدا حرف نمیزنم ، اونجایی ك دلم نه شبیه تو . .
و نه بهتر از تو رو ، بلکه فقط بودن با تو رو میخواد ')! 🩵'📖
فریادِ بی صِدا؛
- و وقتی نام مرا بشنوی ، تنها یك جمله به یادت خواهد آمد :
‹ هیچکس مرا به اندازهی او دوست نداشت :))! ›