فریادِ بی صِدا؛
- دوستان اینو میگم ك بدونید :
آدمی ك زیاد کنار میاد ، آخرش از همون کنار میره : )!
- میدونی من از عمیقترین نقطهی قلبم دوستت دارم . .
عمیقترین نقطهی قلب میدونی کجاست ؟!
اونجایی ك هیچکسی برام شبیه تو نیست !
اونجایی ك خاطرههایی با تو ساختم و جاهایی ك با تو رفتم رو با
هیچکس دیگهای نمیتونم تکرار کنم ، اونجایی ك راجبت با هیچکسی
جز خدا حرف نمیزنم ، اونجایی ك دلم نه شبیه تو . .
و نه بهتر از تو رو ، بلکه فقط بودن با تو رو میخواد ')! 🩵'📖
فریادِ بی صِدا؛
- و وقتی نام مرا بشنوی ، تنها یك جمله به یادت خواهد آمد :
‹ هیچکس مرا به اندازهی او دوست نداشت :))! ›
هدایت شده از اتاق ِ۴۷۰ .
خوشگلی های تو از حرف و سخن خارج بود ؛
دفتر ِشعر مرا ، دفتر ِنقاشی کرد .
سجاده گشودم که بخوانم غزلم را ؛
سمتیکه تویی،عقربهٔ قبلهنما رفت:)🧭💖
شب هایی ک فکر میکردیم صبح نمیشن صبح شدن، نفسی ک فکر میکردیم دیگ بالا نمیاد بالا اومد، ادمایی فکر می کردیم نمیرن رفتن، خنجری ک فکر نمیکردیم بخوریم رو خوردیم؛ شوق و ذوق کور شد، بارون بجای حس شادی تنهایی ادم رو ب رخ میکشه، اهنگا دیگ تکراری شدن، کوچیکا بزرگ شدن، بزرگا پیر شدن، پیرا مردن...
میدونی میخوام چی بگم؛ اتفاقایی ک فکر نمیکردیم رخ بدن ب بی رحمانه ترین حالت ممکن رخ دادن و ما با دنیایی از سردرگمی فهمیدیم ک
«هیچ چیز غیر ممکن نیست»
من مودی نیستم عزیزدلم ، من افسردم خیلی بیدلیل زیاد میخندم و سر چیزای الکی عصبی و ناراحت میشم .
یاد بگیرید همون موقع که لازمه باشید، یه دقیقه بعد، یه ساعت بعد، یه روز بعد، یه ثانیه بعد دیگه اون لحظه نیست؛ دستا سرد میشن، احساسات تهنشین میشن، طوفانا آروم میشن، آتیشا خاموش میشن و آخرش فقط این به یاد میمونه که به موقع بودی کنارم یا نه.