فریادِ بی صِدا؛
- دوستان اینو میگم ك بدونید :
آدمی ك زیاد کنار میاد ، آخرش از همون کنار میره : )!
- میدونی من از عمیقترین نقطهی قلبم دوستت دارم . .
عمیقترین نقطهی قلب میدونی کجاست ؟!
اونجایی ك هیچکسی برام شبیه تو نیست !
اونجایی ك خاطرههایی با تو ساختم و جاهایی ك با تو رفتم رو با
هیچکس دیگهای نمیتونم تکرار کنم ، اونجایی ك راجبت با هیچکسی
جز خدا حرف نمیزنم ، اونجایی ك دلم نه شبیه تو . .
و نه بهتر از تو رو ، بلکه فقط بودن با تو رو میخواد ')! 🩵'📖
فریادِ بی صِدا؛
- و وقتی نام مرا بشنوی ، تنها یك جمله به یادت خواهد آمد :
‹ هیچکس مرا به اندازهی او دوست نداشت :))! ›
هدایت شده از اتاق ِ۴۷۰ .
خوشگلی های تو از حرف و سخن خارج بود ؛
دفتر ِشعر مرا ، دفتر ِنقاشی کرد .
سجاده گشودم که بخوانم غزلم را ؛
سمتیکه تویی،عقربهٔ قبلهنما رفت:)🧭💖
شب هایی ک فکر میکردیم صبح نمیشن صبح شدن، نفسی ک فکر میکردیم دیگ بالا نمیاد بالا اومد، ادمایی فکر می کردیم نمیرن رفتن، خنجری ک فکر نمیکردیم بخوریم رو خوردیم؛ شوق و ذوق کور شد، بارون بجای حس شادی تنهایی ادم رو ب رخ میکشه، اهنگا دیگ تکراری شدن، کوچیکا بزرگ شدن، بزرگا پیر شدن، پیرا مردن...
میدونی میخوام چی بگم؛ اتفاقایی ک فکر نمیکردیم رخ بدن ب بی رحمانه ترین حالت ممکن رخ دادن و ما با دنیایی از سردرگمی فهمیدیم ک
«هیچ چیز غیر ممکن نیست»
من مودی نیستم عزیزدلم ، من افسردم خیلی بیدلیل زیاد میخندم و سر چیزای الکی عصبی و ناراحت میشم .