eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
3هزار دنبال‌کننده
462 عکس
34 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
ما لا یدرک کله لا یترک کله. با امت اسرائیل در فلسطین نمی‌توانید بجنگید؟ با امت اسرائیل در ایران بجنگید...
عادت تشیع صهیونی برای زدن تشیع مصطفوی مخفی شدن در پوست تشیع صفوی است؛ شیر تعزیه...
امت اسرائیل تا دل ملت ایران کش آمده است؛ اگر نه هم‌دلی دگوری‌های لجنی با نسل‌کشی ارتش صهیونی در فلسطین اشغالی منطقی ندارد...
آکادمی ایرانی اگر اهل دش‌منی با اسرائیل بود باید در هم‌این میانه‌ی نسل‌کشی در غزه، رشته‌های حقوق بشر و حقوق بین‌الملل را در دانش‌گاه تخته می‌کرد...
ملت ایران ترکیب ناهم‌کناری از دو امت است: امت اسماعیل، امت اسرائیل...
اگر می‌خواهید بدانید دولت اسرائیل در چه ترازی مذهبی است و چه قدر سکولار است، کافی است سیاهه‌ی پرواز فرودگاه‌ها در فلسطین اشغالی در روز شنبه را ببینید...
در اسلام ما جنگ ابتدائی داریم و جنگ دفاعی؛ جنگ داخلی و خارجی نداریم؛ مگر آن که اسلام داخل و خارج داشته باشد...
پاره‌پاره کردن جبهه‌ی امت روی محور ملت(ها) خروجیش می‌شود اصالت منافع ملی بر مصالح امی...
معنات که ته بکشد نه گفت‌مان نجاتت می‌دهد و نه موشک...
شاخص حلقه‌های میانی واقعی از حلقه‌های میانی قلابی آن است که پروای رده‌ی حفاظت را ندارند...
دوتایی جنگ داخلی | جنگ خارجی جدای آن که از بینه‌ی ملی‌گرایی آمده است، ایده‌ی انکار جنگ نرم و بسنده به جنگ سخت را در خود دارد...
تصویرگری کار موهنی است؛ تصویرگری نبی و وصی کاری موهن‌تر...
می‌پرسند: حرکت حزب‌الله در لبنان از چه حجاب شرعی را حتا در هم‌آن ضاحیه‌ی بیروت اقامه نمی‌کند؟ به این دلیل ساده که وضعیتش مکی است و توان مدنی ندارد؛ اگر داشت که ارتشش ماه‌ها پشت مرز فلسطین نمی‌ایستاد و تا غزه‌ی در محاصره اردو می‌کشید و طومار کیان موقت اسرائیل را در هم پیچید...
می‌پرسند: حرکت حزب‌الله در لبنان از چه حجاب شرعی را حتا در هم‌آن ضاحیه‌ی بیروت اقامه نمی‌کند؟ به این دلیل ساده که وضعیتش مکی است و توان مدنی ندارد؛ اگر داشت که ارتشش ماه‌ها پشت مرز فلسطین نمی‌ایستاد و تا غزه‌ی در محاصره اردو می‌کشید و طومار کیان موقت اسرائیل را در هم پیچید...
کنش مکی در پس‌آی اقامه‌ی حکومت مدنی تعرب بعد از هجرت است؛ این ساده‌ترین اشکال ما به سردارهای خط استحسان است که پی لبنانیدن ایرانند‌...
تنها در یک قلم، سرطان کلیسا در خانه، در ایران اسلامی کمابیش محصول لبنانیدن محیط عیان و رایان ایران بوده است...
دانش‌کده‌ی رضوان نسخه‌ی لبنانی دانش‌گاه امام حسین در ایران است. پرسیدم: صورت‌بندی سنت حوزه و بدعت آکادمی را چه طور انجام داده‌یید که حرکت حزب‌الله از درون بی‌معنا نشود؟ رئیس دانش‌کده جا خورد و دیگر استادهای در نشست؛ رای‌زن بحث را جمع کرد: این دست پرسش‌ها در ایران هم پاسخ ندارد...
نهضت شیعه طی سال‌ها در فاصله‌ی حوزه‌ی نجف تا حوزه‌ی قم تمشیت شده است. این سال‌ها اما پیش‌برد نهضت با پشت‌وانه‌ی بیروت، بی آن که حوزه‌یی در آن جا باشد اتفاق تازه‌یی است...
جبل عامل لبنان زمانی حوزه‌ی شرعیه‌ی پیش‌رو بود، که حتا صفویه در ایران را هم پشت‌بانی مکتبی می‌کرد. این سال‌ها در لبنان اما از نبطیه تا بیروت تا بعل‌بک شیعه مدرسه‌‌ی شرعیه دارد اما حوزه‌ی علمیه ندارد...
این مردک دلقک، شمبه، نمونه‌ی زنده‌یی است که از چه مرتد توبه ندارد...
اشراف که جای ارشاد را بگیرد، به هوای حفظ نظام قدرت سر مدافعان نظام شریعت را کف خیابان‌های پای‌تخت خواهیم شکست. اگر می‌خواهید بدانید بازدارنده بودن نظام برابر جاحد و فاجر از که جا شکسته است، داستان را از این جا بخوانید...
دموکراسی سکولار اکثریت هم‌این است که کف باریکه‌ی غزه رد شنی زره‌پوش‌هایش را می‌بینیم...
منطق دموکراسی اکثریت تنها حیوان(های) ناطق را قانع می‌کند و نه حی متأله را...
ليس أمام حركة حزب الله في لبنان خياراً إلا أن تفهم علاقته مع ام‌القری إيران امیاً، و إذا لم يكن الأمر كذلك، فسيتم فهمها وطنياً...
رسانه‌ی تهی از معنا می‌شود هم‌آن موشک و پهپاد بی سر جنگی...
امریکا دارالکفر است، با تمام احکام آن...
نیروی قدس سپاه پاس‌داران یک لشکر رسانه دارد اما شهادت رزمنده‌های مدافع حرم در شام به دست امریکا و اسرائیل ارزش خبریش را از دست داده است. این، یعنی بی معنا فطیر است...
پذیرفتن صف‌بندی تروریسم|ضدتروریسم در جنگ با باغی و طاغی خروجیش هم‌این می‌شود که سویه‌ی یانکی ضدتروریسم با هواگردهایش از تو تلفات می‌گیرد و تو در زبان نمی‌توانی پاسخش را بدهی تا برسیم به زمین؛ چه او است که پیچ تعریف تروریست را در دست دارد و تو گفتار ایمان|کفر را از دست داده‌یی...
نیروی قدس سپاه سال‌ها است که خود را مسئول پیش‌برد نهضت(ها) می‌داند؛ با این همه زیرساخت‌های نظریش و حتا نهادسازی‌های ریز و درشتش مفصل‌بندی مشخصی با این سنت هزارساله‌ در شیعه و حوزه‌های شرعیه‌‌اش را نشان نمی‌دهد. و این سال‌ها است که ابربحران خصوص این یکان و عموم سپاه است: حجت‌‌...
تفقه یک سنت-نهضت است؛ فرو کاستن این سنت به یک چند دوره‌ی درسی ره‌یافت آکادمی‌های دوزیست الاهیات برای استحاله‌ی این سنت در بدعت خود است...