پشت مرز شلمچه نباید خیمه زد؛ اکنون دو طرف کانال در اختیار ما است. اکنون باید پشت مرز طریبیل، پشت مرز اردن خیمه زد. آن سال رهیافتهای تازهی کاروانهای راهیان نور را بحث میکردیم...
رهیافت مسلمانهای سنی به تنگ آمده از سستی دستاربندها و سیاستمدارهاشان، در نسبت با موشکهای اسرائیلزن ایرانی دو تا است: موشکها و جمهوری ما را اسلامی بخوانند، یا خودشان اعلان تشیع کنند...
موکب حضرت جعفر طیار در صفر مرز طریبیل ایدهی سادهیی داشت: به رانندههای سنگین اردنی معطل در صف گمرک عراق|اردن قهوه و صبحانه بدهیم. این شاید نخستین بار بود که ایرانیها و اردنیها همسفره و همصحبت میشدند. گام بعد این بود که از ایران و عراق تا اردن و فلسطین چه میتوانند ببرند...
درگیر شدن با عقبهی نرم امت اسرائیل در ایران پیشنیاز درگیر شدن با جبههی سخت امت اسرائیل در فلسطین است...
جنگ شامل هماین است: صبح در ایران اسلامی با امت اسرائیل درگیر شو و شب در فلسطین اشغالی با ارتش اسرائیل...
لبنانیدن جنگ در ایران معناش آن است که در نبرد با اسرائیل جای رقومی جنگیدن، پیوستار پهنی از مراتب کنش و واکنش سخت را برای رفیق و حریف تعریف کنیم: قواعد الاشتباک...
قوت بیانیههایی که در ایران در بارهی حملهی مستقیم به اسرائیل صادر شده است این بوده است که تلقیشان از جنگ دیگر رقومی نیست و پیوستار و پلهکانی شده است؛ ضعفشان؟ باقی ماندن در گفتمان و گفتار ملی و فراملی، و امی نبودنشان...
کیان موقت اسرائیل دیر یا زود به خاک ایران حمله خواهد کرد. جنگ هماین است: زد و خورد؛ و جنگ ما با اسرائیل تا ازالهی آن تمام نمیشود. توفیق ما در اثنای این جنگ اما هماین است که برای اسرائیل و امتش در ایران در محیط عیان تا رایان نسخهی سرکوب روزآمد داشته باشیم...
نطق نمایندهی کیان موقت اسرائیل در سازمان ملل را بشنوید تا بدانید تشیع صهیونی چه طور برای جهود صهیونی گفتار میسازد...
شناسهی کیان موقت اسرائیل ستیز با مسجدالاقصی است؛ این مسجدستیزی همآن شناسهیی است که میتوان امت اسرائیل در ملت ایران را با آن باز شناخت...
گفتن نام نهاوند به ایرانشهریهای اسلامستیز همآن خاصیتی را دارد که گفتن نام خیبر به اسلامستیزهای صهیونشهری دارد...
اگر میخواهید بدانید اسلامشهریهای با ایرانشهریها و تورانشهریها و بدوشهریها چه گونهاند دعای مرزبانان حضرت سجاد را از سر بخوانید...