فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علی از طهران آمده است و روی سنگ خوشنویسی میکند و به لبنانیها هدیه میدهد. در شهرک طیر دبا روی سنگهای مسجد جامع منهدم شدهی شهرک به دست ارتش کیان موقت اسرائیل در بارهی مقاومت مینوشت؛ گویا تکههای منهدم آن مسجد بذرهای رویش مجدد مقاومت در مردم منطقه است...
داستان ترویج جولیا پطرس در ایران، را در لبنان برای هر که میگویم گوشهایش شل میشود. میگویند: او مؤید مقاومت است و ما هم هوایش را داریم، اما کسی در حرکت حزبالله آواز این زن یا زن دیگری را گوش نمیکند. به این جا که میرسیم داستان کارگزاران صورتی نظام را برایشان تعریف میکنم...
حرکت حزبالله سالها است با حکم حکومتی حضرت رهبر در دولت طاغوت لبنان وکالت و وزارت را پذیرفته است. هماین است که هنگامی که میگوییم دولت سکولار سر کار در ایران را طاغوت میدانیم و با حکم حکومتی حضرت رهبر با آن کار میکنیم برایشان تازه نیست...
تلاش بیشرمانهی سکولارهای شرمندهی ایرانی برای صورتی روایت کردن حاج قاسم سلیمانی و شکست آنها در روایت صورتی شیخ محمد تقی مصباح یزدی شاهدی بر صحت این روایت فضل مداد فقیه بر خون شهید است...
شاخص خط استحسان در سپاه پاسداران آن بوده است که نیروهای بسیج را از عمل به حجت شرعی فقهی اجتهادی باز داشته است و به کنش بر اساس کد در گوشی و کلید در پستو وا داشته است...
از لبنان تا ایران نسل سوم بسیج آن نیروهای آتش به اختیار بیرون از سیطرهی خط استحسان در سپاه پاسداران است...
نوشته شدن شعار جنبش فواحش بر در و دیوار سفارتخانهی جمهوری اسلامی ایران، در دمشق زیر حاکمیت امارت اموی سوریه معنای صریحی دارد: حکمرانهای تازهی دمشق نه سنی سلفی که سنی سکولارند؛ سنی عوضی؛ لنگهی حاکمان سنیتبار سکولار آنکارا تا ریاض...
جهت آن که مسجد مکی زاهدان را مسجد ضرار میخوانیم بیشتر آن است که سالها است کانون سنیهایی است که زیر نقاب سلفیگری پیشران سکولاریسم شدهاند؛ تا برسیم به آن که این مسجد پایگاه تسنن صهیونی در ایران اسلامی است...
وحدت ما با سنی علوی است و نه سنی عوضی؛ سنی اموی، سنی ناصبی، سنی صهیونی...
برای فهم ابعاد فساد اداری در بیدولتی لبنان کافی است بدانیم لبنان پنجاه سال است که قطار در حرکت ندارد اما کارمند راهآهن دارد که حقوق میگیرند و بازنشست میشوند و نسل تازهشان وارد در خدمت میشوند...