هنگامی که عرف شمال و جنوب شهر در یک آن دو تا است، وا سپردن حجاب به عرف و عرفیسازی آن معنای سادهی شانه خالی کردن از اقامهی شرعی آن را دارد؛ حتا اگر پیشران این عرفیسازی و رهاسازی حقوقدانهای دستاربند آکادمی ایرانی باشند...
خصوصیت ملموس مذهبیهای صورتی هماین دیاثت نسبت به شریعت است؛ بیغیرتی به حکم الله و حدود الله...
رویهی مذهبیهای صورتی وسطخوابی است؛ روی هم ریختن رایگان با دگوریهای لجنی...
سلیطه همآن ترجمهی فمنیست است. زنی که ولایت نبی و وصی و فقیه را نمیپذیرد؛ زن یله...
امر به معروف و نهی از منکر با فرض مستضعف بودن طرف امر و نهی با ملایمت و شفقت شروع میشود. استکبار و سرپیچی او اما ما را وارد مراتب شدید و شدیدتر آن میکند. در برخورد با سلیطهها در ملایمت نمانید و با شدت و پرخاش پاسخ حرمتشکنهای هار را بدهید...
آخوند پروانهیی اگر امر به معروف و نهی از منکر هم که بکند در مرتبهی نرم و نازک آن میایستد و پا به مراتب سخت و شدید آن نمیگزارد...
فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم. کف امر به معروف و نهی از منکر تماشاچی نباشید؛ شاخ سلیطههای هار شریعتستیز را همآن جا از بیخ بشکنید...
سلیطهها دست کم دو دستهاند: سلیطههای دگوری، سلیطههای صورتی؛ این دومیها فمنیستهای چادری هم خوانده میشوند...
عدالتطلبهای عرفی همه با نهجالبلاغه شروع میکنند، عاقبت همهشان ختم به مینیژوپ میشود...
سلیطه ذیل سلطنت حضرت الاه نیست. سلیطه نسخهی مؤنث انسان طاغی است؛ زن هرزهی یله...
جنبش فواحش، شورش هرزهها، خیزش لختیها، پویش پتیاره، بلوای بیناموس، غائلهی سلیطهها...
تبار سلیطههای سکولار به که بر میگردد؟ پری بلنده، طاهرهی قرةالعین، هند جگرخوار، همسر لوط...
نفر آخری که حق دارد از شرع اخبار کند یک حقوقدان در آمده از آکادمی است؛ حتا اگر دستیار رئیس جمهور اسلامی ایران باشد...
کمتر نهادی در جمهوری اسلامی ایران به قدر بسیج حقوقدانها متهافت است...
ترهبون به عدو الله و عدوکم؛ خاصیت مراتب نرم تا سخت امر به معروف و نهی از منکر هماین است که سلیطههای بیناموس در هتک شریعت و طعن متشرعها احساس امنیت ندارند...
عقبنشینی مؤمنین برابر جاحد و فاجر جنگ را تمام نمیکند؛ محکم بایستید و نرم تا سخت مراتب شریعت را اقامه کنید...
جنبش زنان با سردمداری سلیطههای هار سکولار را جدای جنبش فواحش چه میتوان خواند؟ خیزش خرابها...