کسی که کارشناس شریعت نیست و حرفهای روشنفکری میزند، به تکفیر شدن میگوید: تقدیر...
نهجالبلاغه را که سر و ته خوانده باشی عرف را بر گردهی وحی سوار میکنی...
آن که خود را کارگزار جهادی نظام میخواند و نه اجتهاد شرعی دارد و نه برای شریعت مجاهدت میکند، ما را گیر آورده است...
اجتهاد نامزدهای انتخابات را میدانیم که در کدام سطح است؟ میماند جهادشان؛ که با مجاهدت در اقامهی نرم تا سخت شریعت محمدی و حجاب شرعی احراز میشود...
جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها و پویش پتیاره و بلوای بیناموس در کدام سویهی تاریخ ایستادهاند؟ زن لوط، هند جگرخوار، طاهرهی قرةالعین، پری بلنده، مصی موفرفری...
خط استحسان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سالها است که خط تولید پاسدار پراگماتیست در جمهوری اسلامی شده است...
آخوند عرفی و پاسدار پراگماتیست سر و ته یک کرباسند؛ بافتار صورتی اصالت قدرت...
عرف جدای آن که در زمان متغیر است در مکان هم متغیر است تا برسیم به یکان. آن که میگوید: پوشش یک امر عرفی است، دیوارهای معنایی حجاب شرعی را روی شنهای روان بالا میآورد...
برههی انتخابات فرصت بینظیری است تا بدانیم برای مدعیان مسلمان برنامه داشتن و کارنامه داشتن رأی عرفی اصالت دارد یا وحی قدسی؟ نمونهی اقامهی نرم تا سخت حجاب را از ایشان بپرسید...
شبکههای سازمان جامجم تا این جای کار جای چهارچوببندی عملیات انتخابات به عنوان پیشران اقامهی شرعی حجاب، کمابیش در هیأت امتداد رسانهیی جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختی به میدان آمده است...