ناگفتههایآبی»
خداتمامنبودنهاراجبرانمیکند🌱
ایشون از خونه و گوشی بنده همیشه سو استفاده میکنه🎀
ناگفتههایآبی»
ایشون از خونه و گوشی بنده همیشه سو استفاده میکنه🎀
خونه بنده؟اونجا خونه منم محسوب میشه اینقدر میامم😂😂
تازه هنوز کامل سواستفاده نکردم منتظرم بیام با آیینه اتاقت و قاب جدید عکسای خوشگل بگیرمم😌🙌🏼✨
ناگفتههایآبی»
چ مهم نیستایی ک برام خیلی مهم بود..
بچه ها الان خوشحالو خرسند چون همون اتفاقی ک میخواستم افتاد 😂🦦
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
بقیه میترسن دخترشون نتونه از حقشون دفاع کنن خانواده من حالا:
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
این شبا تموم بشه کجا بریم ☹️؟