ناگفتههایآبی»
خداتمامنبودنهاراجبرانمیکند🌱
ایشون از خونه و گوشی بنده همیشه سو استفاده میکنه🎀
ناگفتههایآبی»
ایشون از خونه و گوشی بنده همیشه سو استفاده میکنه🎀
خونه بنده؟اونجا خونه منم محسوب میشه اینقدر میامم😂😂
تازه هنوز کامل سواستفاده نکردم منتظرم بیام با آیینه اتاقت و قاب جدید عکسای خوشگل بگیرمم😌🙌🏼✨
ناگفتههایآبی»
چ مهم نیستایی ک برام خیلی مهم بود..
بچه ها الان خوشحالو خرسند چون همون اتفاقی ک میخواستم افتاد 😂🦦
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
بقیه میترسن دخترشون نتونه از حقشون دفاع کنن خانواده من حالا:
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
این شبا تموم بشه کجا بریم ☹️؟
ناگفتههایآبی»
یعنی هر شب من این بشرو احمد اباد میدیدم میگفتم چقدر اشنایه هع نگاه میکردم صد بارم باهاش چشم تو چشم ش
من میگم برام بیشتر از یه بلاگر اشناست😂🦦(یکی از فامیلامون در اومد )
فقط دوست دارم قیافش وقتی متوجه میشه من اشناشونمو ببینم 🦦🤝
بخدا خودشو میزنه 🤣
اخه با دوستاش اکیپ مارو خیلی بد نگاه میکنه اینجوری ک اره شماها حجاب استایلین😂🙂↔️