لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
یکی از بهترین شب های زندگیم بود ب لطف امیرالمومنین؛)>>
ناگفتههایآبی»
من واقعا نمیفهمم کی اخه تو این گرما سرما میخوره جز من ☹️🤝
برنامم ی بدنم همینه یهو تو تابستون یا بهار سرما میخورم 😒