ناگفتههایآبی»
من واقعا نمیفهمم کی اخه تو این گرما سرما میخوره جز من ☹️🤝
برنامم ی بدنم همینه یهو تو تابستون یا بهار سرما میخورم 😒
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه های کف خیابون 🥸🤝
همشون یکدونه ملخ ب عنوان حیون خونگی حمل میکردن 😂😑