eitaa logo
جریان انحرافی.
1.4هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
1.5هزار ویدیو
90 فایل
«کانال جریان انحرافی» با هدف بیان پشت پرده ها و اتفاقات مربوط به فرقه های انحرافی راه اندازی شده است. سعی ما بر این است که اخبار و تحلیل های ناب فرقه ای را به شما تقدیم کنیم. ارتباط باادمین و ثبت نظرات: @Hkh121400
مشاهده در ایتا
دانلود
منافع مشترک بهائیان و رژیم پهلوی دوره پهلوی دوم اوج قدرت بهائیان است؛ دوره‌ای که اوج اباحی‌‌گری و ترویج مظاهر دنیای مدرنِ ناشی از فرهنگ غرب بر جامعه، فرهنگ و ساختار قدرت است. این حضور همه‌‌جانبه بهائیان و ورود آنها به مناصب کلیدی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از علل مختلفی نشئت می‌‌گیرد که به‌تدریج با افزایش نفوذ در بخش‌‌های مختلف، و انباشته شدن توأمان ثروت با قدرت،‌ تأثیر جبران‌‌ناپذیری بر ساحت سیاسی و اجتماعیِ فضای سیاسی برجای می‌‌گذارد. اما پرسش این است که چرا شاه به‌رغم مخالفت اکثر جامعه مسلمان با فرقه بهائیت، به رفتار نادرست خود در به‌کارگیری آنها در امر سیاست‌گذاری ادامه می‌‌دهد؟ کلید حل این معما را در رویکرد ضد اسلامی حکومت پهلوی باید جست. شاه، فرقه بهائیت را به‌عنوان یک نیروی جایگزین که معتقد به تز جدایی دین از سیاست است در برابر اسلام سیاسی قرار داد تا هم روحانیت تضعیف شود و هم پایه‌‌های حکومت خود مورد تهدید قرار نگیرد. اوج‌‌گیری فرقه بهائیت در ساختار سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران نتیجه دو سیاست راهبردی درونی و بیرونی است: نخست، کسب و حفظ قدرت در راستای تأمین مالی و سیاسی تشکیلات بیرونیِ بهائیت جهانی و تصرف تدریجی روساخت‌‌های اجتماعی به سمت کسب پایایی زیرساخت‌‌های کلیدی و تصمیم‌سازی است که معادله رویارویی بهائیت و اسلام شیعی را به نفع خود دگرگون کرد؛ دوم، سیاست راهبردی شاه در تضعیف روحانیت و تساهل دینی نسبت به شعائر و مناسک اسلامی و رواج اباحه‌‌گری و عرفی‌‌گرایی برآمده از آن، نه‌تنها در مدار منویات شاه قرار گرفت، بلکه تز جدایی دین از سیاست بهائیت را برجسته کرد که نمودی از سیاست آرمانی هر دو بود. سرانجام آنکه بهائیت با نگرش جهان‌‌وطنی خود به دلیل عدم احساس به ایرانیت و دل‌بستگی به ایران، و با نادیده گرفتن منافع ملی، صرفا به منافع فرقه خویش می‌‌اندیشد و به همین دلیل با شبکه‌‌سازی، نصب افراد کلیدی، و بهره‌‌برداری اقتصادی، ساختار را در راستای اهداف خود، ‌بسیج می‌‌کند که نمود بارز آن در دهه آخر پهلوی دوم به‌خوبی مشهود بود. https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
17.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 دفاع جانانه جوان مسلمان در دانشگاه آکسفورد در برابر آتئیست نامدار پیتر اتکینز اسلام سبب عقب ماندگی‌مان شده؟! اکثر تروریست‌ها مسلمان‌اند؟! دانشمند مسلمان نداریم؟! با زیرنویس فارسی https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
🔺اخراج های زنجیره ای در فرقه انحرافی عرفان حلقه ادامه دارد. ▫️کشمکش بر سر توهمات حلقه ای. محمدعلی طاهری (بنیانگذار فرقه عرفان حلقه) تلاش می کند آموزه های حلقه منحصر به او بماند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اظهارات شفاف مجری شبکه بهایی من‌و‌تو درباره هدف اصلی شون 💥 خواهان روزی هستم که کلماتی مثل ناموس و غیرت مفهوم خودشان را از دست بدهند! https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
| آرایش به صورت فِرَق ضاله ⁉️ آموزش دادن و اصلاح موهای سر و صورت به مدلهای فِرَق ضاله و شیطانی چه حکمی دارد؟ ✅ جایز نیست و اجرت دریافتی نیز حلال نمی‌باشد. https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
7.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨کلیپ ویژه ⭕️منتظر ظهور دجال نباشید ، دجال خیلی وقته که ظهور کرده 👌حتما حتما ببینید 👤استاد عزیز: حجت الاسلام مسعود عالی دجال کیه؟ از کجا میاد؟ چکار میکنه؟ https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
🔺هلاکت یکی از پیر کفتارهای منافقین در ۸۵سالگی 🔹اکرم شاطریان بعد از چند دهه زندگی در کمپ منافقین به درک واصل شد. 🔸این گفتار پیر به واسطه عضویت دو فرزندش وارد گروهک منافقین شد و بعد از به هلاکت رسیدن اونها باقی عمر نکبت بارش رو در  کمپ اشرف۳ و خدمت مسعود و مریم گذروند. ـــــــــــــــــــــــ
⁉️ مذهبیای تنبل می‌پرسند: «مگه یک ساده ما به یک خانوم بدحجاب چقدر توی جامعه اثر داره؟» 📜 «اثر پروانه‌ای» نام نظریه‌ "ادوارد لورنز" بیان می‌کند که رویدادی ساده و بی‌اهمیت در طبیعت، مانند بال زدن یک ممکن است در نهایت منجر به پدیده‌ی بسیار بزرگ‌تری مثل ایجاد یک توفان یا گردباد شود! https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
دروغگوئی شوقی ربانـــــــــــــــــــــی 🔹شوقی آخرین سرکرده بهائیان در نامه ۴ خرداد ۱۳۱۷ ش به محفل بهائی مدّعی شد تمام ازدواج های حسینعلی بهاء به پیروی از دین قبلی (اسلام) و سنت مردم سرزمین خود بوده است. 🔸یعنی ازدواج های متعدد حسینعلی بهاء پیش از نزول کتاب اقدس بوده که حکم ازدواج در این فرقه هنوز مشخص نشده بود، اما بعد از نزول اقدس، ایشان نمی توانست همسرانش را طلاق دهد! ♦️در این باره گفتنی است: 1⃣ - علی محمد باب در سال ۱۲۲۳ ش ادعای بابیت نمود و میرزا حسینعلی نیز طبق نقل مورخین بهائی و فرزندش عبدالبهاء در همان سال به باب گروید و بابی شد. 2⃣ - اشراق خاوری می نویسد: حسینعلی بهاء در سال ۱۲۲۳ ش برای ابلاغ امر به جانب مازندران عزیمت نمود، در حالی که مجتهد نوری فوت کرده بود.(تلخیص تاریخ نبیل ص ۹۱) 3⃣ - عبدلبهاء صریح می کند وقتی مسئله باب شيوع يافت، آثارش در حسینعلی ظاهر گشت و شبانه روز همت خود را برای تبلیغ از بابیت بکار برد.(مقاله شخصی سیاح ص ۳۴) 4⃣ - در ماجرای بدشت (خرداد ۱۲۲۷ ش) میرزا حسینعلی نوری به همراه ۸۱ تن از بابیان اسلام را منسوخ و بابیت را بعنوان دین جدید اعلام کرد. 5⃣ - طبق گفته اسدالله فاضل ازدواج اول حسینعلی با آسیه خانم در سال ۱۲۱۴ ش بود.(رهبران و رهروان ج۲ ص۵۵۳) 6⃣ - ازدواج دوم حسینعلی با فاطمه مشهور به بی بی و ملقب به مهدعلیا اهل نور در سال ۱۲۲۸ ش بود در حالی که وی یک بابی محسوب می شد. 7⃣ - ازدواج سوم حسینعلی با گوهر خانم اهل کاشان بود که در سال ۱۲۴۱ ش در بغداد بود که وی یک بابی بود. https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
🔰شخصیت شناسی 🔰 ♦️حسین الهی قمشه‌ای، سخنرانی نام آشنا و چهره ای شناخته شده در اذهان مردم که سخنرانی های او سالهای متمادی از شبکه چهارم سیما پخش می شد و بعد از اعتراض های فراوان به صدا و سیما، پخش سخنرانی های او متوقف گشت لکن با کمال تاسف مجدداً سخنرانی های آقای قمشه ای از شبکه چهارم سیما پخش شد. 🔻علاوه بر اینکه ظاهر آقای قمشه ای به علت کروات زدن و تراشیدن ریش، هرگز شباهتی به انسان های متشرع و متدین ندارد ، اعتقادات او نیز هیچگاه در مسیری که اهل بیت علیهم السلام برای شیعیان ترسیم کرده اند قرار نداشت. ایشان نه تنها در توحید خود از صوفیه پیروی می کند و به عقاید صوفیه معتقد است، بلکه در سلوک عرفانی و آموزه ها و گفتار و اعمال نیز، متصوفه را یگانه الگوی خود قرار داده و به دفاع از شخصیت ها و اقطاب بزرگ صوفیه می پردازد. اکنون تنها به گوشه ای از این انحرافات اشاره می شود: 🔴حسین ابن منصور حلاج توسط امام زمان عجل الله تعالی فرجه مورد لعن و طرد قرار گرفت و بعد از ادعای بابیت، ادعای الوهیت و خدایی کرد و ندای: انا الحق!! سر داد. با این وجود، آقای قمشه ای سر سختانه از حلاج و بایزید بسطامی دو چهره منحرف تصوف، دفاع می کند و می گوید: ﺑﺎﻳﺪ ﺍﻓﺰﻭﺩ ﻛﻪ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﻋﺎﺭﻓﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﻧﺎ ﺍﳊﻖ، ﻧﻔﻲ ﺍﻻﻫﻴﺖ ﻭ قرار دادن خود ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻡ ﺧﺪﺍﻳﻲ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭ ﻧﺰﺩ ﺍﻳﺸﺎﻥ، عین ﻓﺮﻋﻮﻧﻴﺖ ﺍﺳﺖ. ﮔﻔﺖ ﻓﺮﻋﻮنی انا الحق، ﮔﺸﺖ ﭘﺴﺖ ﮔﻔﺖ ﻣﻨﺼﻮﺭﻱ ﺍﻧﺎ ﺍﳊﻖ، ﺍﻭ ﺑﺮﺳﺖ ﺑﻠﻜﻪ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﺍﺯ ﺍﻧﺎ ﺍﳊﻖ، ﻧﻔﻲ تعین ﻭ ﻓﻨﺎﻱ ﻫﺴﱵ محدود ﻭ ﺍﺳﺘﻐﺮﺍﻕ ﺩﺭ هستی ﻣﻄﻠﻖ ﻭ ﺑﻪ تعبیر ﺷﺎﻋﺮﺍﻥ، محو ﺣﺒﺎﺏ ﺩﺭ ﺁﺏ ﺍﺳﺖ...ﺍﻳﻦ ﺩﻭ ﺩﻋﻮﻱ ﺩﺭ ﺩﻭ ﻗﻄﺐ ﳐﺎﻟﻔﻨﺪ. ﻳﻜﻲ ﮔﻮﻳﺪ ﺧﺪﺍﻳﻲ ﺩﺭ ﻛﺎﺭ ﻧﻴﺴﺖ ﻭ ﺻﺎﺣﺐ ﻗﺪﺭﺕ ﻣﻨﻢ ﻭ ﺁﻥ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﮔﻮﻳﺪ ﺣﻼﺝ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﻧﻴﺴﺖ همه ﺧﺪﺍﺳﺖ!!! ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺭﻭ ﺩﻋﻮﻱ ﺣﻼ ﺝ ﻭ ﺑﺎﻳﺰﻳﺪ ﺭﺍ جمله ﻋﺎﺭﻓﺎﻥ ﺳﺘﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻫﺮ ﻳﻚ ﺑﻪ زبانی تفسیر ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺩﻋﻮﻱ ﻓﺮﻋﻮﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺩ ﺍﻳﺸﺎﻥ ﻧﻴﺰ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﻪ غیر چه رسد. (مقالات 61) 🔴ایشان یکی از مروجین اندیشه سماع و رقص در تصوف بوده و فقه شیعه را به علت حرام دانستن موسیقی لهوی و غنای مورد مذمت و حمله تندی قرار می دهد و در مجالس سماع صوفیه که به صورت مختلط (زن و مرد) برگزار می شود شرکت می کند. وی در سخنرانی ها و آثاری که تالیف کرده مکرر از موسیقی و سماع دفاع کرده و می گوید : ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺭﻗﺼﻲ ﺍﺳﺖ ﺑﺴﻮﻱ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ. ( مقالات 357) 🔴ایشان با دفاع از تفکر صلح کل و پلورالیسم دینی صوفیه، ضمن دفاع از شراب عرفانی می نویسد: ﺍﻳﻦ ﻛﺪﺍﻣﲔ ﺷﺮﺍﺏ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺳﻮﺩﺍﮔﺮﺍﻥ ﺗﺮﺍﺯﻭﺧﻮﻱ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﻨﮓ ﺗﻔﺮﻗﻪ ﻭ ﺣﺴﺎﺏ ﻛﻢ ﻭ ﺑﻴﺶ ﻣﻰﺭﻫﺎﻧﺪ، ﻭ ﺟﻨﮓ ﻫﻔﺘﺎﺩ ﻭ ﺩﻭ ﻣﻠﺖ ﺭﺍ به آشتی می کشاند!(مقالات 409) 🔰به راستی، ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﻰ ﺗﻮﺍﻥ ﺿﺪﻳﺖ ﻫﺎﻱ ﺍﻭﻟﻴﺎﻱ ﺣﻖ ﻭ ﺑﺎﻃﻞ ﺩﺭ ﮔﺴﺘﺮﻩ ﻱ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺭﺍ "ﺟﻨﮓ ﺧﺮ ﻓﺮﻭﺷﺎﻥ" ﺩﺍﻧﺴﺖ و اصل تبری از دشمنان را زیر سوال برد ﻛﻪ ایشان در ﻛﺘﺎﺏ ﻣﻘﺎﻻﺕ ﻣﻰ ﻧﻮﻳﺴﺪ: ﻣﺎﺩﺭ ﮔﻠﻬﺎ ﺧﺎﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺟﻨﮓ ﺧﺎﺭ ﻭ ﮔﻞ ﻭ همه تعینات و اضداد چون جنگ خر فروشان، صنعت و بازار گرمی است. (مقالات 303) در ادامه برای موید سخنان خود از صوفی شهیر شمس تبریزی نقل می کند : ﻣﻮﺀﻣﻦ ﻭ ﻛﺎﻓﺮ ﻣﮕﻮﻱ محسن ﻭ ﻓﺎﺳﻖ مجوی چله اسیر ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺩﺳﺖ ﻛﺮﻡ ﺑﺮﻓﺸﺎﻥ ! ﻛﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﻣﺴﺖ ﺗﻮ ﻧﻴﺴﺖ ﺟﺮﻋﻪ ﭘﺮﺳﺖ ﺗﻮ ﻧﻴﺴﺖ ﻣﻬﺮﻩ ﺩﺳﺖ ﺗﻮ ﻧﻴﺴﺖ ﺑﺮ ﳘﻪ ﺍﻓﺴﻮﻥ ﲞﻮﺍﻥ 🔰ﺁﺭﻯ! ﺍﻳﺸﺎﻥ ﺍﻳﻦ چنین ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﻱ ﻣﺬﻫﺐ ﺻﻠﺢ ﻛﻞ ﻋﺎﺭﻓﺎﻥ، ﻛﻔﺮ ﻭ ﺩﻳﻦ ﻭ ﻓﺴﻖ ﻭ ایمان ﺭﺍ ﻳﻜﻲ می داند.ﺍﻣﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺘﻌﺎﻝ ﻣﻰ ﻓﺮﻣﺎﻳﺪ: أَ فَمَنْ كانَ مُؤْمِناً كَمَنْ كانَ فاسِقاً لا يَسْتَوُون‏: ﺁﻳﺎ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﻣﻮﺀﻣﻦ ﺍﺳﺖ همانند ﻛﺴﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻓﺎﺳﻖ ﻭ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﺳﺖ؟ ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺴﺎﻭﻱ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ. 🔴ایشان با تمسخر زیارت قبور مردگان و دستورات اهل بیت علیهم السلام برای زیارت اموات، می گوید: من خودم 30 ساله که پدرم فوت کرده هیچ وقت سر مقبره او نرفتم.!! ... ما یک مقدار زیادی صورت پرست شدیم. اولا فکر می کنیم که شب های جمعه ارواح آزادند، تعطیله و ما نمی دونیم شنبه یک شنبه اونجا چه جوریه که؟ (خنده حضار) شب های جمعه …لابد سه ماه تعطیلی هم آنها تعطیل اند. خب شب های جمعه چی میشه؟ بابا شما تعطیلی، اونا که تعطیل نیستند، ما تعطیلیم. بعد می گویند بریم شب جمعه، ارواح می آیند آنجا ما اونا را آنجا ملاقات کنیم!! https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415