❇️ ۳۱ خرداد،سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گرامی باد.
💠 نابغه ای که چریک شد؛ آنچه که باید از شهید چمران بدانید
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ بمناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران
📌شهید چمران به روایت رهبر شهید انقلاب
🔶نام و نان برایش ارزش نداشت
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ نابغه ایرانی پیشنهاد ناسا را رد کرد که چه؟!
💠به مناسبت سالروز شهادت دانشمند فیزیک پلاسمایی که سوسنگرد را آزاد کرد، شهید دکتر مصطفی چمران
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ بمناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران
📌از ناسا تا دهلاویه
🔶 مصطفی چمران در آمریکا به جایی رسید که برای خیلیها آرزو بود. اما هدف چمران بزرگتر از ناسا و دکتری بود. او به لبنان و ایران آمد تا روی ماه خدا را ببوسد.
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
📌بخشی از وصیت نامه زیبای شهید چمران
🔸«…به خاطر عشق است كه فداكاری میكنم.
🔸به خاطر عشق است كه به دنیا، با بی اعتنائی می نگرم و ابعاد دیگری را می یابم.
🔸به خاطر عشق است كه دنیا را زیبا می بینم و زیبائی را می پرستم.
🔸به خاطر عشق است كه خدا را حس می كنم، او را می پرستم و حیات و هستی خود را تقدیمش می كنم.
💠عشق، هدف حیات و محرك زندگی من است. زیباتر از عشق چیزی ندیده ام و بالاتر از عشق چیزی نخواسته ام.
🔸عشق است كه روح مرا به تموج وا می دارد، قلب مرا به جوش می آورد، استعدادهای نهفته مرا ظاهر می كند، مرا از خودخواهی و خودبینی می رهاند، دنیای دیگری حس می كنم، در عالم وجود محو می شوم، احساسی لطیف و قلبی حساس و دیده ای زیبابین پیدا می كنم.
🔸لرزش یك برگ، نور یك ستاره دور، موریانه كوچك، نسیم ملایم سحر، موج دریا، غروب آفتاب، احساس و روح مرا می ربایند و از این عالم به دنیای دیگری می برند …اینها همه و همه از تجلیات عشق است.»
📌دکتر چمران و ولایت فقیه
🔸من نمیگویم ولی فقیه معصوم است، اما ملتی که به امر خدا به امر ولی فقیه اعتماد میکنند، خدا اجازه اشتباه به آن رهبر را نمیدهد و به نوعی به او معصومیت می بخشد.
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
📌مناجات زیبای شهید چمران
🔸خدایا …
از بد کردن آدمهایت شکایت داشتم به درگاهت
اما شکایتم را پس می گیرم …
🔸من نفهمیدم! فراموش کرده بودم که بدی را خلق کردی تا هر زمان که دلم گرفت از آدم هایت، نگاهم به تو باشد ..
🔸گاهی فراموش می کنم که وقتی کسی کنار من نیست ،معنایش این نیست که تنهایم …
معنایش این است که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت …
🔸با تو تنهایی معنا ندارد !
مانده ام تو را نداشتم چه می کردم …!
❤️دوستت دارم ، خدای خوب من.
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn