هدایت شده از i'm غمضیه
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هروقت ناامید میشم از درست شدن همچی اینو میبینم و ناامیدتر میشم
کن اگه جای پزشکیان بودم تا الان انقدر به سوتیام فکر کرده بودم مرده بودم